2 Mart 2016

DDF Sulfur Therapeutic Mask - Sülfürlü Terapötik Kil Maskesi Yorum

Günaydın arkadaşlar

Bugün ne zamandır istediğim DDF'in sülfürlü kil maskesinden bahsedicem. Cildi akneye eğilimli, yağlı, karma arkadaşlar buyrunuz yazıma:)

Ocak ayından beri yeni cilt bakım ürünlerimden kaynaklandığını düşündüğüm, yüzeyel ve kistik anormal sivilcelerle boğuşuyorum. Lokal, hızlı çözüm veren ürünlere oldukça ihtiyaç duyar oldum. Ve Ddf'in dalına tutundum :P Bu maskeyi yaklaşık 4 haftadır kullanıyorum. Bakalım etkisi olmuş mu:) Dikkat : Yazı epey uzun :)

DDF Sulfur Therapeutic Mask yorum

Akneli ciltlere hep sülfürlü sabun önerilir hani. Bu maske %10 sülfür içeriyor ^^ 
Kil içeriyor. Gözeneklerinizi siyah noktalardan, kirden pastan arındırmak , sıkılaştırmak için.
Aloe vera içeriyor. Cildi yatıştırmak, ferahlatmak, iyileştirmek için.
Tatlı badem yağı içeriyor. Nemlendirme için.
Ve başka başka güzel şeyler. 
  • Adındaki terapötik, tedaviye yönelik anlamına geliyor ayrıca kabının üstünde de "treat"(tedavi etmek) yazıyor. İlaç gibi bir şey yahu bu maske :P 
  • Haftada 1-2, cilde ince bir tabaka halinde sürülüp 5-10 bekletilmesi tavsiye ediliyor. Ben kimi zaman haftada 2, kimi zaman haftada 1 yaptım. Tipik kil maskesi gibi 10-15 saniyede kuruyor.
  • Sivilcelerimin olduğu bölgelere, kuru haldeki cildime lokal uygulayıp 10 dk bekletip ılık suyla duruladım. 
  • Çıkarken biraz zorluyor, amman tırnaklamayın! Sivilcenin üstüne sürüp gece yatıp sabah yıkayanlar da oluyormuş eminim öyle baya etkili oluyordur ama kesin bıçakla kazımam gerekir yüzümü :/
  • Yüzü yıkayınca bi kızarıyor içeriğinden dolayı. Ama bi 5 dk sonra çok daha aydınlık, genç, sıkı, diri ve kızarıklığı azalmış bir cilt oluyor! Benim en net fark ettiğim sivilcelerin çevresinin kızarıklığını alması. Sadece sivilcenin üstü kızarık kalıyor.
  • Kistik sivilcelere hiç etkisini görmedim
  • Yüzeyel, başı olan sivilcelerde etkili. Daha hızlı söndürüyor, ağrısını alıyor.
  • Burun çevrem kuru olduğu için o bölgeye hiç sürmedim. Bu yüzden siyah noktalar üzerine bişi diyemem ama epey etkili olduğunu söylüyorlar.
  • Gözeneklerimi sıkılaştırdı.
  • Cildim çok kuruyken uyguladığımda gerginlik yaptı. Bu yüzden kuru ciltlere hiç önermiyorum.
  • Cildim normalden uyguladığımda ise daha yumuşak olmasını sağladı. Ekstra kuruma yapmadı. Ciltteki fazla yağı emip matlaştırıp aynı zamanda da kurutmaması çok hoşuma gitti.
  • İçeriğinde yukarda yazdığım maddeler epey hoşuma gitse de genel olarak temiz değil.(aşağıda fotosu var)
  • Glamglowlardan daha büyük ve fiyatı ona göre daha uygun. Etkisini de sevdiğim Glamglow Supermud'dan daha iyi buldum.
  • Yağlı, karma, normal ciltlere ve akneye eğilimli, yüzeyel sivilceleri olan, geniş gözenekleri, siyah-beyaz noktaları bulunanlara tavsiye eder , kuru ciltlere tavsiye etmem.
  • 113 gram maskenin piyasa fiyatı 200 tl. Ama dilerseniz burdan daha uyguna alabilirsiniz^^


DDF Sulfur Therapeutic Mask yorum

Cildimde öncesi-sonrası fotoğrafları çektim ama sizi korkutmak istemediğimden koymadım:) Öncesi-Sonrası farkı barizdi !


Kabındaki açıklaması


İçeriği


Sonuç olarak ben bu maskeyi epey sevdim ve faydalı buldum. Komedonlarım epey azaldı nedeni bu mu, doktorun verdiği Acnemix gel mi ondan emin değilim yalnız:) Kistik sivilcelere de etki etseydi demirbaşım yapcaktım.


Sizin en sevdiğiniz maske hangisi?






** Ürün firma gönderisi olup görüşlerim tamamen objektif ve bana aittir.


10 yorum :

  1. DDf harika bir marka çok da güzel ürünleri var ama fiyat fena :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ddf ürünlerinin tek dezavantajı sanırsam:/ :(

      Sil
  2. Kistik sivilcelere cerrahi müdahaleden başka bişey bilmiyorum ben Ezgicim :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ben de onu hiç duymamıştım! Ama hangi birine müdahale etsinler ki anacım. Biri sönüyo deri altında biri çıkıyo hepsi de başka başka yerlerden:((

      Sil
  3. Almayı düşündüğüm ürünlerden biri. Kükürtlü olması ilgimi çekiyor. Yorum için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tahminimce senin de cilt tipine uygun olduğundan epey seversin^^

      Sil
  4. Dediğini yapmış sonunda almışsın maskeyi inşallah çok daha faydasını görürsün ^^
    Tatlım maskeyi çıkarırken özellikle kabasını almak için sünger kullanabilirsin hem kolay çıkar hem de tahriş etmez cildini ben kil maskelerini hep öyle temizliyorum çünkü aklında olsun :)
    Aloe vera ve okaliptüs yağı varmış sanırım sülfür kokusunu nötrlemek için kullanmışlar, hem yazın serinletici bir etki verir gibi geldi bana.Yalnız tedavi edici yönü falan dedin iyice aklıma soktun bu maskeyi alırsam sebebi sensin bilmiş ol ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ferahlatıcı etkisi de vaar^^ Sülfür kokusu hiç gelmiyo vala :P parfüm filan da var zaten içinde baskılıyodur hepsi:(
      Aaa sünger hiç aklıma gelmemişti! Yine harika bi öneri oldu bebeyim çok teşekkürler <3
      Vallahi güzel maske ne diyim:))

      Sil
  5. DDF'in bu meşhur maskesini almaya bir aralar çok niyetlenmiştim, hakkında çok etkili olduğuyla ilgili birçok yorum okumuştum ama fiyatından dolayı çekimser davrandım, şu sıralar kupkuru olan cildime hiç kullanamam zaten ama içimde kaldı bu maske :) Bu maskeyi nemli havluyu yüzde bir süre bekletip öyle çıkaranları duymuştum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin kuruysa bir de kistik, derinden sivilcelerin varsa tavsiye etmem kuzu. Ben de şimdilerde nemli süngerle çıkarıyorum cidden daha iyi oluyor^^ :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose