23 Şubat 2016

Golden Rose Velvet Matte 16-22

Günaydın kankitellalarım

Kış biterken kış renklerinde rujlar paylaşmam pek bi nahoş ama neyyyse.. Geç olsun güç olmasın:P

Nerdeyse her gün koyu bi ruj sürüyorum. 1 ay sonra süremicem gönlümce diye abarttım gerçekten. Van'ın vampirellası modunda dolanıyorum. 

Golden Rose Velvet Matte 16-22

Bugün size meşhur Golden Rose Velvet Matte serisinden 16 ve 22  numaralardan bahsedicem. Herkesin önerdiği güzelim nude mat rujları bana hiç yakışmadı. Bi tek 03 var onu da özel gün/gecelerde koyu göz makyajlarıyla kullanıyorum.
  • İlk 1 dk dudakta normal nemli bi ruj gibi durup daha sonra matlaşıyor.
  • Dudakları bi nebze kurutuyor ama çook daha kurutan mat rujlar varken bunlarınki gayet normal düzeyde bence
  • Biraz dudak çizgilerini belirginleştiriyor
  • Kalıcılığı gayet iyi bir şeyler yiyip içsem bile silmediğim sürece 6-7 sa rahat duruyor.
  • Fiyatları epey uygun ben 11-12 tl gibi bir şeye almıştım. Bunlar dışında 03 ve 12 rengi var bende(sayıların üstüne tıklayınız görmek için)


Golden Rose Velvet Matte 22
22 numara

22 numara içinde hafif kahvelik bulunan harika bir bordo!


Golden Rose Velvet Matte 16
16 numara

16 numara içinde gül kurusu barındıran kahverengi. Bu tonlarda 2-3 rujum daha olduğundan bunu kardeşime verdim.


Sizin favori Golden Rose Velvet Matte rujunuz hangisii?

22 yorum :

  1. Golden Rose Velvet Matte rujlara bayılıyorum tüm renklerini alasım var :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa hepsini merak ediyorum <3 :))

      Sil
  2. bu 16 numarayı bende çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bu seriyi çok başarılı buluyorum gerçekten ..

    YanıtlaSil
  4. Allah Allah ilginç, rujlar normalde açık renk duruken senin dudaklarında baya bir koyu kalmış, ama sen ne sürersen sür yakışır baybime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 16 ve 22 numara açık mı durdu sende :-O
      Baya kışlık, koyu renkler, elimde de koyu durdu dudaklarımda daha da koyu durdu dudaklarımın renginden herhalde. Teşekkür ederim kuzuuum:-*

      Sil
  5. Uuuv vampirella 22 harika durmuş bayıldım resmen ^^ Hep sür sen bu ruju tam kararında yani :)) Yalnız 16 sende farklı durmuş baya daha doğal yani.Bende bir patladıydı da renk :D
    Ben şimdi yeni çıkan likitlere taktım kafayı onlardan birkaç renk beğendim bakalım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana da yakışır beybi bi dene:)) Evet yaa 16 baya koyu aslında yüzümün genelinde fotosunu koysam daha da barizdi. Sende de daha koyu durmuştur tabi.
      Aynen yaa likitlerini çok merak ediyorum burda pek renk bulamadım:( Merceğim altın benim de^:))

      Sil
  6. 16 numaranın duruşunu sevdim tatlım. Bu Golden Rose rujlar bir benim dikkatimi çekmiyor sanırım ya, gidip inceleyesim bile gelmiyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popisi çok yüksek bu yıl golden rose un:D mat ruj seviyorsan kesin incele:-*

      Sil
  7. Bu ruj serisi gerçekten çok güzel bende de 07 numarı var buz pembesi, şöyle bir söylenti var ilk çıktığı hali ile şimdiki arasında formülasyon farkı varmış sen duydun mu böyle bir şey canım? Seninkiler ilk çıktığı zamandan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemmen baktım google amcadan ne güzel bi renk o öyle <3 ama bana hiç yakışmıyo o tonlar:(( bende ilk çıktığı zamandan 2 tane var bir de sonradan aldım bu 2 taneyi. Bariz bi farklılık göremedim ben. Hatta şimdi koştum gittim odama sürdüm elime ı-ıh ne desem yalan olur. Sadece ambalajında farklılık var golden rose yazısında. Onun dışında içeriği gözükmüyo zaten, bariz bi fark da görmedim ben:/

      Sil
  8. 16 numara favorim,22 de çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  9. o kadar çok övüyorlar ki matte serisini sonunda bende alacağım merakımdan
    nude tonlarınında çok iyi olduğunu söylüyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin! Bu fiyata bu performans <3 Herkese uygunbi renk mutlaka var

      Sil
  10. 16'yı ben de çok seviyorum, onun dışında 12'yi de tavsiye ederim çok güzel bir pembe tonu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet 12yi ben de seviyorummm<3 http://kozmetikasigi.blogspot.com.tr/2015/11/golden-rose-velvet-matte-12-emily-204.html

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose