27 Şubat 2016

Ne Okudum #36

Günaydınlar efenim

Haftaiçi  instagram hesabımda paylaşmıştım. Jackson Galaxy'nin Kedi Babası adlı kitabı konumuz:)


Dış kapağı çok güzel değil mi<3 Rengarenk şeylere bayılıyorum!

Gelgelim içeriği beni tatmin etti mi.. I-ıh.. Çünkü...

Bi kere Jackson Galaxy Animal Planet'ta meşhur My Cat From Hell programının yıldızı. Belalı, sorunlu kedileri iyileştiriyor. Cidden hayranıyız :P

Bu kitabın çevirisi FELAKET! Bu zamana kadar bu kadar kötü çevrilen bi kitap hiç okumamıştım. Bazı yerler cidden google translate gibi:/ :) O yüzden keyif almadım. Eminim orjinali daha güzeldir ama...

Ben sandım ki bu kitapta sadece13 yıllık kedisi Benny'den, ilişkilerinden bahsedecek, problematik durumlar için çözüm yöntemleri sunacak vs. Nerdeee.. 3-5 tavsiye var evet. Yok değil. Benny'den de bahsediyor ama kitabın sadece son 40-50 sayfasında bir de çook nadir ortalarında. Kitapta daha çok Jackson uyuşturucu,ilaç,alkol bağımlılığı, hayatını nasıl mahvettiği ve nasıl düzelttiğini anlatmış. O yüzden benim pek hoşuma gitmedi. Önermem de kimseye.

Puanım 5/10 (kapağının hatrına)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose