16 Şubat 2016

Bioderma Sebium Al Correcteur 2-in-1 Anti-Blemish Care

Günaydın kankitellalarım

Üzerimde bi ölü toprağı var ki hiç sormayın. Birileri savurmaya gelebilir mi lütfen? Canım hiçbir şey yapmak istemiyo:/ Kendimi iteleye kakalaya 1 yılı aşkın süredir bende olan bu ürünü anlatmak için blogumun başına geçtim. Bitirdiğimde eminim daha iyi hissedicem^^ :)

Bioderma Sebium Al Correcteur 2-in-1 Anti-Blemish Care

Çoğunuz biliyorsunuzdur, Bioderma'nın Sebium serisi yağlı-karma-sivilceli cilt tipleri için uygun. Ve çok güzel ürünleri var. Cildime fondöten kullanamıyorum. Bu yaşıma geldim hala bir fondötenim yok, hiç olmadı ağbiler ablalar:"( Bu tabiki kusursuz bi cildim olduğundan değil! Aksine 3-4 yıldır sivilce lekelerim, özellikle çene bölgesinde kistik sivilcelerim var. Ama fondöten dahada kötüleştirecekmiş gibime geldiğinden korkumdan kullanamıyorum.

Lakin çok da kötü gözüküyor lekeler, sivilceler. Farkındayım. O sebeplen ürün ararken bunu buldum! Herkes hakkında çok olumlu yazmış. Neyin nesiymiş bi aliyim bıkılım dedim.

Ürünün kapak kısmında yeşil, sıkıştırılmış katı toz-krem karışımı bir şey var. Aynalı. Yeşil, kırmızı rengi nötrlemek için kullanıldığından öncelikle o kısmı sivilcelerimizin üstüne sürüyoruz yeşil yeşil. Sonra renkli nemlendirici kısmından ihtiyacımız kadar olan miktarı yüzümüze sürüyoruuz.
  • Öncelikle ürünün yeşil kısmını çok sevdiğimi ve etkili bulduğumu söylemeliyim! Hiçbir zaman düzenli kullanmamama rağmen ard arda 1-2 sabah bile kullandığımda o yeşil kısmı sürdüğüm yerler akşam kurumuş, hafif soyulmuş oluyor! Yani sivilce kurutucu ve izleri hafifletme etkisi kesinlikle var!
  • Ürünün renkli nemlendirici kısmını hiçbir zaman tek başına kullanmadım. Kapatıcılığı orta derecede ama benim tenime 3 ton filan koyu. O yüzden ya Jane Iredale bb kremimle karıştırıp kullandım, ya da yeşil kısmını sürüp üstüne başka renkli güneş koruyucumu kullandım:)
  • Renkli nemlendirici kısmının yapısı aslında yoğun, kapatıcılığı ordan geliyor ama çok akışkan! Tüpün çevresi, kapağı filan epey battı aldığımın ilk haftasında.
  • Yeşil kısım sivilceleri kuruturken, renkli kısım cildi gayet güzel nemlendiriyor, sivilceye komedona neden olmuyor.
  • Yağlı ciltlerde muhtemelen parlama yapacaktır.
  • Hem kompakt hem krem kısmının içeriği aşağıda var. Pek içaçıcı değil:/
  • Ten rengi Mac NW 30 dan koyu olan, cilt tipi nolursa olsun sivilceli-sivilceye meyilli olan arkadaşlara öneririm:)
  • 30 ml ürün, fiyatı sanırım 50-60 tl civarıydı. Açık renk seçeneği olsaydı hiç düşünmeden tekrar alacağım ve seve seve çoğu zaman kullanacağım bi ürün olurdu





Bioderma Sebium Al Correcteur 2-in-1 Anti-Blemish Care
Soldaki yeşil kısmı, sağdakiler renkli nemlendiricinin duruşu

Fotoğrafları baya ışık altında çektiğimden tenimden ne kadar koyu olduğu pek belli olmamış. Rahat 3 ton fark var ama:/


Sizin bu tarz kullandığınız renk seçeneği daha fazla olan bi ürün var mı? Tavsiyelerinize açığım=)


13 yorum :

  1. sivilce kurutma özelliğini sevdim, benim tenim peynir gibi bana uymicak sanırım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uuu sen baya beyazsan hiiç olmaz:( Ah renk skalası daha geniş olaydı..

      Sil
  2. bunu denemeyi istiyorum ben de ara ara sivilcem çıkıyor hala inanılmaz ama gerçek en azından elimde onları geçirecek bir şey olsun diyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vala inanırım, yetişkin aknesi diye bişi var ne yazık ki:/ fondöten de kullanıyosun sen irem abla onla karıştırıp filan kullanabilirsin aslında iyi gelebilir

      Sil
  3. 2 ürün bir arada yani hımm çok hoş fiyatı da fena değilmiş loreal in cc kremi var belki görmüşssündür yeşil renkli olan o da yeşil ve sonra böyle cc krem gibi oluyor 2 si bir arada onu da tavsiye ederim elimdeki bitince bunu mutlaka denemeliyim çünkü karma ciltliyim ve akne sorunum var benim de :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Loreal'in cc kremini de baya övüyolar evet. Ama akneye meyilli ciltlere uygun mudur bunun gibi, pek sanmıyorum:/ ona bi iyice bakmak lazım. Esmersen bunu kesinlikle tavsiye ederim ama^^

      Sil
  4. bende aynı sebeplerden fondöten kullanamıyorum bu ürünün rengi biraz daha açık olsaydı kesin alırdım:(

    YanıtlaSil
  5. ya evet rengi çok koyu ki ben buğday tenliyim :(

    ama hiç sevmemiştim ben bunu sadece yeşil kısmını kullanmıştım sonra kokusu değişir gibi oldu attım.

    zaten günlük hayatta fondöten kullanmaya ben de çok karşıyım bb krem vs. yeterli, kusurlarımla yaşamayı öğrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşüncesizler, sadece esmerler için yapmış:(
      çok akışkan o kısmını sevmedim ben bi ama yeşil kısmı cidden işlevsel^^
      Hehehe sende bendensin^^ her gün her gün kalıp gibi bişiyle nasıl dolaşılıyo ben anlamıyorum:/

      Sil
  6. O toprağı atmaya geldimmmmmm!!!!!!! Sen de gel benim üzerimden bu yoğunluğu at lütfen ^^ Yazılarını özlüyorum çok...

    Ben de kullanıp bitirdim bunu, gerçekten güzel bir bitişi var arkasındaki yeşil renk düzenleyicisi ile çok kullanışlı olmuştu benim için. Fakat dediğin gibi rengi çok koyu hakikaten. Ve bendeki zamanla oksitlenme yaptı bir ton daha koyulaştı :D Oldum mu sana arap bacı ahahahahhaha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin meleeek sefalar getirdiiiin, ya gelmeseydin yetişemeseydin toprağımı attıramasaydın ne yapardııığmm, yarım kalırdım melek yanlış yapardım melek:D
      Ben bu hafta bi gazla yazı yazcam şimdi bekle seeen:P :)) Ama senden de bek-li-yo-rum! Japonya diye öldüm kurudum kaldım şurda
      Abaouv bi renk daha koyulaştığını düşünemiyorum arap bacı :D :D :D özlem yaa:D keşke renk seçeneği olsa, bu kadar akışkan olmasa ve oksitlenmese. Cidden güzel ürün çünkü

      Sil
    2. Yaaaaaaaaaa!!!!!!! Duygulandım valla şimdi :) Hoşbulduk ki :))))))
      Ben yarım kalıyorum iki satırını okuyamadığım zamanlar :(
      Geliyor geliyor yolda az kaldı :D
      Ürüne yazık ettiler valla kuşum :(

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose