16 Mayıs 2016

Models Own Ojelerim

Herkese merhabalar

Zamanın birinde(neredeyse 1 yıl olacak da laf aramızda) makyajsaati.com da süper bi kampanya var idi. Ve Ezgi oradan 3 oje seçmiş, yazılarını yazmayı unutmuş idi. Bugün, o günlerin telafisidir:P


Ben 3 oje almıştım. Poshe oje kurutucunun mini boyunu hediye olarak göndermişlerdi^^
Ojelere gelirseeeek


Ennn bi sevdiğim bu duochrome ojenin adı Hayley's Comet. Orta parmağımda rengini görmektesiniz:) Kendisi biraz şeffafımsı. 3-4 kat sürmek gerekiyor. Ama rengin hastasıyım <3



İçinde kırmızılık taşıyan koyu turuncu bir oje istiyor(d)um. Görsellerine bakınca bunu öyle sandım ama alakası yokmuş:( Bu resmen neon renkte turuncu bi oje. Adı Coral Reef. 2 katta tamamen opak oluyor. Gözünüzü seveyim bana koyu mercan bi oje öneriverin.



Northern Lights çok güzel bi oje. Bol simli dolaysıyle çıkarması baya zor:( Bunu da 2 kat sürüyorum. Ama tek katta bile çok hoş^^


Ojelerin genel olarak kuruma hızları orta
2-3. gün uçlardan çıkmaya başlıyor.
Işıltıları şahane


Şuan sitede orjinal fiyatları epey fazla. Yeniden bi kampanya olursa tekrardan kesinlikle alırım^^

10 yorum :

  1. Northern Lights'a bayıldım çok güzel görünüyor, güzel günlerde kullan dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok seviyoruum, çıkarması ne kadar zahmetli olsa da:p teşekkürleeer

      Sil
  2. kırmızı renkli olan yok diğer ikisi var bende çok severim..

    YanıtlaSil
  3. Ahahaha yazıyı görünce bir an dejavu yaşadım nasıl yani dedim sonra toparladım :D
    Bir kız vardı vaktiyle çok sevdiği arkadaşı bu ojelerden alınca dayanamadı e tabii o da aldı . Önce bir iki renkle geçiştirdi ama bir türlü Northern Lights'ı bulamayınca ben de 3 lü mini setin içinde Southern Lights bulmuşum alırım ki deyip olayı 3 lü kapattı ve başı göğe erdi ^^
    Coral Reef bana en başından beri pek mercan gibi gelmediydi zaten :( İçinde kırmızı ya da pembe alt tonu olan mercanları seviyorum ben daha çok sanırım. Mesela Nyc quick dry serisinden Times Square , China Glaze Pure Torture , Sally Hansen 550 benim sevdiklerimden.Sen koyu mercan dedikçe ben nar çiçeğine dönük renklere kaçsam da içlerinden belki beğendiklerin olur canımcım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha o tatlı kızın adı Nilay mı yoksam?:))
      Coral reef adında dahi mercanı taşıyor ama çok neonumsu:( Ahahaha önerdiklerinin hepsinin aynı renk-ton olması:D :D :-* bunlar mercan-kırmızı-nar çiçeği karışımı renkler gibi, çok güzeller, sana çok gider ama benim tenime hiç gitmiyo bu renkler:((

      Sil
  4. Kampanyaları takip etmek lazım Ezgicim ^.^

    YanıtlaSil
  5. Duochrome ojenin renginin güzelliği beni benden aldı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose