24 Mayıs 2016

Jane Iredale Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream BB5

Ayyy ismini yaz allah yaz bitemedi.. Neyse şimdi devam edebilirim kaldığım yerden:)

Bugün harika bi gün!^^ 12 yıldır bitanecik biricik dostumun doğum günü. Çook ama çok mutlu olsun istiyorum hep ^.^

Konumuza dönersek.. Fondöten kullanmadığımı biliyorsunuzdur artıkın. Ama özel günlerde kapatıcılı bir şeyler kullanmak istiyorum. Nadiren de olsa cildime süreceğim şey temiz içerikli, komedon yapmayan bir şey olsun istedim. Araştırdım soruşturdum ve Jane Iredale'in bu bb kremine karar vermiştim. Yaklaşık 2 yıldır benle:)

Jane Iredale Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream BB5

Böyle şirincene bir ambalajı var.


Jane Iredale Glow Time Full Coverage Mineral BB Cream BB5
İçerik listesi


Sitesinde yazan açıklamaları madde madde ileteyim önce : 
  • Geniş Kapsamlı SPF 25 ve UVA P++ koruması ile 40 dakika suya dayanıklıdır.
  • 6 rengi mevcut: BB1 (Çok açık), BB3 (Açık), BB5 and BB6 (Orta), BB7 (Orta), BB9 (Koyu)
  • Greyfurt özü cilde aydınlık ve canlılık verirken ,gözenek ve kırışıklıkların görünümünü de azaltır. Cildin renk bozukluğunu bile dengeleyebilir. Elma Özü cildi yatıştırıcı antioksidandır. Cildi arındırırken yeniler ve canlandırır. Ayçiçek Çekirdek Yağı E vitamini açısından zengindir. Aloe Yaprak Suyu cildi sakinleştirir ve yatıştırır. Komedon Yapmaz, hassasiyet ve alerji için klinik ve dermatoloji testlerinden geçmiştir.
  • Hayvanlar üzerinde test edilmemiş, vegandır



Benim yorumlarıma gelince : 
  • Oldukça yoğun bir yapısı var. Bezelye tanesi kadar miktarı tüm yüze oldukça yetip kapatıcılık veriyor.
  • Kırışıklık görünümünü azalttığını söyleyemicem ama kırışıklıklara dolduğunu söyleyebilirim.
  • Komedon-akne yapıp yapmadığı konusunda hala emin değilim çünkü yapısı cildime ağır geldi ve arasıra komedon-sivilce çıktı.
  • Cilde aydınlık ve canlılık verirken parlama da yapıyor. Yağlı/karma ciltliler üstüne pudra geçmeden kullanamaz.
  • Nemlendirici özelliği güzel, kuru ciltliler sever bence. 
  • Güneş koruyucu özelliği gayet iyi olsa da ben gündüz kullanacaksam güneş kremimle karıştırıp kullanıyorum
  • Süngerle, RT expert face ile, RT stippling ile denememe rağmen en güzel sonucu elle uygulamada aldım.
  • BB5 tenimden 1-2 ton açık, BB7 de koyu olmuştu. Bioderma sebium al-correcteur 2-in-1 ile karıştırıp kullanırım diye açık olanı aldım. Ama sanırım birkaç ay önce BB6 çıkmış muhtemelen tam bana uyar.
  • Fiyatı internet sitelerinde oldukça değişken. Ben eczaneden indirimli 120 civarına almıştım ama şuan indirimsiz 170 tl gibi.
  • İçeriği güzel.


RT Expert Face fırçasıla dağıtılmış hali sağda



Jane Iredale BB ile Bioderma Sebium Al-Cor. 2in1 karışımı(çok sürmüşüm:/) En sağdaki flaşlı


Eğer kuru ciltliyseniz ve çok kapatıcı bir bb krem arıyorsanız tavsiye ederim. Ama ben kendisiyle çok iyi anlaşamadım ve bitince tekrar almayacağım:(

18 yorum :

  1. ben hayatımın bb ve cc kremini buldum çok şükür :)) güle güle kullanın siz de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niye bize de yazmadıın:)) Teşekkür ederiim:-*

      Sil
    2. yazıcam zaten bilindik bi şey pure beauty :))gerisi mineral de olsa altın da olsa almicim uzun süre :D

      Sil
    3. yoruma demiştiiim:) gizem yaratma diye:D pure beauty çok güzel cidden ama bende komedon yapmıştı baya:(

      Sil
  2. jane iredale ürünlerini çok severim :-))

    YanıtlaSil
  3. Bu ne kadar afilli bir isim oku oku bitmedi :)) Arkadışınızın doğum günü kutlu olsun :) Ürün ilgimi çekti ama fiyatı çok yüksekmiş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa yaz allah yaz başlık.. Çok teşekkürleer:-* Evet fiyatlıca bi ürün:/ Eczanede deneyip bikaç sa yüzünüzde durup bayılmadıkça alınmaz:p

      Sil
  4. Senin cilt tipine uyum sağlayamaması kötü olmuş tatlım. Ama sanırım piyasadaki yoğun kapatıcılığa sahip pek çok fondöten yağlı ve yoğun yapılı oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen:( Piyasadaki fondötenlerden hep uzak durmuştum bu yüzden ama jane de farklı çıkmadı:/

      Sil
  5. Ben de hafif renkli bir ürün arıyodrum ama bu bana göre değilmiş. Ben özellikle su gibi incecik yapılı bir ürün arayışındayım. Bir de açık cildime uyması önemli ama dermokozmetik markalarda renk skalası ne yazık ki geniş değil:( Bu arada cok hafif renk veren hatta sadece cildi aydınlatan Cosmed dd kremi önerebilirim tatlım. açık rengi de çıkmış o bana uyuyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hafif kesinlikle değil:) Mac face and body fondötenler tam tarif ettiğin gibi. Evet çok açık ten rengine göre pek bişi yok ne yazık ki. Aaa cosmed dd yi 2. duyuşum oldu bi bakayım. Ama hem çok hafif olsun hem sivilce izlerini kapatsın oluyor mu?:))

      Sil
  6. kapatıcılığı yüksek bir BB kreme benziyor ama Jane İredale markası maalesef pahallı bir marka belki indirim zamanlarında alınabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet oldukça kapatıcı, adının hakkını veriyor:) Evet pahalı cidden:/

      Sil
  7. Merhaba bir kaç konuda fikrini almak için mail gönderdim. Bakarsan çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel parlamış fotografta, yağlı cilt için kesinlikle olmaz :/

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose