11 Şubat 2016

Holika Holika Jewel-light Waterproof Eyeliner

Günaydın kankitellalarrr

Bugün alalı tam 1 yıldır olan ve o zamandan beri severek kullandığım Holika Holika'nın göz kalemlerinden bahsedicem. Bende 3 rengi var(dı). Gözlerimde uygulanmış resimleri de var aşağıda;)

Holika Holika Jewel-light Waterproof eyeliner
Soldan sağa 06,05,12 numara


Holika Holika Jewel-light Waterproof eyeliner
Elimin üstüne uygulanmış hali


Gelelim benim yorumlarıma
  • Yapısı yumuşacık, sürümü çok kolay
  • 3ü de tek seferde rengini veriyor, pigmentasyon harika! Mat değil sedefli-simliler
  • Gerçekten waterproof-suya dayanıklı. Su bazlı makyaj temizleyicilerle çoook zor çıkıyor. Yağ bazlılarla daha kolay.
  • Hiç akma, bulaşma yapmadı.
  • Aralarından biri istisna. Ekim bitenlerde bahsetmiştim. 12 numara olanın yapısı bozuldu kullanmaya başladıktan 4-5 ay sonra. Parça parça sürüldü, sürülmediği oldu, tortu bıraktı filan. İlk defa bi göz kaleminde böyle bir şeyle karşılaştım. Kalemtraşla açtım, temizledim ama yine de değişmedi. Öyle olunca çöpü boyladı.
  • Ben bu kalemleri roseroseshop tan 3.34$ a almışım, ülkemizde Holika Holika Ankara Armada Avm'de açıldı ve bu kalemlerin fiyatı 27 tl ymiş.
  • Aslında oldukça iyiler fiyatlarına göre. Ama 12 numara niye bana bunu yaptı anlamadım:"( O yüzden başka rengini almam sanırım.


Holika Holika Jewel-light Waterproof eyeliner 06 olive peridot
06 Olive Peridot
06 Olive Peridot , içinde altın küçük simler bulunan koyu zeytin yeşili.



Holika Holika Jewel-light Waterproof eyeliner 05 brown amber
05 Brown Amber
05 Brown Amber, içinde altın-bronz simler içeren koyu kahve



Holika Holika Jewel-light Waterproof eyeliner 12 olive jade
12 Olive Jade
12 Olive Jade , altın sedefler içeren haki yeşil.(Problematik olan buydu)




Siz ne düşünüyorsunuz? Holika Holika'dan bi ürün denediniz mii?

9 yorum :

  1. renkleri harika keşke İstanbulda da şubeleri olsaydı..

    YanıtlaSil
  2. 12 numara çok da güzelmiş hatta içlerinde en çok onu yakıştırdım sana ama renge yazık olmuş :(
    Göz kalemi demişken aklıma geldi bendeki Missha Sangria Plum kalemin de yapısı değişti çok zor veriyor rengini bir de bahsettiğin parça parça sürülme durumu bunda da var , sendekinde durumlar nasıl kuzu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ya yazık oldu:((
      Aaaaaaa ciddi misin?? Çok şaşırdım bende hiç öyle bişi olmadı tüh:(( Son kullanma tarihi filan mı yakındı ya da geçti?

      Sil
  3. Çok güzelmiş. Ama İzmir'de yok maalesef. Kiehls in, H&M'in yeni açıldığını, BBW nin hala açılmadığını düşünürsen, bize gelmez bu marka :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hnm yeni mi açıldıı! ben bayadır izmirde de vardır kesin diye düşünürdüm. Holika holika gelmeyebilir evet:(

      Sil
  4. Ah 12 numara! Sen neden böyle yaptın? Halbuki ne güzelmiş rengi, ayrıca bu renk gözlerini rengini elaya döndürmüş mutlaka bu renk başka kalem almalısın çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahah gözlerimi elaya döndürmedi gözlerim orda elaydı:D yazmayı unutmuşum:D ela lens vardı:P Ama yine de çok güzeldi o kalem ve çok yakışmıştı :P :D

      Sil
    2. Asdfghj :D Masum köylü oldum :D

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose