9 Şubat 2016

Ne Okudum #35

Günaydınlar herkeseee

Ben feldir feldir her yerde Kafka Okur'un ilk 3 sayısını ararken sağolsun tekderdimnegiysem Kızılay'daki Turhan Kitapevi'nde bulabileceğimi söylemişti. Biz malum Van'dayız:/ Dolaysıyle imdadıma en yakın arkdaşım yetişti. Ve hemmen kaptı ordan ilk 2 sayıyı^^ 

Bana da zevkle okuması düştü^^ 1.sayısını çok beğendim^^


İlk sayı olduğundan tabisi Franz Kafka ile ilgiliydi. Onu okumak, biraz da olsun tanımak çok güzeldi.

** İçlerindeki yıkılmış şeyle insanları birleştiren, gerçek insan birliğine, yalnızlık ve terkedilmişlik anından gidilir. (Ne demiş Kafka? , Gökhan Dem)

** "Para kazanın, kendinize ait ayrı bir oda ve boş zaman yaratın. Ve yazın, erkekler ne der diye düşünmeden yazın"
** "Kadınlar yüzyıllardır, erkek görüntüsünü gerçek boyutlarının iki katında gösterebilen enfes bir güce sahip büyülü bir ayna görevini yerine getirmişlerdir" 
** "İnsanlar zaten birbirinden bu denli farklı iken, yeni yeni ayrılıklar çıkarmak ne saçma şeydi."
(Virginia Woolf'un Kendine Ait Bir Odası, Ozan Kırıcı)

** "Kalabalığa karışmak için hiçbir özellik gerekmez. Ama yalnız ve dik durmak için, gerçekten çok şey gerekir!" Charles Bukowski

** "Yokluğunuzdan korkacak insanlar biriktirin, diğerleri her an gidebilir.." Ts Eliot

** "Kullanamadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?"
** "Ben şuna inanıyorum ki, üç buçuk günlük ömrümüzü kendimize zehir etmemek için ne mazideki hayatımıza ve kaçırdığımız fırsatlara ne de istikbalin olmayacak hülyalarına kulak asmayarak bugünümüze hapsolup yaşamalıyız". İçimizdeki Şeytan, Sabahattin Ali

**"Açlıktan ölüyordum. Hepsini ayrı ayrı istiyordum incirlerin ama birini seçmek ötekilerin hepsini kaybetmek demekti. Ve ben orada karar veremeden otururken incirler buruşup kararmaya başlıyor ve birer birer toprağa ayaklarımın dibine düşüyorlardı" (Sırça Fanusta Bir Kelebek, Zeynep Nur Çandır)



7 yorum :

  1. ben hala okuyamadım :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En son sayısından mutlaka bi başlayın derim^^

      Sil
  2. Vanda mısın? hiç haberim yoktu bende vandayım :) inanılmaz sevindim :D

    YanıtlaSil
  3. sevinçten yazmayı unuttum Kafka okur nt'de var yanlış hatırlamıyorsam :) Bu arada benimde blogum var beklerim :)
    http://aslihanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslıhan merhabaaa^^ Ben de senin Van'da olduğunu bilmiyordum, blogunu takibe aldım^^
      Kafka okur u nt den aldıııım=) ilk sayıları yoktu amaa

      Sil
  4. "Yokluğunuzdan korkacak insanlar biriktirin, diğerleri her an gidebilir.." Ts Eliot
    Az ama öz olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben de öyle düşünürüm! ;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose