30 Mayıs 2016

Mayıs Bitenler #30

Günaydın kankitellalar

Şaka maka ilkbahar bitti yaza giriyoruz. Zaman çok mu hızlı geçiyor bana mı öyle geliyor bilemedim. Burda hava tüm hafta yağmurlu ve 9-10 dereceydi o yüzden hala inanasım gelmiyo 2 gün sonra haziranın geleceği!

Bu ayki bitenlerim dağlar denizler değil ama idare eder:p Bakalım neler varmış..


Bazı fotoğraflarda meraklı Kurin'in kafasını patisini görmezden gelmenizi rica ediciim.

Ürünlerin detaylı açıklamalarını su yeşili başlıklarına tıklayarak okuyabilirsiniz.



Batiste Original Kuru Şampuan : Eşimle birlikte kullanıyoruz. Zor zamanların kurtarıcısı! Başka bi çeşidinden alıcam yine mutlaka^^

Bioderma Sebium H20 : Bunun temizlemesini Sensibio'dan 1 tık daha başarılı buluyorum ama içinde parfüm oluşu beni sinir ediyo:/ Şuan bi tane daha var elimde. O da bitince yine Sensibio alırım.

Krauterhof Selülit Jeli : Bu 2. kutumdu. Düzenli kullanmıyorum ama. Bi önceki kutuyu geçen yıl nisanda bitirmişim öyle diyim:) Doğum kontrol hapı kullanmam gerekiyordu bi 3 ay ve o da gerçekten selülitleri çok belirginleştiriyor. O sebeplen kullandım. Fena değil ama aşırı hassas ciltlilere önermem baya yakıyor, ısıtıcı etkisi kış aylarında süper oluyo:)




PCO Sheep Placenta Yüz ve Göz Maskeleri : Bu ürünün bitenleri bikaç aydır var, ve uzuuun bi süre de olacak çünkü çok memnunum, rutin haline getirdim ^.^

Body Blendz : Bu ve bu tarz kahveli peelingleri instagramda epeydir görüyordum. Takip ettiğim bi arkadaşımın blogunda da görünce tamam dedim artık almam gerekiyor:) Ürün misler gibi kahve kokuyor. Bunun yanısıra cilde oldukça faydalı bitkisel içerik ve yağlar da var. Sitesinden 2 tane sipariş ettim ben. Hala 1. yi kullanıyorum bu 4. haftam. Cam bi şişeye aktardım. Lekelere, cilt problemlerine, selülit ve çatlaklara çok iyi geldiği söyleniyor. 8 haftada sonuç verirmiş. Benim sorunum çatlaklar:( Haftada 3 defa o bölgelere masaj yaparak uygulayıp, 5-10 dk bekleyip duruluyorum. Cildi ölü deriden arındırıp, yumuşacık yapıyor. Çatlaklarımı tabiki silmedi ama etkisi fena değil gibi. Selülitlere de iyi geldi. Buarada elimin üstündeki 1-2 aylık lekeleri de yok etti. Denemeye devam..:)




Jean Paul Gaultier Le Male EDT: Blogumun erkek takipçilerine öneri:) :P Ya da kızlar siz eşinize, sevgilinize, babanıza alabilirsiniz. Şahane bi koku!30 ml i bile sadece sonbahar ve kışın kullandığı için 2 yıl gitti. İçerisinde nane, amber ve vanilya notaları varmış ama çok erkeksi ve çekici bi koku. Sizin bu tarz erkek parfümü önerileriniz var mı? Yeni bi parfüm alayım istiyorum da ona, bekliyorum önerii:)

Diesel Loverdose EDP : 75 ml, sonbahar ve kış kullandığım için 4 yıl gitti bana:) Eşimin ilk hediyesiydi o zamanlar sevgiliydik tabi:) Tatlı, baharatlı ama ağır olmayan, baymayan tam benlik bi kokuydu. Oldukça da kalıcıydı. Seneye sonbaharda tekrar alabilirim.

Fraternikus Ihlamur Kolonya : Gratis'ten gönderilmişti. Beğenerek kullandık. Diğer kolonyalar bitince alabiliriz




Holika Holika Aloe Soothing Gel : %99 oranında aloe vera içeriyor. Ben bunun çoğunu topuklarımın arkasında ayakkabı vurma lekeleri için bi krem hazırladım, ona kattım. Kalanını da cildime sürdüm. Oldukça hafif, güzel bi nemlendirici. 

Cashmere Cherry El kremi : Nilayımın hediyesiydi <3 Kendisini bitireli aslında 1-2 ay rahat oldu ama kışlık bi çantamın içinde unutmuşum. Kokusu çok güzeldi. Nemlendirmesi de fena değil, elleriniz aşırı kuruysa yeterli değil ama. 30 ml boyuyla tam çantalık^^ Teşekkür ederim tekrar bebişim:-*

Logodent Sensitiv : Hassas diş etleriniz varsa kesinlikle öneririm. Eşimin de benim de diş eti kanamalarımız olurdu. Doğru fırçalama ve doğru diş ürünüyle gerçekten çok azaldı. ayisigiorganik.com dan temin edebilirsiniz




Estee Lauder Double Wear Kapatıcı : Bu minik güya tester boy kapatıcı bana resmen 5-6 ay yetti! Kapatıcılığı süper, spf 10 içeriyordu yanlış hatırlamıyorsam süper, gözaltımı kapatmadı süper! Sadece markasından kaybediyo benim için.. İçinde hala varmış gibi gözükse de hiç gelmiyor bitti yani. Sevdim.

Cyrene Advanced Micro Exfoliating Scrub : Beyaz, içinde miniminnacık tanecikler olan, çay ağacı kokulu güzel bi scrub idi. 3 defa denedim sanırım yüzümde. Sivilce yapmadı. Cildi biraz kurutuyor. Yağlı/karma ciltliler sever bence.

Balenciaga Rosabotanica EDP : Bu parfümün testerı uzunca kullandım çünkü hem kalıcı hem baskın bi koku. Kokuya bayıldım! Çiçeksi kötü bi koku beklerken aslında oldukça karabiberli, amberli bi koku olduğunu görmek beni derinden etkiledi:) Erkutu da etkileseydi kesinlikle tam boyunu alırdım.. Gül kokusu baskınmışşş ama bana pek öyle gelmedi açıkçası. Çiçeksi ama çekici kokuseverlere şiddetle öneririm <3 



Bu ayda böyleydi. Haziran bitenlerimin az olacağını öngörüyorum:) Yarısında ildışında olucaz çünkü. Bolca tester bitireyim bari:)

Yorum ve önerilerinizi bekliyoruuum :-*

14 yorum :

  1. uzun süredir elinde olan ürünler bitmiş, güzel olmuş. Ben de misel suların yağlı ciltler için olanları daha iyi olur mu acaba diye düşünüyordum ama parfüm gözlerimi çok rahatsız ediyor. Sensibio'ya devam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahatlamış hissediyorum:p Parfüme hassasiyetin varsa hiç bulaşma derim:( aynen sensibio iyidir:)

      Sil
  2. Pco maske yazını sabırsızlıkla bekliyorum ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tatlışım pco nun yazısı vaar, hatta adını tıklayınca çıkıyodu. http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2016/04/pco-sheep-placenta-whitening-mask-anti.html

      Sil
    2. Cep telimden bakıyordum Ezgicim. Bu ATA'lar iyi bir okuyucu ve blogger Değilim maalesef :/ teşekkürler

      Sil
    3. Olsun canımcım gözükmemiş olabilir telden tabi=) Ben yazdığımı bildireyim istedim, öptümmm:-*

      Sil
  3. Ben de önümüzdeki yazımda çok daha fazla ürün olmasını istiyorum artık. Al al bitmiyorlar ya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah inşallah amin diyelim o zaman:) Aldıkça alıyoruz ama bitirmeye gelince.. :(

      Sil
  4. Jean Paul Gaulteir benim de çok sevdiğim bir koku içinde nane mi varmış neden çok sevdiğim belli oldu şimdi :D Ben erkek parfümü olarak Givenchy Ultramarine Intense ve Hugo Boss Bottled ikilisini çok beğeniyorum sen de bir bak bakalım ^^
    Cyrene'in scrubını ben maske gibi kullandım ama cilt kurutuyor baya denemeden alınmayacak bir ürünmüş onu anlamış oldum :P
    Lafı bile olmaz tatlım ne demek :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Not ettim parfümleri mutlaka bakıcam tatlışım çok sağol:-*
      Ayy evet hem çayağacı yağı hem salisilik asir kurutucudur maske gibi kullanmasaydııın:((

      Sil
  5. herkes bu aloeveralı nemlendiriciyi hep beğeniyor hep seviyor ben de almak istiyorum artıkın, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin cilt tipine de uyar bence:) Özellikle yaz için çok ideal;)

      Sil
  6. aleo veralı nemlendiriciyi denemek istiyorum herşeye iyi geliyor deniliyor bir denemek lazım :) gelsin yenilere nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten dedikleri kadar varmış. Yalnız olabildiğince içeriği sade, aloe verası bol bi ürün bulun derim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose