13 Mart 2016

Ne İzledim #52 (Animasyon)

Siz bu satırları okurken ben İzmir'de tiril tiril kıyafetlerle gezip tozuyor, boyozumu gevreğimi yiyor, deniz güneş ve kordonun tadını çıkarıyor olacağım:P
Şaka şaka yağmurda deli gibi ıslanıyor olacağım:/ Çünkü pazar şansımıza sağanak yağış gösteriyor:(
Böyle havalarda evde film izlemek ne güzel olur^^ Yalnız bu seferki filmlerin geneli çocuklara hitap ediyor. Çocuklarla izlenebilecek güzel animasyon önerilerim için buyrunuz:)

Tom and Jerry The Movie : Hepimiz Tom ve Jerry'yi severek izlemişizdir. Öyle olunca biz bu filme de baya keyifle başladık. Lakin pek umduğumuz gibi olmadı. Sıkıldık bile denebilir. Küçük çocukların seveceğinden eminim ama=) Puanım 5/10




The Good Dinasaur (İyi Bir Dinozor) : Bu da tam bir çocuk filmiydi beğenmedim o yüzden pek. Baya uyukladım. Küçük kuzenler, bebişler çocuklar yeğenlerle izlenebilir^^ 5/10




Hotel Transylvania 2: Otelde güzel bir değişiklik var. Artık canavarların yanısıra insanları da ağırlıyorlar. Ayrıca bu filmde düğün, evlilik ve bir bebek var. Drakula endişeli. Torunu Dennis insan mı olacak vampir mi? Açık etmiyim şimdi:) Güzeldi ama 1.sini daha çok beğenmiştik. 7.8/10




The Peanuts Movie: Bir Snoopysever olarak merakla bekliyordum filmini. Ama ya ben fazla büyümüşüm ya bu film fazla küçükler için yapılmış. İzledik sonuna kadar, güzeldi de ama 4-12 yaş arası bi arkadaşla izlerseniz daha güzel olur=) Puanım 6.9/10




Princess Mononoke: Nilayım önermişti. Çok beğendik. Fantastik öğeleri, ruhları, atraksiyonları vs ile tipik bir Hayao Miyazaki animasyonu. Bunu çocuklara pek önermem çünkü birazcık karışık ve kafa karıştırıcı gelecektir muhtemelen. Puanım 8/10



2 yorum :

  1. Animasyon arsızı olarak Hotel Transylvania 2'yi izleyemedim :( Ayrıca yaş kaç olursa olsun izlenir yani ben izlerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayneeeen bizde eşimle animasyonlara bayılıyoruz bayaaa izledik hatta. Ama o bikaçı ciddili sıkıcıydı:/ hotel transylvania 1 i izlediysen 2yi kaçırmaaaaa:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose