27 Şubat 2016

Ne Okudum #37

Günün 2. "ne okudum" etiketiyle birlikteyiz :) Kafka Okur'un bitanecik dostum sayesinde ulaştığım 2. sayısını bitirdim. Kapak Virginia Woolf. Feminizm denildiğinde şahsen ilk aklıma gelen isim!

Bu sayısında harika yazılar vardı. Her satırının altını özenle çizebilirdim, abartmayım dedim:)


** söylediklerime inanmayanlar, söylediklerime inananlar, söylediklerime inanmayanların içinden inandıklarım, söylediklerime inananların içinden inanmadıklarım. çok değller, hepi topu üç beş kişi işte. hepsi birbirini rahatlıkla götürüyor. (Gökhan Dem)

** "Sürekli geliyor yabancılar, bir daha hiç görmeyeceğimiz kişiler, teklifsizlikleriyle, ilgisizlikleriyle, bizsiz süregiden dünya anlayışlarıyla istemimiz dışında bizi süpürüp geçen kişiler." (Dalgalar, Virginia Woolf)

** Dünya bugün o günlerden daha kirli ve insan bugün o gün olduğundan daha yorgun.
**Yasaklar hala yerli yerinde, yasaklar artmakta, yasaklar dayatılmakta, yasaklarla büyütülmekte çocuklar hala, hala öpüşmek yasak, özgürce bağıra çağıra gülmek bile yasak! Ve yasaklar hala en güzel, edebiyatla delik deşik edilmekte! (Yanılma Sevgili Okuyucu, Nergis Seli)

** Bilmek için önce OKUmak, seçmek için öğrenmek, ayırt etmek için araştırmak, kabul etmek için sevmek, boyun eğmek içinse AŞK lazım. (Hiç ve Aşk, Kübra M. Büyükkıyıcı)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose