22 Şubat 2016

Ne İzledim (Vizyondakiler) #50

Herkese merhabalar

Haftasonu keşke hiç bitmese:( Özellikle bu haftasonu bol gezme tozmalı, alışverişli, eğlenceli, film izlemeceli, keyifliydi o yüzden sabah baya zor kalktım:/

Bugün sizlere biri yerli biri yabancı 2 vizyondaki filmden bahsedicem. Bakalım beğendik mi ne düşündük:P

The Revenant (Diriliş) : Cinemaximumdan özetini bi aktarmak istiyorum izninizle : "Yaşanmış olaylardan esinlenilen DİRİLİŞ, Amerika sınırında destansı bir hayatta kalma ve dönüşüm hikayesi. Hugh Glass (Leonardo DiCaprio) adındaki efsanevi bir kaşif, boz bir ayı tarafından ölümcül biçimde yaralandıktan sonra, kendi ekibi tarafından terk edilir. Yalnız ve ölmek üzere olmasına rağmen Glass, ölümü reddeder. İradesi ve Amerikan yerlisi karısına duyduğu sevgi sayesinde hayatta kalmaya çalışan Glass, sert bir kışı atlatmalı ve ona ihanet eden adamdan intikamını almalıdır: John Fitzgerald (Tom Hardy). Acımasız bir intikam arayışı, eve dönüş ve kurtuluş yolunda bir kahramanlık destanına dönüşür."



Leo'nun hayatta kalma mücadelesi takdire şayan. Tom Hardy'nin şerefsiz adam tiplemesi de gayet iyi olmuş. Amma velakin filmde hep "ee?..  hıı peki sonra?" olduk. 2 buçuk saatlik filmin tek amacı bi adamı öldürmekmiş gibi oldu.  Sahneler harika, manzaralar,kuş sesleri,doğa, Amerikan yerlileri.. her şey süper. Ama konu çok eksik altı çok boş geldi bize. Bir de bilerek mi yapıldı bilmiyoruz ama kamera sürekli Leonardo'nun nefesinden buğulandı kan man sıçradı -.- :)) Puanım 7.5/10


Osman Pazarlama : Çoğu bayanın aksine ben Şahan'ı çok seviyorum, komik buluyorum, Recep İvedik serisine hala epey gülebilirim:)) Yeni filmini duyduğumdan beri merakla bekliyordum.
Osman yeni bi tipleme sanırsam. Ortadoğudan saçma sapan ürünler pazarlayan, bi türlü satamayan bi tip. Sevdiği kızın babası da Osman'ı epey aşağılayınca başarılı ve zengin bi iş adamı olmak için gaza geliyor bizim Osman..



Şahan'dan dolayı beklentim epey yüksekti ama ı-ıh olmamış:( Hatta filmin 2. yarısında epey uyukladım. Eşim de hiiç beğenmedi. Yine tabi güldüğüm yerler oldu ama beklentimin çok altında kaldı. Bu film için sinemaya gitmeyiniz, seneye televizyonda çıkarsa izlersiniz:) Puanım 5.5/10


Siz izlediniz mi, ne düşünüyosunuz?

4 yorum :

  1. Diriliş'i bende izledim gerçekten konusu çok boş geldi. Makyajı, saldırma sahneleri vs gayet başarılıydı ama cidden bende öyle düşündüm ee bu neydi şimdi oldum filmin sonunda :D Osman Pazarlama'yı izlemedim daha ama merak ediyorum Recep İvedik'ten sonra iyidir umarım :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi yaa bi boşluk hissi yarattı Diriliş:/ Osman pazarlama recep ivediklere göre başarısız bence:( hemmen bloguna bakıyorum^^

      Sil
  2. Ayyyy öyle kanlı manlı filmlere hiç gelemiyorum ben ya :( En son Son Durak filmini izlemiştim baya etkisinden çıkamamıştım :(
    Benim de en çok sevdiğim komedyen Ata Demirer'dir. Sonrasında sırasıyla Tolga Çevik'i, Çağlar Çorumlu'yu ve Onur Buldu'yu son yıllarda çok başarılı buluyorum. Şahan Gökbakar'da iyi ama Ata beni her zaman daha çok güldürüyor, sanırım daha içten buluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo cidden izleyemiyomuşsun baya eskide kalmandan anladım kuzu:P :D
      Ata demirer i ben de çok severiiim. Çağlar Çorumlu'yu googleladığımı itiraf edeyim isim hafızam berbattır ama görür görmez "aaaaa!<3" dedim. Acayip severim en çok ona gülüyorum hatta gldür güldür de denk gelirsek. Onu buldu yu da googleladım, bildim, o da doğuştan komik bi tip fotoğrafına bakınca bile gülüyo insan:D
      Şahan'ı lisede çok izlerdik arkadaşlarla geceleyip ertesi gün dersanelere gitmeler filan anısı bende çok olduğundan belki yeri ayrı=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose