8 Şubat 2016

Duochrome Ojelerim

Günaydın kızçelerim

Epeeeydir oje yazısı yazmıyormuşum yaho. Duochrome ojeleri çok seviyorum. Kışa da yakıştırıyorum. E niye yazısını yazmıyorum dedim=) :P


Soldan sağa anlatayım=)

Essence the Gel 23 Wonderfuel: Güzel durması için 3 kat sürdüm. 2 kat da fena durmuyor. Kalın sayılabilcek bi fırçası var. Rengi tanımlamam gerekirse canlı bi mor içinde turkuaz yansımalar var. Işığa göre mor ya da turkuaz gözüküyor. Genelde mor tabi:p Daha güzel fotoğrafları için şu yazıma bakabilirsiniz.

Models Own Hayley's Comet: Bu renk daha ilkbahar-sonbaharlık. Pembe altınımsı içinde mavi yansımalar. Yapısı çok ince. 3 kat sürdüm ama 4.yü de rahat kaldırır. Fırçası da ince ama sürümü kolay.

Rival de Loop Young 30 Fantasia:  Harika bir yağ yeşili, içinde altın yansımalı. Başka başka renklere de bürünüyor ışığa göre. Fırçası kalın. Daha güzel resimleri için bu yazıma bakınız:)

O.p.i. Peace&Love&Opi: İlk göz ağrım:) Çook güzel! Koyu mor içinde turkuaz yansımalı. Fırçası ne kalın ne ince. Çok daha güzel resimleri için tıktık

Üstten alta; opi, rival de loop, models own, essence




Sizin de duochrome oje favoriniz varsa lütfen yazınız^^

12 yorum :

  1. RdL süper bence çok seviyorum o rengi..

    YanıtlaSil
  2. Ben Rival de Loop'tan bir tane almıştım, sarı-turuncu-kırmızı yansımalı. Ne kadar da kötü çıktı anlatamam! Kurumuyor, aynı gün içinde tırnak uçlarından çıkmaya başlıyor vs. … Favorim yok ama aman ha dediğim bir tane var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa ciddi misin:-O hangisiydi acaba? korkunçmuş uzak duralım ondan:)) ama bu rdl çook güzel <3

      Sil
  3. simli oje sevmezdim artık çok seviyorum bunları da çok beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar simli değiiil sedefliii^^ Ben de aynen sevmezdim ama bi iki yıldır hoşuma gidiyo simler sedefler ojede^^

      Sil
  4. Rival de Loop Young 30 Fantasia benim favorim oldu canım :) Hoş bir yeşil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok farklı ve güzel bi renk<3 sana da çok yakışır !

      Sil
  5. O.p.i. Peace&Love&Opi 'ya vuruldummmm ❤

    YanıtlaSil
  6. Resimlere bayıldım ilk kez boyle hos resimlerle bir oje yorumu okudum eline saglik. Bende bu aralar sedefli ojelere takilmis durumdayım:) takibe aliyorum beklerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim^^ Çok mutlu etti yorumunuz=)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose