5 Mart 2016

Ne Okudum #38

 Öfff pöff diye başlanmaz biliyorum ama öyle başlamak istiyorum:( Sanırım D&R 'ın internet sitesinden(emin değilim) kitap alırken, indirimli kitaplar kısmında görüp merak etmiş sepete atmıştım aylaaar önce. Atmaz olaydım..

Kitabın adı "Evleniyor muyuz eğleniyor muyuz" olunca ben eğlenceli, komiklikli, güzel tüyoların olduğu kafama göre çerezlik bi kitap sanmıştım. Ama bu kitap resmen evliliğin dıni boyutunu ele almış. Öyle bi üslupla hikayeler, nasihatler, yaşanmış öyküler, peygamberimizden öğretilerle donatılmış. 

Kitabı bırakmamak için çok direndim. 2 haftaya yakın oldu bitireli anca yazıyorum. Herkesin siyasi görüşü kendine. Kimseyi bu yüzden yargılamam. Ama siyasetle ilgili bi kitap okumuyorsam, yazarın siyasi düşünceleri de kitaba yansısın istemem. Bu kitapta fazlasıyla yansımış ve bu beni çok rahatsız etti. Ben okur olarak bunu ummadım çünkü beni ilgilendirmiyor..


Hele ki kitabın başında bir yazarın abisinden bi yazı vardı ki akıllara zarar.. Anlatsam inanmazsınız. Resmen Osmanlı dönemindeki gibi evlilikleri övüp, olması gerektiğinden bahsediyo. Sevdiğimiz insanla görüşüp çıkıp tanıyıp evlendiğimiz için kafir filan ilan edebilir bizi o derece. 

Ayy neyse kitabı vallahi hiç beğenmedim. Tavsiye de etmem. Bana kattığı hiçbir şey olmadı. Puanım 2/10

4 yorum :

  1. İslami evlilik :)) öyle bi site vardı üye olacam ben oraya, kitabı da bana hediye edersin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üye olursan hemen haber ver göndereyim:D çok işe yarar orda:p

      Sil
  2. Adam bence hızını alamamış dur ben kendimi örnek gösteriyim filan demiş. Her kitabı mutlaka beğenmesem de bitirmeye çalışırım da yok istesem de okuyamam ben bunu. Yalnız puanını çok buldum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya :/ Ben de öyle hiç beğenmedim ama bitirmeye çalıştım. Emeğe saygı diye verdim yoksa bencede çok:P :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose