5 Mart 2016

Ne İzledim #51

Bugün bahsettiğim 5 filmden biri hariç hepsini önericem:) Bakalım siz beğencek misiniz^^

1) Ocean's 11 : Eşimle meyve yiyip sohbet ederken tv de çıktı. "Aaa bu film çok güzel izledin dimi?" dedi. İzlememiştim:( Onun 3. benim ilk izleyişim oldu. Bunca yıl niye izlemedim diye kendmi sorgulamıyor, kafamı duvarlara vurmuyor değilim. 12 ve 13 de izlenecek! Konusuna gelirsek; Danny Ocean, hapishaneden çıkmasına az kala bi soygun planlıyor: Eski karısının erkek arkadaşı Terry Benedict'in sahip olduğu Las Vegas'taki 3 kumarhaneyi soymak! Ve bunun için de 11 kişilik bir ekip kuruyor bizim Brad Pittle. Oldukça sürükleyici, aksiyonlu, macera dolu, içinde biraz da romantizm bulunan çok güzel bi film. Puanım 8.8/10





2) The Tree of Life (Hayat Ağacı): Son zamanlarda izlediğim en anlamsız filmdi. Brad Pitt'in böyle bi filmde oynadığına inanamıyorum. Sıradan, evli, 3 çocuklu bi aile bunlar. Çocuklarından biri kayboluyo, diğeri babasıyla pek geçinemiyo. Sonra büyüyo geçmişi sorguluyo. Ama bunların hiçbir bi olay gibi olmuyo. İnanılmaz ağır işliyor. Filmin türü dram,fantastik miş. FantaCosmos'dan bi bölüm izlemiştik ve nerdeyse aynı görüntüleri görüp şaşırdık baya. Filmin bazı yerlerini hızlandırdığımızı da söylemeden geçemiciiim. Önermediğim film bu:) Puanım 5/10




3) Hachiko : A Dog's Story (Hachi:Bir Köpeğin Hikayesi) : Bunu eşim bulmuş imdb puanı yüksek izleyelim diye. Bir sanat profesörü olan Parker'ın (Richard Gere) akita cinsi bir köpekle olan duygusal bağını anlatıyor. Japonya'da meydana gelmiş gerçek bir öykü. Hatta Hachi'nin sahibini beklediği tren istasyonuna heykeli bile dikilmiş. Filmin böyle bitmesini hiç beklemiyorduk sanırım o yüzden baya etkilendik, üzüldük. "Kurin şu Hachi'nin yaptıklarının binde birini yapmaz bize" diyip durdu Erkut -.- Kurinimi kimselere değişmem <3 Bu filme puanım 8/10

Şu ifadesi :"(


4) Interstellar (Yıldızlararası) : Çok güzel bi bilimkurgu! İnsanlığın hayatta kalması için yeni gezegen arayışlarına giden bir ekibin ama daha çok bir ailenin hikayesi. Film bilimkurgunun yanısıra dram, macera türünde de fena değil:P Ayrıca filmin senaryosu Fizikçi Kip S. Thorne'nun evrendeki 'Solucan Delikleri' teorisinden ilham almış. Bu tarz filmleri genelde beğenmem ama bunu çok sevdim. Puanım 8.6/10




5) The Grand Budapest Hotel (Büyük Budapeşte Oteli):  Çıktığı zaman sevgili zaman sözleri önermişti. Çoook teşekkür ediyorum! Bayıldık bu filme! Kendim açıklayamam kesin konusunu diye beyazperde'den kopyalıyorum : "20. yüzyılın başlarında iki savaş arasındaki dönemde geçen hikayede, Avrupa'nın hayali Zubrowka şehrinde bulunan Büyük Budapeşte Oteli'nin ihtişamlı dönemine tanık oluyoruz. Gustave H, otelin işleyişini büyük bir profesyonellikle idare eden, müşterilerini dahi en ince ayrıntılarına kadar tanıyan bir konsiyerj görevlisidir. Bir gün otele bellboy ve komi görevlisi olarak Zero Mustafa adında genç bir adam gelir ve kısa zamanda aralarında yakın bir arkadaşlık başlar. İkili birbirlerinin sırdaşı olurken yaşadıkları şehir de büyük bir savaşa doğru sürüklenmektedir. Bu esnada Gustave'ın yaşlı sevgilisi Madame D. esrarengiz bir şekilde hayata veda eder, ikili Madame D.'ye veda etmek için yola çıkar. Bir asilzade olan Madame D.'nin şatosuna vardıklarında miras bölüşümünün yapıldığı toplantıya denk gelirler. Madame D., Gustave'a miras olarak paha biçilmez bir Rönesans tablosu bırakmıştır ve bunun açıklanmasıyla aile içerisinde büyük bir karmaşa çıkar. Bu andan itibaren belalarla dolu bir maceraya atılan Gustave ve Zero, gerçeklerin peşinde koşarken dışarıda da bir çağ değişmektedir…" Big Fish'e çok benzettim filmin tarzını. Masal tadında çok güzel, sürükleyici, macera atraksiyon komedi her şey var:) Kadrosu süper, hem üst hem alt mesajları olan çok tatlı bi film. Puanım 9.3/10





2 yorum :

  1. İçlerinden en sevdiğim Yıldızlararası filmi. İzlemediysen Marslı'yı ve Yerçekimi filmlerini şiddetle öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marslı'yı izlemedim ama yerçekimini izledim 3 boyutlu çok güzeldi^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose