13 Nisan 2016

PCO Sheep Placenta Whitening Mask , Anti-wrinkle Eye Mask, AntiHorniness Gel

Günaydın kankitellalar

Resmen geldi bahar ayları coştu gönül yayları. Kafam bi karış havada, blogu da boşladım epey:( Bu cuma Ankara'ya gidiyoruz 2 hafta daha yokum. Özleyin beni anacım:P İnşallah dönüşüm mukteşem olur:P

Bugün merak ettiğiniz bi grup ürünle karşınızdayım. 2 aydır bitenlerimde görüyorsunuz ve çoook memnun olduğumu yazıyorum. Şimdiii uzunca bir yazıya hazır olun^^

Ürünlerin türkçesini yazacak olursam: Pco Koyun Plasentası Beyazlatıcı Maske, Kırışıklık Önleyici Göz Maskesi ve Cilt Gençleştirici Jel diye geçiyor. Öğğhk böğhk demeyin:) Yazıya gelin:)

PCO Sheep Placenta Whitening Mask , Anti-wrinkle Eye Mask, AntiHorniness Gel

Birkaç yıl önce bu maske ilk çıktığında açıkçası bana iğrenç gelmişti. Yazılarını hiç okumamıştım bile. Firma sorumlularından Necla hanım benimle iletişimi geçip, bu maskeyi denememi istediğini söyleyip ürünü anlatınca ilgimi çekti. Çünkü ürün dermatologlardan, anabilim dalı başkanlarından, dermatoloji profesörlerinden de onaylı, tavsiyeli. Ve bazıları bizzat tanıdığım güvendiğim insanlar. Öyle olunca kendim de araştırdım ve gerçekten bir çok dermatologun/güzellik merkezinin kliniklerinde de uygulandığını, insanların çok memnun kaldığını okudum. Merakım perçinlendi:) 

Öncelikle benim EN memnun kaldığım yüz maskesinden bahsetmek istiyorum. 




PCO Sheep Placenta Whitening Mask 

Nedir?
Hücre yenilenmesine, mimik hareketleri ile oluşan kırışıklıkların azaltılmasına, cilde nem kazandırılmasına, toksik maddelerin atılmasınına, (Antioksidan etki), lekelerin açılmasına yardım eder. Plasenta içeriği cilde elastikiyet ve dolgunluk kazandırır, cildin vitamin ve mineral ihtiyacının sağlanarak direncinin artmasına, kılcal damarların oluşumunu engellemeye yardım eder.Akne aktivitelerinin azalmasına yardımcı olmaktadır. 

Nasıl Kullanılır?
Sheet mask denilen türden. Cilt uygun bir temizleyici ile temizlenir. Soğuk su ya da buz ile hafif nemlendirilir. Maske cilde yerleştirilir. Kuru ve normal ciltlerde en az 15 dakika yağlı ciltlerde en az 20 dakika bekletilir. Cildin en az 6 saat kadar yıkanmaması tavsiye edilir. 
İlk hafta gün aşırı, diğer haftalarda kutu bitene kadar haftada 2-3 kez uygulanır.

Yorumlarım
** Aynen bahsedildiği gibi kullandım. 6 sa yıkamamak gerektiğinden gece yatmadan önce uyguladım. Cildimde olabildiğince uzun tuttum. 30-40 dk kadar durduğunda yavaş yavaş suyu çekilmeye başlamış gibi oluyo. O zaman atıyorum. Gözlerim de yanmaya başlıyor çünkü:(
**İlk kullanımdan itibaren gerçekten kuru cildimi harika nemlendirdi, yumuşacık yaptı ve canlılık ve aydınlık kattı. Üstüne nemlendirici filan sürmeme gerek kalmadı
**Sivilcelerinizi yüzeye çıkarıp başta kusma yaptırabilir demişlerdi ama öyle bir durum olmadı. Aksine düzenli kullanımda sivilcelerimde küçülme, komedonlarımda azalma fark ettim.
**Cilde geçici değil kalıcı bir aydınlık verdiğini bunu da lekelerin görünümünü hafifleterek sağladığını fark ettim. Hafifletti diyorum çünkü lekeleri yok etti, sildi gibi bir hayale kapılmayınız:) 
**Beyazlatıcı bi etki pek göremedim. Kast edilen şey aydınlık görünümse evvet bu yaşandı:)
** Takıntılı olduğum mimik çizgime bir etkisi olmadı. Ama alın ve boyun çizgilerim daha iyi gibi
**Paketin içinde maskeye emdirilen jelden bi miktar daha oluyor, onu da yüzüme boynuma sürüp yatıyorum.
**Düşündüğünüz kadar iğrenç bir yapısı ve kokusu yok. Parfümle baskılamışlar sanırsam:p
** Bu ürünü kullandıktan sonra dışarıya çıkmadan güneş koruyucu kullanmayı unutmayın
**Sitelerde genelde 12li paketler halinde satılıyor. Hatta 1-3 pakette hediye gönderiyorlar. Fiyatı da 150 civarı. Cildinizi şımartmak, bi iyilik yapmak istiyorsanız kesinlikle değer^^


PCO Anti-Wrinkle Eye Mask

Nedir?
Alt ve üst göz kapağı ve kaz ayaklarında kollajen yapının yeniden yapılanmasına ve kırışıklıkların düzeltilmesine yardımcı olur

Nasıl Kullanılır?
Cilt uygun bir temizleyici ile temizlenir. Maskeyi uygulamadan önce göz çevresine parmak uçlarınızla hafif masaj uygulamanız olumlu etki almanıza yardımcı olacaktır. Gözler kapalı olarak yüz yukarıya bakıyor şekilde maske tüm göz üsütü ve kenarına yayılır. Hava kabarcıkları bastırılarak giderilir. Kuru ve normal ciltlerde en az 15 dakika , yağlı ciltlerde en az 20 dakika bekletilir.
Cildin 6 saat yıkanmaması tavsiye edilir. Haftada bir veya iki kez kullanmak yeterlidir. Göz çevresinde derin kırışıklıklar olanlar haftada 3 ve ya 4 kez kullanabilir.

Yorumlarım
**Ben bunu çok düzenli uygulamadım itiraf edeyim. 10-15 günde 1 filan kullandım. 20-25 dk kadar beklettim. Gözümü de pek açamadım çünkü yanma yapıyor.
**Göz çevrem çok kuru değil. O yüzden gece uyguladığımda üstüne başka krem sürme ihtiyacı hissetmiyorum, nemlendirmesi yetiyor. Kalktığımda sabah sürüyorum.
** Göz çevresi çok kuru ve kırışıklıkları olan arkadaşlar memnun kalmayabilir.
**Göz maskeleride 12 adet bir kutuda. Fiyatı 200 civarı. Benim için "olmasa da olur yani" lerden.


PCO Anti-Horniness Gel

Nedir?
Gommage peeling dediklerinden. Ölü cilt tabakalarının ortadan kaldırılmasına , hücre yenilenmesine ve cildin gençleştirilmesine yardımcı olur. Cilt sıkılığını artırmak için kullanılır. Jel peelingi yüzeyde ovaladıkça minik silgi parçacıkları gibi yüzeydeki eskimiş hücrelere yapışarak ölü tabakayı nazikçe alacaktır.

Nasıl Kullanılır?
Cilt uygun bir temizleyici ile temizlenir. Kurulanır. Mercimek veya nohut tanesi kadar bir miktar ürün (göz kenarları hariç) cilde sürülür. Parmak uçlarıyla aşağıya doğru hareketlerle 1-2 dakika masaj yaparak uygulanır. Ovalama hareketi yapıldıkça jel, deri üzerinde silgi tozu gibi ölü hücreleri toplar. Dilerseniz bu ovalama işlemiyle, dilerseniz de suyla durulayarak ürünü cildinizden temizleyebilirsiniz. Ürünü uygularken ellerinizi ıslatmayınız.. Yağlı ciltlerde haftada 1, kuru ciltlerde ayda 1, normal ciltlerde 15 günde 1 kullanılmalıdır. 

Yorumlarım
**Gommage(silgi) peeling olayını ben çok seviyorum. Cildimi gerçekten güzel temizlediğini hissediyorum.
**20 günde 1 filan uyguluyorum ben. Öyle yazınca tırsmıştım cildimi kurutacak mı filan diye ama aksine yumuşacık yaptı.
**İlk uygulamada epey kızardım ama 5 dk ya geçti. Bu peelingi uyguladıktan sonra maskeyi cildime yapıştırdığımda çok daha güzel sonuç aldım^^ 2 haftada 1 kullanmayı denicem o yüzden
** Bu ürünün de fiyatı siteden siteye değişiyor. Genelde 90 tl civarı. Iope markasından da peeling gel almıştım yoksa tekrar alırdım bunu.




  • Ürünlerin ortak bi özelliği içeriğinde her ne kadar oldukça faydalı maddeler olsa da, gereksiz, zararlı maddeler de var. Paraben ve parfüm içeriyorlar mesela.
  • Ürünlerin satıldığı birçok internet sitesi var. Hangisi güvenilir bilmediğimden yanlış yönlendirmek istemem. Aynı zamanda güzellik merkezlerinde de uygulanıp satılıyormuş
  • Sonuç olarak fiyatları birazcık pahalı olsada özellikle yüz maskesi kesinlikle değer ve almaya, kullanmaya devam ediciiim diyorum^^

EKLEME : Peeling, yüz maskesi ve göz maskesi annemin cildine bi cihazla uygulandı ve öncesi-sonrası haline inanamadım. Fotoğraflarla da ispatladık. Kırışık olgun ciltlerde gerçekten tek uygulamada bile göz çevresi, alın, mimik çizgilerinde inanılmaz bir açılma ve ciltte aydınlık, cilt tonunda açılma gördük. İsteyenlere fotoğrafını da atarım;)






**Ürünlerin nedir ve nasıl kullanılır kısımlarının çoğunu lilakutu.com dan kopyaladım.
**Ürün firma gönderisi olup yorumlarım tamamen objektif, kişisel görüşümdür.

6 yorum :

  1. merak ettiğim ürünler aslında, ama kırışıklara pek etkisi yokmş, bırakınca geçiyor diyorlar o aydınlatıcı etki. Denemek isterdim ama fiyat sadece denemek için yüksek:)
    Özellikle göz maskesini merak ediyordum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırışıklıklar için çok yorum yapamıyorum ama ben etkisini uzun süreli görüyorum=) Göz maskesi çok etkili değil ne yazık ki:/

      Sil
  2. Deniyorum dediğin günden beri elimde değil daha adını duyduğum anda öğğhk böğhk diyorum valla ''aydınlık görünümlü kız '' bilmiş ol yani önyargılarından vazgeçemeyengillerdenim naparsın :D Anaam 6 saat yıkamamak mı hemi de bunu :)) Hafif bir yapış yapışımsı da olsa bir his yaratmadı mı peki cildinde? E iyi bari kokusu yokmuş bir de koksa evlerden ırak ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha iğranç bi insan değilim nilay valla bak:)) ya yüzüne gibi tonik sürmüşsün de yıkamıyosun gibi oluyo hiç yapış yapışlık yok çok güzel bişi <3

      Sil
  3. Fotoğraf istiyorum, fotoğraf istiyorumm! :*

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose