31 Mart 2016

Mart Bitenler #28

Günaydın kızçelerim

Çok boş bıraktım buraları:( Günlük yazımda bahsetmiştim. Kurinimiz ameliyat oldu salı günü. Çok şükür iyi geçti ama resmen canımdan can gitti. O kadar masum, o kadar mazlum gözüktü ki gözüme.. Sulugöze döndüm. Kısırlaştırmayla ilgili bi yazı yazmayı planlıyorum o yüzden başka bişi demiyim.

Bu ayki bitenlerim fena değil hani:P Nolursa olsun bi şu bitenler yazısını aksatmıyorum. Hadi bakalım neler bitmiş neler çöpe gitmiş..


Toplu görünümü bu şekildeydi. Fotoğraflamayı unuttuğum 2 ürün var:
Caudalie Vinoperfect serum ve Caudalie enzymatic mask peel. İkisinin de testerlarından 1-2 yıl önce çok memnun kalmıştım, cildimi aydınlatacak lekelerimi geçirecekti, umutluydum ama tam boyları bana yaramadı:( Cildimde sivilce çıkarttı:( Anneme veya arkadaşıma vericem.

Diğerlerini yakından inceleyecek olursaaaak:


Organicum Yağlı Saçlar için Şampuan : Başlarda epey memnundum. İçeriğini de beğeniyordum. Lakin 1-2 hafta sonra yan yattı, çamura battı:/ Benim bir "kolay yağlanan saçlar için şampuan" dan beklentim saçı geç yağlandırmasıdır. Öyle bir etkisini görmedim. Yine 2 gün dayandı, yine sönük saçlar, yine hüsran.. Tekrar almam.

Allfree "Fresh" Deodorant : Hayatımın roll onu! Haftada 5-6 defa kullanmama rağmen resmen 1 yıla yakın gitti! Ter kokusunu baya önlüyor, içeriği de misler gibi. Macera aramıyorum o yüzden. Şimdi lavantalısını kullanıyorum. Şiddetlen öneririm. Detaylı yazısı için tıkkıdı

Elancyl Çatlak Görünümünü Düzeltici Krem : 2.tüpü kullanıyorum. Çok net bi etkisini göremedim henüz ama umut işte..:( Çatlak görünümünü düzeltici önerilerinizi bekliyoruuum!

Figs&Rouge "Rambling Rose" Balm : Ben kendisini geçen yılın en iyisi seçmişim. Ama bu yıl ne zaman kullansam tamam dudağımın üst çizgisinde sivilce çıkardı:(( Tek zanlı bu gibime geldi. İçeriğine bakınca aslında aknejenik maddeler olduğunu gördüm:/ Ama geçen yıl böyle bişi fark etmemiştim cidden. Benzer durumu başka dudak balsamlarıyla yaşayan var mı? Yazısı burda




Canmake Lash Care Essence : Özlemim Japonyalardan getirmişti bu kaş-kirpik serumunu. Kendisi ödüllü bi ürün. Ben çok sevdim! Başta hem sabah hem gece yatmadan önce kirpik ve kaşlarıma kullanıyordum. Azalmaya başlayınca günde teke düşürdüm. Sonra da içine tatlı badem yağı ve hint yapı katıp kullandım. Bitti tamamen:( Oldukça güzel bi serumdu. Kirpiklerimi belirginleştirdi, uzattı. Kaşlarım için pek bişi fark edemedim ama. Japonya taraflarına yolunuz düşerse mutlaka alınız^^

Şeftali Lipgloss(?) : Kendisinin hangi markaya ait olduğunu dahi hatırlamıyorum. Epey olmuş alalı. Ucu kırılmıştı başka glossların fırçalarıyla sürüyordum çünkü rengi şa-ha-ne. Ama artık çöpe gidiyor. Benzer önerilerinizi bekliyorum^^

Note Long Wearing Lipgloss "04 Cream Nude" : Kendime EN ÇOK yakıştırdığım nude renkti! Duruşuna, diğer glosslara göre biraz daha kalıcı oluşuna, yapış yapış olmamasına hastaydım. Lakin yapısı kullanmaya başladıktan 6-7 ay sonra pütür pütürleşmeye başladı. Geçen de bi baktım şeffaf sıvısı ayrı kendisi ayrı kaymış. Çöpe gidiyor:( Note long wearinglerden bi tane de mürdüm gloss var bakalım ona da böyle olcek mi...Bu glossun yazısı ve duruşu için buraya tıklayınız. Benzer önerilerinizi bekliyoruuum^^

Yves Rocher "Teint Mat Rose" Allık : Kendisini sonbahar ve kışa çok yakıştırıyordum. Rengi koyu gülkurusu-kahve karışımı gibi olduğundan fırçayı allığa bandırıp ardından elimin üstünde fazlalığını alıp şakak kemiğimin altından üste doğru uyguluyordum. Bi nevi kontürümsü çok şık duruyordu. Koyu renk allıklarınızla bunu deneyiniz;) Yalnız üstünün taşlaşmış olduğunu ve alalı epey zaman geçtiğini fark edince çöpe gitmesi gerektiğini fark ettim. Yazısı için tıktık


Glamglow Supermud Maske : Ne kadar sevdiğimden ve özelliklerinden burda bahsetmiştim. Her güzel şeyin bir sonu varmış. Ama tekrar alır mıyım bilmem. Ne zamandır istediğim Ddf sülfürlü kil maskesiyle aşna fişne halindeyim:P

Mac Face&Body Fondöten: Altında N1 yazıyor ama ben buğday tenliyim N1 olduğundan emin değilim. Yine de herneyse cildimle ton farkı oluşmadı. Kuru ve cildinde pek bi lekesi vs olmayanlara öneririm. Benim cildimde epey parlama yaptı ama duruşunun doğallığını çok beğendim.

Maybelline "Electric Blue" Oje : Minnaklığı, rengi gayet hoştu. Yazısı için tıktık. Biranda bana fazla iddialı gelmeye başladı. Bir de epey eskimişti. Çöpe gidiyor. Yalnız daha cafcaflı değil de kaliteli, şık duran bu tonlarda mavi oje önerilerinizi beklerim:-*

Lady Gaga Fame EDT : Burdan bakınca adeta içmişim gibi duruyor. Tüm kış başka parfüm almadım bitsin diye. İşte bunu sevmiyorum. Bitsin diye zorla parfüm kullanmak.. 100 ml ise bunu yapıyorum ama:( Çünkü sıkılıveriyorum. Bundan da sıkıldım, tatlı şekerli diye aldığım koku bana çiçeksi gelmeye başladı:/ Neyseki bitti. Tekrar almam


PCO Placenta Yüz ve Göz Maskesi : Geçen ayın bitenlerinde de vardı çook sevdiğimi yazmıştım. Ayrıntılı yazısını nisanda yazıyorum artık söz!

Mizon Placenta 45 Serum : İkisi de tek kullanımlıktı. Ne yararını gördüüüm ne zararını..

Elancyl Toning Shower Gel : Şuncacık şeyle sıkılaştım dersem çarpılırım vala. Jelin yemyeşil rengi, ferah kokusuyla bana direkt çamı hatırlattı her duşta. Unisex bi kokusu var. Tam boyunu almam.

DKNY My NY DKNY EDP Testerları : İzmir'de kullanıp bitirdim ama benlik bir koku değil. Hem çiçeksi hem çok keskin ağırımsı. Tanımlayamadım ama erkeksilik var biraz içinde. I-ıh almam.



Bu ay da böyleydi. Öneri isteklerimi görmezden gelmeyiniz yardım ediniiiiz:-* ^^ :p



10 yorum :

  1. oh ne güzel gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
  2. elancyl ürünlerini bir seri olarak kullanmak lazım anti selülit jel falan beraber kullanınca çok işe yarıyor ve kokuları hakikaten harika :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elancyl in çatlak için başka ürünleri var mı bilmiyorum ama selülit için baya seri ürünleri var merak etmiyor değilim:P

      Sil
  3. keşke yazı tipinizi,sayfa düzeninizi ve rengi değiştirseniz :( çok sıkıntı oluyor gözlerimi alıyor :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok şaşırdım:( Herkes çok beğendiğini söylüyor çünkü. Yine de teşekkürler görüşünüz için, rahatsız olan başkaları da olursa dikkate alırım mutlaka

      Sil
  4. Yves Rocher allık bana da hediyeydi, çok sevmiştim ama bir türlü sıra gelmediği için verdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allık çok olunca sıra gelmiyor yaa:(

      Sil
  5. allfreeyi iyiki almışım diyorum bitince gene alırım sanırım şimdilik çok iyi gibi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa süper bişi <3 <3 Ben de her türünü denicem^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose