15 Nisan 2016

Ne Okudum #41

Bu sayının kapağında hepimizin daha çok Kürk Mantolu Madonna'sıyla bildiğimiz Sabahattin Ali vardı. Oldukça ilgimi çekti hayatı, eserleri, görüşleri..

Maria Puder'den Raif Efendiye mektup çok güzeldi beni yine aynı şekilde etkiledi. Her satırın altını çizeceğime bırakayım dedim:)


** Dünyanın bin bir türlü yüzü vardır ve hepsi, sevdiğimiz kişinin yüzünde toplanır çoğu zaman
** "İnsanın sevdiği dünyası olamaz; tüm dünyası sevdiği olur." derdi babam. (Dünyanın Senli Hali, Cemal Tuzak)

** Benim her gecem, gündüzüm ve tüm gayem, iliklerine kadar işleyen bir huzurun tüm vücuduna merhem olabilmesiydi. (Okyanuslar Kadar Siz, Melissa Keçeli)

** gönlümün kaydığı bütün dinginliklerin, ruhumu parçalayan sivri köşeleri var. (Huzursuzluğun Kitabı, Fernando Pessoa)

**"..İnsanı daha az seviyorum diyemem,
Ama doğayı daha fazla." (Into the Wild, Gamze İyem)

**öncesizsin-eşsizsin beni de öldüren o (Önce-Eşsiz, Fulya Ordu)

** 'mış gibi' yaparsan önce onlar, sonra sen inanırsın. (Kendime Ait Bir Oda, Esra Pulak)

**Sevilmek bir illuzyonken insanoğlunun kanmakta usta olduğu, ben tüm hileleri biliyordum; inanmak zordu...
**Biz ezbere notalardan çalarken hayatı, bir serçe her güne yeni şarkılar besteleyerek başlıyordu. (Kanatlar ve Eller, Merve Özdolap)


4 yorum :

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose