26 Şubat 2016

Limonian Oseque Silk Body Peeling

Günaydın kankitellalarrr

Haftanın son gününe, son kullanma tarihi yaklaşan, çoook sevdiğim harika bi ürün yazısı hazırladım. Blogger arkadaşlarımda görüp aşırı merak edip limonian'ın sitesinden sipariş vermiştim. 

Limonian Oseque Silk Body Peeling

Oseque Silk Body Peeling, 200 ml zarif ince uzun bir ambalajda ve yanında sarı minik bir keseyle geliyor:))

Bu peeling alışılandan epey farklı. Gomaj peeling diye geçiyor. Yani cildi resmen silgiyle siliyomuşsun da kirler çıkıyomuş gibi oluyor:) Bu sırada cildi kesinlikle tahriş etmiyor, aksine nemlendirip pürüzsüzleştiriyor. Kir fotoğrafı paylaşamıcağım için bu linkten görsellerine ve içeriğine bakabilirsiniz. 
Benim yorumlarıma gelirseeeek:
  • Keselenmeyi severim kendimi akça pakça mis gibi hissediyorum keseden sonra. Ama gel gör ki cildim aşırı tahriş oluyo, kabuk kabuk yara gibi oluyo, kuruyo, kızarıyo:( Bu yüzden ayda 1 anca yapabiliyordum.
  • Bu ürün bana cidden mucizevi geldi. Çünkü losyon gibi cildinize sürdüğünüz an elinize bile pütür pütür bir şeyler gelmeye başlıyor. Kesesini sıcak suyla ıslatıp cildi ovduğunuz zaman da baya kir gibi çıkıyor. Tahriş 0 ! Yalnız şuna da dikkat çekeyim kir gibi gelen şey aslında losyonun kendisi. Gomaj peelingin etkisi bu. Yani bizim hamamda sıcakta keseye gelen kirle aynı şey değil ama aynı öyle gözüküyor:)
  • İçeriği mis gibi diyemicem. Üstteki linkte görebilirsiniz. Ürünlerde parfüme karşı olsam da inanılmaz güzel kokuyor ve bitkisel epey ekstrakt içeriyor
  • Cildi kurutmadan, tahriş etmeden, nemlendirerek böyle güzel peeling yapmasına, kiri pası Cif gibi attırmasına bayıldım^^ Gözeneklerimi açıp gerçekten arındırdğını hissettim.
  • Duştan sonra cildim yumuşacık oluyor. Bir de vücut kremi sürüyorum oh mis
  • Kötü bi yanı bence yok. Sadece daha yoğun bi kıvamı olabilirdi fazla akışkan buldum. Bir de son kullanma tarihini baya yakın gönderdiler. Bi sonraki siparişimde onu mutlaka belirticem.
  • Ürünün fiyatı 30 tl. Özellikle yaz sonrası ölü deriyi atmaya yardımcı. Mutlaka yeniden alıcam

Limonian Oseque Silk Body Peeling
Kıvamı & Rengi


Limonian Oseque Silk Body Peeling


Almışken bunun bir de yüz için olanını aldım. Ama vücut peelingi gibi etki etmedi bende. Soyulmadı, dökülmedi hiç. Belki ben yanlış bi beklenti içindeydim belki de benim cildime uymadı bilemedim. O yüzden çook sevdiğim bi arkadaşıma gönderdim.

Ürünün bir de ayak peeling jeli var. Kremiyle birlikte uygulandığında epey etkiliymiş ama ben denemedim.



Siz bu tarz bi ürün kullandınız mı hiç? Veya pratik başka kese yöntemleriniz var mı:)

14 yorum :

  1. bu harika bir ürün bende kullanıp bitirmiştim ölü deriyi anında ayıklaması süper!!

    YanıtlaSil
  2. çok seviyorum kullanması da ayrı zevkli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mis gibi kokuyo losyon gibi yumuşacık uygulanıyo ki ooh=)

      Sil
  3. Kullanmaz olur muyum :) Harika ve şaşırtıcı bir ürün dimi :) pehhhh ben de kendimi temiz sanardım dedirtiyor insana, ilk Limonian lansmanında ürünü denedim, kendimden utandım, ama meğersem herkes de aynı etkiyi yaratıyormuş diye de avuttum sonra :)))) güle güle kullan, ben bu ürünü hafta bir yüzme de kullanıyorum valla, tahriş etmiyor, güzel temizliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten şaşırtıcı! İlk kullandığımda hele ifadelerim kesin çok bombaydı:D Ajahahhaah evet ya her seferinde çıkan kire şaşırıyorum her pazar kullanıyo olmama rağmen:D Yüzüme de kullanayım çok istedim ama tırstım sadece vücut için olunca ya komedon-sivilce yaparsa diye:(

      Sil
  4. Benim de çok severek kullandığım bir peeling :) Bunun yüz için olanını da kullanıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı yüz için olanı da böyle mi eki gösterdi ikisini de seviyosun demek^^ Harika ürünler yapmış vala adamlar:D

      Sil
    2. Yüz için olanı da aynı şekilde etki ediyor ama ciltteki ölü deriyi aldığı için güneşten iyice korunmak gerekiyor :)

      Sil
    3. Hıı demek ki bana yaramadı bende olmadı:( Teşekkür ettiim:-*

      Sil
  5. Yaa çok merak ettim peeling çok severim paylaşım için teşekkürler bi bakacağım hemen :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peeling seviyorsan kesinlikle denemelisiiin:) Blogunu takibe aldım:-*

      Sil
  6. vücut peelingi hiç kullanmadım ama Kore ürünlerine günden güne ilgim artıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore ürünlerini ben çok seviyoruuum <3 Kesinlikle tavsiye ederiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose