5 Şubat 2016

Givenchy Rouge Interdit 18 Elegant Rouge

Günaydın kankitellalar

Geçen yıl mükemmel koyu kırmızı-bordoyu bulamamıştım kendime göre.. Aramalarıma devam ederken Dubai Sephora'da bu Givenchy ruju görüp vuruldum ve tamamdır alıyorum dedim. 

Resimlerin hiçbirinde renk ayarıyla oynama yapmadım tam rengini görün istedim^^

Givenchy Rouge Interdit 18 Elegant Rouge

Kabı şahane! 


  • Mat rujlar epey revaçta ve epey renk seçeneği olmasına rağmen ben dudaklarımı nemlendirecek ama kalıcılığı da 4-5 saatten aşağı olmayacak bir ruj arıyordum
  • Renk olarak da tam olarak bunu! Yani ne çok koyu ne kırmızı kadar canlı
  • Dudaklarımı güzel nemlendiriyor ve kalıcılığı bir şey yiyip içmezsem 5- 6 sa, yemek yersem iç kısımları çıkıyor:/
  • Örtücülüğü gayet başarılı. Alttaki resimler tek kat. Üstünden geçtikçe rengi biraz daha koyulaşıyor.
  • Rujun fiyatı 110 tl civarıydı. Değer mi? Açıkçası değmez. Çok daha güzel rujlar var ülkemizde. Ama markası Givenchy olunca fiyat fırlıyor tabi. Ambalajı, rengi şahane ona dicek yok ^^


dfhdf



Ruj sürmede bir dünya markasıyım :D :p




Sizin favori koyu kırmızı rujunuz hangisi?






14 yorum :

  1. Rengine aşık oldum desem, tam aradığım kırmızı tonu desem :D Klıcılığı da çok iyiyimiş aslında da ben yine gaza gelmeyip biraz daha uygun fiyatlarına bakıyım güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynen ilk görüşte aşık oldum <3 Hehehe gaza gelmesen iyi olur tabi:P Deborah, Mac, Flormar da kesin benzerini bulursun^^

      Sil
  2. Çok güzelmiş <3 hiç olmazki benim tenime böyle renkler :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her tene yakışan bi kırmızı tonu varmış^^ :P

      Sil
    2. birileri siz kimsinizi seyretmiiiişşşş :))))

      Sil
  3. Givenchy 'nin kozmetik ürünlerinin ambalajlarını ben de seviyorum ama bu rujlarda alttaki ipliksi uzatmaları sevemedi gözüm nedense... Rengi çok hoşmuş tatlım güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu bile sevdim ben <3 :) teşekkür ederim canımm:-*

      Sil
  4. Renk süper mükemmel ton dedikleri işte budur :D Bu serinin matları pek meşhur oldu ama böyle bir renkte nemlendirici olması daha iyi bence de.Bu tonlarda favorim şu demeyi isterdim ama yok valla çünkü kullanamıyorum bir türlü istesem de :P Ahahaha ruj sürmede dünya markası işte buna bayıldım tencere kapak mıyız neyiz acaba :D Çok yakışmış bu ruj güle güle kullan bebeyiim :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızı oje kullanan kırmızı ruj da kullanır yeaaa :)) :P ya acayip seviyorum dudaklarını bi güzel çerçeveleyip harika şekilde sürenleri, yetenek resmen^^ çok teşekkür ederim bebeyiiim! matlar çok meşhurken bu biraz farklı oldu ama olsun:p

      Sil
  5. Ambalaja gel! Valla çok şık gerçekten :) Masmat da değil (masmat da neyse :D ) yani hafiften ışığı da yansıtıyor, bu özelliği olan rujları seviyorum ❣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe anladım ben seniii:D Evet mat değil. o kadar alıştık ki mat ruj görmeye bu yıl:D Nemlendiriyor hatta epey <3

      Sil
    2. Yok anam yok masmat rujlar bana göre değil :D Böyle çok daha güzel :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose