7 Ocak 2016

Yeni Dermokozmetik Sitesi : Portakalrengi.com =)

Günaydın kankitellalarım

Gün geçmiyor ki yeni bir site açılmasın, kozmetiğe, dermokozmetiğe el atılmasın..:) Benim bu konuda ne kadar pimpirikli olduğumu çoğunuz biliyorsunuz. Şu çook meşhur boolca indirim yapan dermokozmetik sitelerinden hep uzak durdum. Kimseye son kullanma tarihi yakın ya da geçmiş ürün satan bi siteyi öneremez kendim de kullanamazdım. Bu yüzden zaten sürekli alışveriş yaptığım tek bir site vardı ki zaten alışveriş yazılarımda sıkça adını görüyorsunuz:)

portakalrengi.com adını sıkça duyar olduk son zamanlarda. Açıkçası epey önyargılıydım. Adı, benim gibi bi meyve hastasına tabiki inanılmaz sempatik geldi, merak ettim:) Ama yine de "ya diğer dermokozmetik siteler gibiyse?" endişesi yüzünden mesafeliydim. Birkaç arkadaşıma sordum ve hepsi oldukça memnun olduklarını, ürünlerin skt sinde bir problem olmadığını söylediler.



Siteyle ilgili aklımdaki tüm soruları sitenin sahibi Önder Bey'e sordum ve oldukça ilgili, tatmin edici cevaplar aldım. Sizi de bilgilendirmek istiyorum:
  • Bi kere sitenin güvenlik duvarı epey üst düzeyde. Markafoni, hepsiburada.com gibi sitelerin kullandığı EVSSL denilen güvenlik sertifikasına sahiplermiş.
  • Ürünler %100 orjinal ve firma garantisine sahip
  • Son kullanma tarihi eğer 1 yıldan yakınsa bu ürünün özellikleri kısmında yazıyor. 
  • Kargo ve müşteri hizmetleri konusuna oldukça önem veriyorlar.

Bunları duymak ve bazı blogger arkadaşlarımdan da teyit almak beni rahatlattı:) Sitenin arayüzü çok güzel, iç acısı, kullanımı kolay. Ve inanılmaz bi ürün çeşidi var!! Ürün kategorileri de şu şekilde:

Ağız ve Diş Bakımı
Güneş Koruyucular
Makyaj
Medikal Ürünler
Saç Bakımı
Vücut Bakımı
Yüz Bakımı

Ne zamandır almayı düşündüğüm 2 ürünü bu siteden inceleyip göz koydum:) Adlarını tıklayarak linklerini inceleyebilirsiniz.

1) Nuxe Huile Prodigieuse Çok Amaçlı Kuru Yağ : Malum piyasadaki en meşhur kuru yağ. Bir de üzerindeki figür çok hoşuma gitti Summer limited editiondan kendisi:) %25 indirimde şuan.




2) DDF Sulfur Therapeutic Kil Maskesi : Glamglow kil maskelerini deneyip hüsrana uğradıktan sonra kullanan herkesin çook memnun kaldığı Ddf'in bu kil maskesini denemek istediğimi söylemiştim. Glamglow'un 50 gr maskesi 200 civarındayken bu 113 gr ve şuan sitede 150 tl.





En kısa zamanda bi alışveriş yapmak istiyorum. O zaman daha detaylı anlatırım. Siz bu siteden alışveriş yaptınız mı?

7 yorum :

  1. SKT hakkında bilgi veremedim :/ güvenilir olmasına sevindim senin mesajdan sonra bende birazcık tırstım çünkü bebiş için ürünler almıştık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun canım diğer arkadaşlar söyledi^^ Uzunmuş skt ler, yakın olnaları mutlaka belirtiyorlarmış sitelerinde

      Sil
  2. Adı güzel,üst düzey güvenlik sertifikalı, 7/24 canlı destek imkanı hemi de Ankara merkezli bir siteymiş yaa kuzu tam senlik gibi duruyor valla :D Anaam reklam içeriği gibi oldu benim yorum ^^ Şaka bir yana güzele benziyor tam da bişeyler sipariş verme aşamasındaykene ben bu bir işaret mi ne :D Ddf'in bu maskesini göstererek aklıma sokuyorsun fena halde fıstık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe komisyon mu alıyosun itiraf et Nilay! :)))
      Ne sipariş vercektin bakiiiiim:) Aman diyim çok indirim yapan meşhur sitelerdense çok dikkat et:( Bu site baya iyi, bir de mamacim favorim biliyosun^^
      Ddf ten çok umutluyum çook:))

      Sil
    2. Hahaha ne demezsin çok pis komisyon alırım bak ^^
      Nemlendirici benzeri bişeyler kuzum yaa bilmem mi hiç benim de favorilerim arasında mamacim düşünceli kuşum benim :-*
      Hadi bakalım inşallah :D

      Sil
  3. Güvenlik duvarı olsun, ürünlerin skt'sinde hassas olmaları olsun, arayıp bilgilendirmeleri olsun takdirimi kazandı. Ben de bir çekilişlerine katılıp kazanmıştım. İlgileri hoşuma gitti, bir alışveriş yapabilirim her an :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de epey hoşuma gitti^^ Gördüüüüm tebrikederim vala:-* şansa bak^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose