4 Mayıs 2016

Nisan Bitenler #29

Günaydın kankitellalar

Nisan bitenlerim bol kozmetik dolu^^ Çöpe giden de epeyce ürün var :/ Sadeleşmeye çalışıyorum olabildiğince, ne kadar becerebilirsem:)


Toplu görünümleri bu şekilde karman çorman. Epeyce ürün var o yüzden hemen başlayayım.

Buarada önemli bir not: Ürünlerle ilgili detaylı yorumlarımı su yeşilimsi renkli başlıklarına tıklayarak okuyabilirsiniz^^



Oseque Silk Body Peeling : Çook sevdim! Aslında biteli yaklaşık 2 ay geçti ama çekmeyi unutmuşum:( Skt si de geçtiydi o ara zaten. Yaz bitiminde tekrar alabilirim.

Aubrey Green Tea Shampoo : Ben bunu teee vitacostlardan sipariş verip getittirdim. Testerını deneyip aşırı beğenmiştim. Ama bu üründen zerre verim almadım. Saçı derinlemesine temizleyip, yağlanmasını geciktireceğine ertesi güne yağlanmasına sebep oldu:/ Birdaha mı ı-ıh!

LR Aloe Vera Emergency Spray : LR nin bu aloe vera serisini öve öve bitiremediler. Ben de çok merak ediyordum lakin yakınımda bi temsilcisi olsun bakayım inceleyim istiyordum. Güzellik merkezinden çıkarkene oranın sahibi önerdi. "Cildindeki sivilceleri söndürür, lekerini giderir, bu 1 haftada etki eder mutlaka dene" dediği annnn, ürüm gözümde ışıldadı resmen ve hemmen aldım. Fiyatını hatırlamıyorum ama o ara cildime çok takıktım ne kadar dese  vercektim. Cildime 2 hafta boyunca bunun dışında hiçbir ürün kullanmadım! (güneş kremim ve temizleme jelim hariç) Ve zerre düzelme görmeyince eeh diyip kaldırdım. Bilmiyorum etkisiz mi yoksa diğer ürünlerini de mi almak grekiyordu ama benim için gereksiz oldu:/

Banila Co Clean It Zero Purity : (Dikkat bu bir inceleme yorumudur:p) Banila Co markasının meşhur Clean It Zero temizleyici balmlarından hassas ciltler için özel olan Purity idi bendeki.. İçinde parfüm, paraben, alkol, yapay renklendirici ve mineral yağlar yok! <3 ! Eve gelir gelmez bir büyük fındık tanesi kadar elime alıp tüm cildimi dairesel hareketlerle temizliyorum. Gözlerimi de! Ardından ılık suyla cildimi duruluyorum. Kremsi bi dokuya kavuşup akıp gidiyor. İNANILMAZ güzel temizliyor! Ne yapış yapışlık, ne yağlı his, ne kızarma bozarma kaşınma hiçbir şey yok! Ama tabi bu tarz ürünler Korelilerin double cleanse(çift temizleme) dedikleri tarzda kullanmalı. Yani bu balmdan sonra cildimi bir de cilt temizleyici jelle yıkıyorum. Misler gibi oluyor! Hiç bu kadar temiz hissetmemiştim cildimi. Önceden gözümü çift fazlıyla çıkarmaya uğraşır, kalanı bioderma misel suyla siler, cildimi de biodermayla 2 defa temizleyip jele geçerdim. Üstelik Bioderma su bazlı hatta su olduğu için güneş koruyucuyu hiçbir zaman cildimden söküp atamaz, yapısını çözemezdi. Ama bunun gibi yağ bazlı ürünler güneş kremi, fonföten vırt zırt ne varsa söküp alıyor:) Bu ürün hakkında roman yazabilirim en iyisi burada keseyim. Kendisini testerkorea dan almıştım. roseroseshop ta da varmış. Tekrar tekrar alırım^^


Neutrogena Göz Makyaj Temizleyicisi : Üstte anlattığım Banila Co'nun balmından sonra bana her temizleyici yavan gelmeye başladı. %50 indirimde görürsem alırım. Yoksa aramam:)

Batiste Original Kuru Şampuan : Seyahat boyuydu bıttııı. Sürekli alıyorum kendisini zaten. Ennn başarılı kuru şampuan!

Nivea Repair&Care Onarıcı El Kremi : Ellerim inanılmaz kuru. Üstünde "çok kuru ve çatlamış eller" yazısını görünce sevindirik olarak başladım. Her gece istisnasız kullandım. Yapısı epey yoğun. Ona rağmen 5-10 dk sonra yağlı his kalmıyor. Nemlendirmesi güzel ama benim ellerime bu da yetersiz geldi:((( El el değil Sahra Çölü resmen:( Bir de 1 aydan az bi sürede bitti:/ Nooolur bana aşşşşşırı nemlendiren,  nemlendirmesi günboyu süren bi el kremi önerin!


Maybelline Rocket Volum Express Rimel : Uygun fiyatlı süper bi rimel. 1 yıldır kullanıyorum belki biraz daha fazla bile olmuştur. Daha yeni bitti. Başka başka rimelleri denemek istediğimden tekrar ne zaman alırım bilmiyorum ama kesinlikle tavsiye ederim.

Holika Holika Jewel-light Waterproof Eyeliner : 12 numarasından sonra bu 05 numarası da aynı tutukluğu parça parça sürülme olayını yaptı. İlk başta yapıları, renkleri çok cezbedici olsa da ı-ıh kesinlikle tavsiye etmem. Formülasyonları sıkıntılı

Lavera Endless Definition Rimel : Günlük rimel olarak fena değil ama ben takma kirpik görüntüsü veren rimelleri sevdiğimden tekrar almam.

Benefit GimmeBrow Medium Deep Kaş Rimeli : Çok ayılıp bayılmadım yazısında da belirttiğim gibi. Fırçası çok güzeldi ama. 40-50 tl olsa tekrar alınır ama o fiyata ı-ıh almam.


Maybelline Mini Colorama Wonder Violet : Epey eski bi seriydi. Çöpe gidiyor. Yapısı ölmüş bitmiş mahvolmuş zaten. Yarısına kadar kullanmışım ama naaberr :P 

Rimmel 60 Seconds Breakfast In Bed : Bu su yeşili ojenin rengine hastaydım ama yapısı resmen kan kusturuyor. Her daim yol yol çizgi çizgi, bir de ağdalaşınca iyice çekilmez oldu. Maviye kaçan su yeşili oje tavsiyelerinize açığım:)

Rimmel Pro Aqua Cool : Koyu bebek mavisi gibi tatlı bi rengi var. 10 gün kalıcılık vaat ederken sürdüğüm gün uçlardan çıkması ne ironi.. -.- Çöp!

Clinique Cosmic Chic Oje : Çok canlı güzel bi pembeydi. Dibinde üçte biri filan kaldı ama yapısı çok kötüleştiği için çöp.

Maange 5001D : Kurin'in kalem türevi yuvarlanan şeylere aşırı ilgisi var, o pati ondan:) Dresslink alışverişimden almıştım çok uygun diye. Çok canımı yaktı bu karıştırma fırçası. Kılları çok sert. Çöpe gidiyor. 



PCO Sheep Placenta Yüz Maskesi : Nisanda sadece tek defa uygulayabilmişim:( Bu maskenin annemin cildindeki faydalarını çok net gözle gördükçe düzenli uygulamaya karar verdim! Yazımda ekleme kısmını okuyabilirsiniz;)

Ren Hydra Calm Cleansing Milk : Kokusu çok hoştu, pudramsı bebeksi. Tatilde kullandım ama bana göre misel su daha başarılı. Ne zararını gördüm ne faydasını

Avene Cleanance Mat : 4 kullanımlık filandı. Nemlendirmesi de matlığı da güzeldi. Özellikle genç,karma, yağlı ciltlere öneririm.

Caudalie Vinoperfect Moisturizing Sorbet : Nemlendirmesi gayet iyiydi ama bende birkaç komedon ve parlama yaptı gibi. Normal-kuruya dönük ciltlerin seveceğini düşünüyorum.




Bu ayın bitenleri bu kadardıııı^^ Yorumlarınızı, önerilerinizi bekliyorummmm:-*



24 yorum :

  1. Maybelline Rocket rimeli favorim ama çıkarması çok zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülü seven dikenine katlanır misali napalım dmi:(

      Sil
  2. PCO maskeden bende de var bir türlü kısmet olmadı kullanmak en iyisi ürünü denemek olacak memnun kalmana sevindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa kesinlikle erteleme harika bi ürün^^ Umarım sende beğenirsin=)

      Sil
  3. Canim masallah bir suru urun bitirmissin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlışım vala nisan iyi geldi:P

      Sil
  4. Tebrik ederim^ harika bir bitirme projesi olmuş. Darısı başıma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe darısı başına diyelim, teşekkürler:)

      Sil
  5. baya ürün bitmiş tebrikler..

    YanıtlaSil
  6. Resmen bahar temizliği yapmışsın çok iyi olmuş :) Gimme Brow cidden çok abuk fiyata satılıyor yahu ben severek kullanıyorum ama Essence'in ki onun pabucunu dama attırdı eğer kullanmadıysan tavsiye ederim üstelik 9tl :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah aynen tanımı bu! Bahar temizliği! :) Eveet blogunda daha yeni okudum hatta yazısını, her gördüğüm essence standına baktım ama bulamıyorum resmen:(( Meraklardayım bulunca affetmicem:p

      Sil
  7. o patiyi yirim :) en uzun nemlendiren Lapitak, ellerim acaip kuru ordan biliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi bendeee <3 ^^ Aaa Migros indiriminde filan bulursam kesin alayım o zaman. Lapitak ayak kremine bayılıyordum el kremini niye düşünemediiim:( Çok teşekkürler:-*

      Sil
  8. Şu lr den hiç ürün kullanmadım. Katalog alışverişininsevmiyorum. Çok mu övülüyor, boşuna mı şişiriliyor bilemedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de LR den ilk ve sanırım son ürünüm oldu. Gerçekten memnun kalanlar da var bence şişirenler de.. Katalog ürünleri nedense bana pek güven vermiyor:/

      Sil
  9. Neutrogena markasına kış için çıkardığı çok yoğun bir el kremi var, bende parfumsuz olan var hatta yedekledim. Iki güne kadar etkili

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu da denediiiim! Evet baya yoğun ve güzel ama 2 güne kadar etki hayal bende sadece. 7-8 sa ancak oldu:(

      Sil
  10. Saç tiplerimiz farklı olduğu halde Batiste hakkındaki düüşncelerimiz aynıı. Aşırı nemlendiren el kremi önerisi geliyor; Burt's Bees 'in kavanozdaki el kremleri. Ben Naturisimo 'dan almıştım. Maviye kaçan su yeşili oje önerisi ise; Flormar 424 Bluish Green ve gözümün bebeği Essie Mint Candy Apple. Bendeki Clinique Cosmic Chic ojenin de bir gözü çöpe bakıyor... Ay, ne yazdım ama, bahar temizliği iyidir hoştur. Ben de yaptım aynısından :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Batiste ten memnun olmayan varsa beri gelsin:)
      Holley krem önerisi geldi! Yurtdışı alışverişinde artık baya temkinliyim ama notumu alayım belki bizim sitelerde de görürüm. Ayyy ojelerin renkleri süper! essie nin o ojesi zaten nicedir aklımda gitmeden önce alaydım keşke diye kafamı dağlara tepelere.. ahaha cosmic chicler çöpe yeniler sepete:p
      çok sevdimki yorumunuuuuuu <3 <3 :-* :-*

      Sil
  11. Çok özlemişim yazılarını tatlışım pek tabii ki seni de bi daha bu kadar özletme kendini ^^ Birisi sadeleşmek mi dedi lütfen bu semalara alalım seni gel beraber sadeleşelim ben de beceremiyorum ve sinir oluyorum kendime :P
    Bu el kuruluğu çok kötü sahiden benim bile ellerim çatladı burada saf zeytinyağı çok iyi geliyor canımcım salataya falan koyarken birazcık eline damlatabilirsin kokusu ağır gelse de pamuk gibi oluyor ellerin birkaç güne. Krem olarak da Dalan dolive aklında olsun yoğun yapılı ama kısa sürede toparlar ellerini :-* :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumlarını çok özlemişim:-* Bu hafta baya yazı toparlamayı düşünüyorum haftayadan itibaren yayınlarım inşşşşallah:) :P sade her şey çok hoşuma gidiyor ama iş alışverişe gelince.. :( evin yolunu unutuyorum:( aylar sonra "hof bunu niye nasıl hangi kafayla almışım" lar başlıyor. onun için zaptetmeye çalışıp kullanmicaklarımı ayırıp eşe dosta verip bozulanları atmaya başladım. vanda bide kozmetik alma imkanım da pek yok mecbur frenlemiş oluyorum kendimi:D
      eveeet salata yaparken karışıtırırken cidden mumuşacık oluyor eller ama sonra haldır huldur köpürterek yıkayınca gidiyo tabi:( dalan d'olive cidden çok güzel çantaya atmalık bi krem^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose