5 Nisan 2016

Maybelline Rocket Volum Express Rimel

Günaydın kızçelerim

Bu rimeli 1 yıldır kullanıp da yazmayan blogger bi ben kalmış olabilirim:/ Lafı o yüzden daha fazla uzatmicam:)

Maybelline Rocket Volum Express Rimel

  • Fırçası en sevdiğimden! Plastik, diken diken.
  • İlk açtığınızda yapısı yumuşak-ıslak olduğundan tam istediğiniz görünümü vermeyebilir. 1 hafta sabrediniz:)
  • Kirpikleri tek tek ayıran, yapıştırmayan, hafif kıvıran, hacim veren, simsiyah, akmayan, uzatan bi rimel istiyosanız işte o, bu! Bi rimelde başka ne istenirki ^.^
  • Yalnız sürerken bazen üste veya alta bulaşabiliyor.(Benim beceriksizliğimde olabilir tabi neden olmasın)
  • Kirpiklerden çıkarmak birazcık zor. Yağlı ürünlerle anca rahat çıkıyor.
  • Fiyatını tam bilmiyorum ama indirimde 10küsüre alabileceğiniz, piyasadaki çoğu pahalı rimelden çoook daha başarılı bir maskara.

2 farklı günde çektiğim aşağıdaki fotolarda benim kirpiklerimde duruşuna gelinceee.. :)

     
Tek kat uygulanmış hali
Maybelline Rocket Volum Express Rimel
2 kat uygulanmış hali




Sizin en sevdiğiniz Maybelline rimel hangisii?

20 yorum :

  1. Benim deneyip de sevmediğim maybelline rimel yok ^.^

    YanıtlaSil
  2. Maybelline rimel daha once kullanmamistim etkisi gayet guzelmis fiyatida cok uygunmus deniycem mutlaka:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ama olmaz! :P Kesinlikle denemelisin tatlışım:-*

      Sil
  3. hep denemek istiyorum da bir türlü fırsat olmadı alamadım..

    YanıtlaSil
  4. tek kat bile çok hoş ama sizin kirpikler de güzel şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. Sırf zor temizleniyor diye almıyorum bu rimeli yoksa uzun zamandır istediğim bir maskara :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uğraştırmasına değer bence:) Özellikle yazın baya iyi oluyor akmadığı için

      Sil
  6. Hahaha bu rimelin kaç kişiden güzel olduğunu duyduğum halde hala almayan da bir ben kalmış olabilirim birbirimizi gayet iyi tamamlıyoruz bence ;):D
    İlk defa bir rimelin tek kat halini daha çok sevdim elimdekiler bitince ilk iş deneyeceğim bunu zira sendeki duruşu fena halde satın alma güdüsü oluşturdu bende ^^
    Benim favorimse hala colossal volume express sanırım takılıp kaldım onda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheheh bence de :p :-* Kuzum senle buluştuğumuzda da bu rimel vardı bende demişimdir hatta belki. Çok güzel bişi <3 colossal ı denemedim ben sanırım. baktım hemen google amcadan ama kıl fırça gibi duruyo. Benim kirpiklerim genelde anlaşamıyor o tarzla:(

      Sil
  7. oldukça da güzel duruyor krpiklerinde :)

    YanıtlaSil
  8. Maşallah gözünün güzelliğine! Gözlerine bakmaktan maskarayı görmedim bile :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yyyiia niye utandırıyosun ki! :p Senin gözlerin varken benimkilerin lafı olmaz:-*

      Sil
  9. Yves Rocher'ın ve Sephora'nın ürünlerinden çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sephora outrageous rimeli çok beğenmiştim. Yves rocherden hangi rimeli önerirsin?

      Sil
  10. Çok iyi görünüyor, elinize sağlık yazı için :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose