2 Nisan 2016

Ne Okudum #40

Günaydın arkadaşlar

Kafka Okur'un 4. sayısının kahramanı Frida Kahlo idi:) Kendisinin hayatını oldukça merak ediyor, karakterine duruşuna çok büyük saygı duyuyordum. Okudukça beğenim daha da arttı. Frida'yla ilgili kitap öneriniz var mıı? :)


** "Ayaklarımı umursamıyorum benim kanatlarım var" 

** "Kadınlığımı önemseyerek büyümedim hatta bunu ayıp bildim, ben önce insanım! Ama sırf gözden oluşan bir insanım ve önümde, arkamda, tepemde her yanımda gözlerim var ve maalesef görüyorum! Gördüğümü de yaşıyorum, hissediyorum ve kalbimin kabul etmediği hayatlar görmek beni öfkelendiriyor.."
** "Çıkmaz sokak görünce kalıvermek! Dön çık ve diğer sokaktan devam et veya tırman öbür tarafına bak, hiçbir prangamız yok!" (Bir Mine Söğüt Röportajı, Nergis Seli)

**"Hepimiz kendi içimizde kendi hapishanelerimizi, cinayetlerimizi, kendi yıkıcılığımızı taşıyoruz. Ama bunları dünyaya salmak bizim ödevimiz değildir. Bizim ödevimiz onlarla hem kendi içimizde hem de başkalarında savaşmaktır." (Anlamsızlıktan Umuda, Sabanur Yılmaz)

** "Hiçbir yere. Çünkü gidecek hiçbir yer yok. Her yere gidildi. Ama ben gene gidiyorum. Çünkü hiçbir yer çok uzak" Ferit Edgü



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose