24 Mart 2016

Günlük #18

Sevgili günlük

Seni epeeeydir ihmal etmişim kusura bakmayasın..
Hoş blogumu da ihmallerdeyim.. Bi 9 günlük İzmir-Uşak çıkarması yaptık geçen hafta. Tek kelimeyle harikaydı. O kadar iyi geldi ki bize buralardan uzaklaşmak anlatamam..

Ülkede olan bitenler o kadar kötü ki canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Güya çalışıyorum, bir şeylere bakıyorum, okuyorum vs ama hepsinin altı boş.. Nereye gidiyoruz milletçe, ne olacak bu halimiz, nasıl insanlarla doldu ülkemiz belli değil..

Bir yandan da Kurin'e inanılmaz kafayı takıyorum. Kızgınlık döneminin en üst noktasında kendisi. Bana, Erkut'a sürtünmelere doyamadı kapılara duvarlara dolaplara yerlere göklere sürtünüp, yatıp yuvarlanıp, gece de miyavlamalarıyla ortalığı inletiyor. Yarın kısırlaştırılacaktı ama kızgınlığı geçmediği için ertelendi.



Kısırlaştırma süreciyle ilgili o kadar çok şey okudum ki deli gibi korkuyorum.. Ya ona bişi olursa ya anesteziden kalkamazsa ya ben iyi bakamaz da canını yakarsam ya iyileşmesi çok uzun sürerse ya depresyona girerse bize tavrı değişirse.. Milyon tane soru var aklımda ve biliyorum ki hiçbiri cevaplanmayacak ameliyata girmeden.. Fakültede iyi olduğu söylenen bir hocaya yaptırıcaz ameliyatı. Van'da başka çaremiz yok malum..

Dua etmekten başka elimden hiçbir şey gelmiyor. Ne Kurin için ne ülkemiz için..

14 yorum :

  1. Kurin'e geçmiş olsun şimdiden... Ülkemiz ve Kurin için dua ediyorum ♥

    YanıtlaSil
  2. Seni özledim tatlım.. Kurin, yavrum ya, hiçbir sorun olmaz inşalah. Ülkemizin hali içinse söylenecek o kadar çok şey var ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mervemm ben de özledim^^ Çok teşekkür ettik ablası.. Ah ah aynen öyle..

      Sil
  3. Kıyamam... Kısırlaştırınca başta çok sinirlenecek ama sonra hepiniz rahat edeceksiniz. İyi bir veteriner yok mu Van'da?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dün agresifti resmen bize kızgın kızgın bakıyodu bu sabah yine yumoş haline dönmüştü^^ yok canım veteriner kliniklerinin hepsi büyükbaş küçükbaş hayvancılığa yönelik:( Kedi köpekten pek anlayan yok. Neyseki fakültede iyi birkaç hoca yardımcı oldu^^

      Sil
  4. ya ben onun patisini severim ^_^

    YanıtlaSil
  5. Canım endişelenme içini rahat tut. Güzel bir hekim ile hiç sorun olmuyor. Biz 5 tane kedimizi kısırlaştırdık. Önümüzde ki ayın basında 2 tanesi daha kısırlaşcak ve hiç bir sorun yaşamadık çok şükür. Senin bakmanı gerektirecek bir durum olmuyor zaten merak etme kendi hayatlarına devam ediyorlar hem de çok daha sağlıklı biçimde. Dikişleri filan derken 1 hafta 10 gün içinde hiç birşeyi kalmıyor sadece traş edildiği yer tüysüz kalıyor. Depresyon sorunu yaşamıyorlar hatta dediğim gibi çok daha rahat ediyorlar çünkü kızgınlık onlar için çok yorucu bir dönem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaaa kedileriniz olduğunu bilmiyorduuuum!^^ <3 Çok teşekkür ederim mesajını geçen hafta okumuştum içimi çok rahatlatmıştı. Gerçekten kediler kolay toparlıyomuş. Dün epey ağladım o haline ama bugün hiçbişi olmamış gibi dolanıyo <3

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Olmaaaaz. Uzun yıllar bizle olsun Kurin <3 <3

      Sil
  7. Nasılda tatlış bu kuriş ,inş bişiciği kalmaz bu güzelliğin, içini ferah tutu canım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose