29 Şubat 2016

Şubat Bitenler #27

Günaydın kankitellalarımm

Şubat ayı da nihayet bitti. Marta daha giremeden "mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır" mağduru oldum. Mağdurum da mağdurum. Aşırı gribim:((

Neyse bu ay epey ürün bitirdim kendimi tebrik ediyor hemmen anlatmaya geçiyorum.




Meraklı Kurin işbaşında:)

PCO Sheep Placenta yüz ve göz maskesi : İnanılmaz memnunum! Yüz için olanı haftada 2, göz için olanı 10 günde 1 kullanıyorum. Bunca zaman boşu boşuna önyargımın kurbanı olmuşum vayh. Yazısını mutlaka yazacağım:) 

Benton Aloe BHA Skin Toner : Allah'ın cezası tonik! Cümleye böyle başlamak hiç istemezdim ama yeni yılda sevindirik sevindirik yeni cilt bakım rutinime başlamışken daha ocağın başında cildimde HİÇ olmadığı kadar sivilceler çıktı. Alnım, çenem, yanaklarım, her yer..! Cildine nooldu diye sormayan kalmadı. Dermatologa koştum, hala tedavim devam ediyo ama cildim düzelmiş değil:"( Araştırmalarım sonucu Benton firmasının özellikle bu toniğinin üretiminde epey sorunlar olmuş. Ben niye daha ayrıntılı araştırmadan aldım ki diye kendime kızmadan edemiyorum. Bha içeren toniklerin kıvamı epey yoğun olmasına rağmen benimki su gibi şuan. Kullanan çoğu kişide uzun süre geçmeyen sivilceler yaratmış adi pislik:"( Çöp!!



Hamilton Everyday Face Spf  50+ Güneş Kremi : Bunun testerını kullanıp aşırı memnun kalmıştım ama ilginç bir biçimde bu üründen testerından aldığım verimi alamadım:/ Pembemsi somonumsu açık bi rengi var ama kapatıcılık 0. Testerındaki gibi çok mat ve pürüzsüz yapmıyor cildi. Eh işteydi. Bir daha almam.

Logona Dudak Balsamı : Elimden düşürmedim diyebilirim! Son kullanma tarihi bu ayın sonu olduğu için çöpe gidiyor ama zaten baya az kalmıştı 1-2 hafta kullanımlık. Ayrıntılı yazısı burda. Havalar soğuyunca tekrar alabilirim. 

Mizon All in One Snail Cream : Bu da yeni cilt bakım ürünlerimdendi. Kimine çok iyi gelmiş sivilce lekelerine, nemlendirmeye, sivilcelerine vs kimilerine de hiç yaramamış. Ben de bi deneyim bakalım demiştim. Keşke demeseymişim deneme tahtası mıyım ben ya -.- İçerisinde cetearyl alcohol ve hydrogenated vegetable oil var ve bunlar akne tetikleyici ajanlardan. Aknelerimden bu da biraz sorumlu olabilir. Şüphelendiğim için artık yüzüme değil bacaklarıma filan sürerek bitircem:)

Avene Cleanance Hydra : Bol parfümlü, nemlendirme kabiliyeti olmayan saçma sapan bi kremdi. Cildime hiç yaramadı. Bir daha asla almam.



John Frieda Luxurious Volume Saç Köpüğü : Sönüüük, cılııız saçlarıma can katar hacimden çıldırtır sanıyodum. Batiste XXL kuru şampuanın verdiği hacim bunun 100 katıydı öyle diyim. Hatta Batiste'in klasik kuru şampuanları bile daha fazla hacim veriyor. Ben mi beceremedim acaba kullanmayı? Nemli saçlarıma kökten uca uygulayıp kurutuyodum. Ama çok bi etkisini görmedim. Hacim verici sprey, köpük vs tavsiyelerinizi bekliyoruuuuuum!

John Frieda Full Repair Saç Maskesi : Evet güzel bi saç maskesi ama "vauuv süper harika" değil. Daha iyilerini kullandım. Saçımda biraz ağırlık yaptı gibime geldi bir de. Kokusu şahane. Çok kuru saçlarınız varsa nemlendirmesi yetersiz gelebilir. Tekrar almam.

Logona El Kremi : Gerçekten güzel bi el kremi. Severek kullandım her gece. Ama kışın ellerim aşırı kuru oluyor günde 2-3 defa nemlendirmeme rağmen. Kuruluk problemimi tamamen çözmedi:( Detaylı yazısı için tıktık

Lapitak Ayak Kremi : Kullandığım en iyi ayak kremi. Özellikle duş sonrası topuklarıma yedirip çorap giyince çorabı çıkardığımda mumuşacık oluyor. Topuk çatlaklarından muzdarip annem de çok memnun. Stokta ayak kremleri bitince yine alabilirim.


Listerine Cool Citrus Ağız Çalkalama Suyu : Kullandığım en acı ağız çalkalama suyuydu! Resmen gözlerimden yaş getirdi. Bir daha asla bu türünü almam.

Splat Biocalcium Diş Macunu : Bitirdiğimiz kaçıncı Splat macun bilmiyorum. Çok seviyoruz. Diş macunlarıyla ilgili bu hafta doğru bildiğimiz bir yanlış hakkında yazı yazıcam beklemede olun:-*

Benri Koyu Renk Ojeler İçin Aseton : Simli ojeleri çıkarmada bile çok başarılı, epey seviyorum. Denk gelince yine alırım.

Etude House Oh Happy Day Hand Bouquet : Bu el kremlerinden 3. bitirişim. Rich collagen olanı kendisi. Çok temiz, güzel bi kokusu vardı. Nemlendirmesi eh işteydi. Tekrar almam 


Nuxe Prodigieux Shower Oil : Bolca altın simli, milser gibi kokan bir duş yağıydı. Vücutta parıl parıl sim gözükmediği için çok sevdim. Uygun fiyata bulursam alabilirim.

Nuxe Body Fondant Firming Cream : Sıkılaştırıcı vücut kremiymiş. Nemlendirmesi de kokusu da güzeldi.

Etude House Petit Bijou  Cotton Snow Body Lotion : Duş jelini sanırım geçen ayın bitenlerinde yazmıştım. Vücut losyonu da bu ay bitti ne yazık ki:( Mükemmel bebeksi, pamuksu, pudralı bi kokusu vardı. Nemlendirmesi de iyiydi ama taaa Kore'den tam boyunu sipariş edince kargo ücreti ağırlığından dolayı artıyor:( Buralara gelse de üçer beşer alsam:/



Bu ayın bitenleri böyleydi. Yorumlarınızı ve özellikle hacim verici ürün önerilerinizi bekliyoruuuuum^^

20 yorum :

  1. baya ürün bitmiş tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. Ben de ağız çalkalama sularında garip biçimde çok acı ürünleri seviyorum. Aksi takdirde işlevini yerine getirmiyor gibi bir hisse kapılıyorum.
    Ayy Nuxe'un deluxe boy simli kuru yağını bir türlü kullanamamıştım. Saçıma sürsem simli görüntüsü hoşuma gitmemişti. Dün vücut peelingi yaparken içine döküverdim. O kadar güzel oldu ki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Listerine in bu cool citrus a bayılırsın:)) en acısı! :)
      Bu duş yağı. Duş sonrası kullanılan normal simli kuru yağı değil. O simli simli mi duruyoo? Bunu uyguladıktan sonra suyla duruluyosun belkide o yüzden sim sim hiç durmadı. Aaaa harika fikir peelingle kuru yağ^^ :)

      Sil
  3. Bitenler gitsin, yenileri gelsin... :) Plasentalı maskeden ve Benri asetondan ben de çok memnun kalmıştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen^^ :p İkisi de çok başarılıı^^

      Sil
  4. PCO yorumlarını merak ediyorum.
    Lapitak ayak kreminin üstüne yok, can o can :)
    Gelsin yeniler o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pco <3 <3 Mutlaka yazıcam^^
      Eveet sizin de lapitak ı çok sevdiğinizi biliyoruum^^ ben de aynen!
      gelsin vala:))

      Sil
  5. John frieda ürünlerini ben severek kullanıyorum köpüğüde kullandım güzel yapıyordu ancak son şampuanlarında saçım mı alıştı üretimden mi bilemedim gün bitmeden saçlarım yağlanmaya başlamıştı bıraktım bende:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şampuanlarını ben de seviyorum ama köpükten pek verim alamadım, umduğumu bulamadım:( Evet dediğin gibi saç alışınca kimyasala bi yerden sonra daha kolay ağırlaşıp yağlanıyor. Değiştirmek gerek arada bi:)

      Sil
  6. Yüzünü deneme tahtası gibi kullanma yaa, içim acıdı okuyunca öyle. Hepimiz kullanıyoruz ama üzüldüm işte, yapma sen. Pamuk kokularını seviyorum, o serinin ek kremi ya da vücut spreyi varsa bakayım ben :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciğerim yanıyor amman yar yandım ammaaan.. böyle bi türkü mü vardı neydi ama ciddi ciddi ciğerim yanıyo. bide güya ben bu ürünleri araştırdım. haklarında 5-6 blogda güzel şeyler okuyup roseroseshop un cazibesine kapılıp hooop sepete atıverdim. Atmaz olaydım:(( Çok sağol kuzum benim :-*
      Eveet Sephora cotton flower ı çok seven buna da bayılır^^ Kesinlikle tavsiye ederim sana:-*

      Sil
  7. Annem neler de kullanıyor böyle diye meraklı bakışlarıyla inceleyen Kurin'e selam olsun ^^ Pco ları sevelim sevdirelim diyorsun yani ama hep adından kaybediyor bu maske :D
    Tonik çok kötü olmuş yaa halbuki ne umutlarla aldıydın ben de diyorum bu kız neden dermatologa gidiyor geçmiş olsun kuzu bir an önce cildin düzelir inşallah.
    Urban Care'in Syle Guide ekstra hacim veren köpüğü gayet güzel, genelde çok nadir köpük vs kullanırım ve bitiremeden çöp olur ama bunu bir dene bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Kurin şok Kurin manşet her "bitenler" de her gelen kargoda alışverişte:))
      Bende de yıllarca adından kaybetti ama valla pişmanım!
      Cildim çok feci 2 ayı devirdim düzelme %10 filan. Gelince görürsün:(
      Aaa Urban Care ürünlerine önyargılıyım kullandığım ürünlerinden pek memnun kalmamıştım ama sen önerdiysen tamamdır bir de ona şans vereyim buralarsa bulursam;)

      Sil
  8. Yaa Kurin ne güzel ne meraklı bakmış oyleeeee :)))
    ürün bitirmenin zevki de hiçbişiy de yok gerçekten..
    listerine citrus u çok merakediyordum narenciye tatlarını çok sevdiğim için ama sayende direkt eledim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle meraklı melahat <3
      Kesinlikle çok zevkli bişi^^
      Ben de narenciye çok severim diye kendisine çok sempatiyle yaklaşmıştım ama ilişkimiz hiç iyi gitmedi:/

      Sil
  9. BHA lı toniğe çok üzüldüm. Ben de kazım gibi cyrene (bu markayı sevmediğini biliyorum) AHA lı toniğinden aldım ve deri altındakileri de pörtletti sağolsun. Suratıma bakanlar, nasıl bir acımayla nolduuu sanaaa diyince, daha da kötü oluyordum. Böylece stresten de çıktı!!!

    Bak yine sinirlendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok üzüldüm vala:(Bi tonik daha sipariş ettim onu baya serin yerde muhafaza etcem bakalım. (bi yerde okumuştum)
      Aaah ah seni ennnn iyi ben anlarım:(( Her gören "aaaa noldu cildineee!" diyip duruyo alaka alakasız bisürü insan yüzünden onu da ayrı stres ettim. Ben de sinirlendim bak şimdi valla -.-

      Sil
  10. Ne güzel dolu dolu ürünler bitirmişsin tebrik ediyorum Ezgi^cim, ben bu aralar durakladım şu bitirme konusunda :) Toniğin sivilcelenme yapmasına çok üzüldüm ve ürüne ben de içimden küfrettim.Yahu zaten çıktığı için envai çeşit ürün kullanıyoruz bir de kullandıklarımız yaparsa nerelere gidelim biz.PCO maske tekli olarak var bende ama bir türlü kıyıp kullanamadım merak ettim maskeyi, yorumlarını bekliyorum bakalım nelere kadirmiş şu koyun şeysi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim tatlışım^^ Üf yaa pislik tonik:((( O kadar özenip böyle şeyler olunca ekstra delleniyo insan:( Pco süpeeeer! Tekli olunca da etkisini benim kadar görür müsün bilmiyorum ama bi dene derim^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose