11 Mart 2016

Son Zamanlarda Ne Aldım (Nascita, mamacim , Organix , parfüm)

Günaydın kankitellalarrr

Çok tatlısınız ya!^^ Birsürü harika yorum vardı gümrüğe takılan kargom için<3 Çok teşekkür ederim ilginiz için :-*

Bu yıl hiç alışveriş yazısı yazmamışım :-O 
O zaman başlangıcı yapayım. Çoğunu alalı birkaç hafta oldu. 

Önce Nascitalı alışverişime bakalım. Görkem hem yazısında hem videolarında bahsedince bu markayı merak edip araştırdım ve Van'da da bir iki yerde satıldığını gördüm. Hemmen daldım tabi.


  • Allık veya aydınlatıcı uygulamak için RT Stippling fırçaya benzeyen bi fırça aldım. Aydınlatıcı uygulamada bayıldım! Krem allıkla da eminim süper olcaktır.
  • Kalem fırçam yoktu. Kirpik dibindeki farı dağıtmak için smudge fırçalardan kullanıyordum bunu görünce kaptım.
  • Golden Rose mat rujları tutturunca bir de kalem rujunu çıkarmış. Onu da deneyim diye 10 numarayı aldım. Likit mat rujlarının güzel rengi yoktu ama ondan da alcam kafama göre buluncaa:)

Fiyatlarını hatırlamıyorum ama toplam 30 küsür ödedim. Açıkçası fırçaları 6-7 tl filan sanıyodum 10 küsürmüş sanırım. 


mamacim.com en sevdiğim dermokozmetik alışveriş sitesi. En kötü 2 aya bir bişiler sipariş veriyorum. Bu sefer :
  • Güneş kremim biterken ne zamandır methini duyduğum, önerdiğiniz Solante acnes i deneyeyim dedim. Hemde belki bi nebze sivilce lekelerimi örter diye tinted olanı aldım. Fiyatı 70-80 gibi bir şeydi. Yalnız çoğu güneş kreminin 3 katı boyutunda,150 ml, olduğunu göz önünde bulundurursak fiyatı gayet iyi.
  • Elancyl çatlak kremi. Bunu kafama göre kullanıyorum. 40küsürdü sanırım fiyatı indirimli. Çatlaklar için etkili bi ürün öneriniz var mı???
Tester olarak da Nuxe vücut kremi göndermişler 1 tane.




Aldığım zaman instagramımdan paylaşmıştım bu fotoyu :) Van'da bi kozmetikçi dükkanı kapanıyormuş o yüzden bayaa indirim vardı. Ben de üsttekileri aldım.
  • Klorane kuru şampuan. Kullandığım ilk kuru şampuandı kendisi. Yeri ayrıdır bende:P Gerçekten çok memnun kalmıştım. Hatta yazısı için tıktık . Orjinal fiyatı 39.90 imiş, 20ye aldım. 
  • Saç kremim de maskem de bitmişti. Organix markasını da ne zamandır denemek istiyor fakat gereksiz pahalı buluyordum. Bu saç kreminin 46'dan 20'ye düştüğünü görünce kaptım.
  • Dökülen ve hacimsiz ince telli saçlara sahip olduğumdan Organix'in bu biotin collagen saç bakım yağının iyi gelebileceğini düşündüm. Bu da 48'den 20'ye düşmüştü.




Givenchy Hot Couture EDT, 2015 istek listemi hatırlayanlar bu parfümü bilir:) Resmen arzu nesnesi haline gelmişti benim için. Hiçbir yerde edt sinin 30 ml ini bulamıyor, edp si baya ağır diye istemiyor, 100 ml ini miktar olarak fazla buluyordum.  50 ml inin fiyatı her yerde 250 tl. Sevgililer gününde kesin baya düşer, alırım diyordum ama en fazla indirimde 200e düştüğünü gördüm.

Sonra 1v1y de dolanırken bi baktım 175 tl! Alayım artık dedim. Kargoyu üstüne ekledikten sonra %10 indirim yaptı bir de! 156 tl ye geldi <3 Gelir gelmez checkcosmetic den kontrolünü yaptım. Tahmin ettiğim gibi orjinal ama üretim tarihi 2011. Eski bi parfüm olduğunu bildiğimden kabulümdür deim.



Bir de bunlar dışında kadınlar günü indiriminde burdaki Gratis'ten raflarda son kalan Real Techniques makyaj süngeri ile Urban Care Shake N Repair Milk Treatment Keratin saç köpüğünü aldım. Hemen ertesi günü açıp kullandım ikisini de fotolarını çekemeden:( İkisi de süper!



Haftasonu İzmir'e gidiyoruz. Ordan Uşak'a geçicez haftaya. Bıkılım oralardan neler alcam:) :P Olabildiğince gereksiz alışveriş yapmamaya çalışıyorum artık. İhtiyacım olan veya kullanabileceğim şeyleri almanın beni daha çok mutlu ettiğini fark ettim^^ Tavsiye ederim=)



14 yorum :

  1. Güle güle kullan. Paylaşımın için teşekkürler. Sevgiler ♥
    Kızsal Şeyler

    YanıtlaSil
  2. organix şampuanın detaylı incelemesini daha sonra paylaşırsan sevinirim canım sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saç kremiydi o Mervecim ama paylaşırım tabi=) :-*

      Sil
  3. Aldıklarını güle güle kullan Ezgicim. Kozmetikçinin kapanması uzun vadede kötü olmuş, umarım yine güzel ürünler satan yakın yerler bulursun.

    İyi yolculuklar canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımmm^^ Evet yaa farklı ürünler satan iyi bi yerdi ama kapanması indirim açısından iyi oldu:P Çok teşekkür ettim:-*

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım hepsini:))

    YanıtlaSil
  5. Güzel günlerde kullan dilerim canım hepsini, nascita fırçaları bende çok merak ediyorum bakalım ne zaman denk getirip alıcaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beklenmedik yerlerde ortaya çıkabiliyor Nascitalar:) Gördüğün her kozmetikçiye bak:P Ben şimdilik epey memnunum^^ :-* Teşekkür ettiiiiim

      Sil
  6. Nascita'nın wet&dry saç fırçası da harika, tangle teezer kadar iyi
    Güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa o fırçayı hiç duymamıştım mutlaka bakıcam^^ Siteden mi sipariş ettiniz?
      çok teşekkürler:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose