3 Mayıs 2016

Ne Okudum #42

Uzun bir aradan sonra herkese merhaba:)

Nasıl yazıyoduk napıyoduk yaa bi afalladım:)) Bugün inşallah nisan bitenler i hazırlicam, kendime gelirim diye umuyorum:)

2 haftalık Ankara tatili bana süper iyi geldi^^ 2 de kitap bitirdiim. Bunlardan ilki ne zamandır merak ettiğim Virgina Woolf'tan "Kendine Ait Bir Oda"


Feminist arkadaşlar mutlaka İngiliz feminist yazar Virginia Woolf'u, hatta bu kitabı biliyorlardır.

Kitapta kadınların toplumdaki konumu, 2. plana atılmaları, özellikle 16. 17. yüzyıllardaki halini anlattıkça "aaa tıpkı bizim ülkemiz dedim" -.- . Yüzyıllar hiçbir şeyi değiştirmemiş ne yazık ki ülkemizde..

Kitapta yazarımız kendi kendiyle konuşur gibi, mektup-deneme havasında yazıyor. Burada kitaptan çok güzel alıntılar var. 

Ennnn sevdiğim sözü : “Para kazanın, kendinize ait ayrı bir oda ve boş zaman yaratın. Ve yazın, erkekler ne der diye düşünmeden yazın.” 

Bu kitaba puanım 8.5/10

2 yorum :

  1. Virginia Woolf biraz değişik bir kadın hayatını merak edip araştırırken yaşadıkları yazdıklarından çok daha ilginç gelmişti bana mesela. The Hours filmini izlemediysen ya da kitabı okuduktan sonra daha farklı bir gözle izlemek istersen kesinlikle tavsiye ederim Nicole ablamız da pek güzel oynamış o filmde ^^ O senin de ennn sevdiğin söz yaşam felsefesi olabilecek kadar da güzel yani :D ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya benim de çok ilgimi çekti. Kafka Okur'da hayatını filan okuyunca özellikle. Ölümü de çok ilginç:( The Hours u hemmen not ettim yanına da nilayımın önerisi yazdım:-* Sözü mottomuz olsun;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose