26 Ocak 2016

Sephora Doğumgünü Farları :P

Günaydın kızçelerim

Bugün sizlere tee geçtiğimiz haziranda, doğumgünümde Sephora'nın verdiği farlardan bahsedicem. Bol görselli yalnız diyim:)


İlk gördüğümde 3lü palet sandım sevindirik oldum. Açınca da tekli far olduğunu fark edip azıcık hüsrana uğradım. Çünkü tekli farları sevmiyorum, sanki gereksiz yer kaplıyorlar, kaybolcak bişi olcak, hemen bitirmem gerekiyo gibi bi his filan:/


Soldan sağa; It bag, Be on the A-list , Movie Popcorn


Yukardan aşağıya; It bag, Be on the A-list , Movie Popcorn


  • Herbiri 0.8 g ,kücücük yani:)
  • Üçü de sedefli-shimmer ve satin yapıda
  • Pigmentasyon olarak far bazı kullanmadan fena değiller. En başarılı "It bag",sonra "Movie popcorn", pigmentasyonu en düşük olan "Be on the A- list"
  • Rengini en beğendiğim "It bag" oldu. İçinde hafif kızıllık olan, altın yansımalar içeren çok güzel bir bronz-toprak tonu. Son zamanlarda sıkça tek başına kullanıyorum
  • "Be on the A- list" sütlü boz kahve
  • "Movie popcorn" kabında gözüktüğü gibi kemik rengi olmasını beklediğim lakin sedefli kırık beyaz. Göz pınarlarında güzel, kaş altı için fazla çiğ.



Yukardakileri kullanarak alttaki makyajı yaptım. Rimel Maybelline Rocket Volume, eyeliner Etude House Oh my line brown.




Oldukça günlük, güzel makyajlar yapılabilir. It bag'i kendime sakladım, diğerlerini en yakın arkadaşıma verdim. 

Siz tekli farlar hakkında ne düşünüyorsunuz bakiim?


9 yorum :

  1. Farların renkli çok güzel ama günlük ve kullanışlı renkler :)
    bende blog açtım bloğumu takip edip hakkında yorum bırakırsan çok sevinirim. Yorumların benim için çok değerli http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Ben de yaklaşık bir yıldır bu farları kullanıyorum ve düşüncelerim hemen hemen seninkiyle aynı. Ben de en çok it bag'i kullanıyorum, hatta daha bugün kullandım ve dibini gördüm. Be on the a list ise bana hiç yakışmayan bir renk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet hatırlıyorum yazını^^ it bag çok güzel bi renk, ben de dibini 1 aya görür gibiyim :) <3 be on the a list beyazlara bence yakışcak türden, kendini belli eder en azından.

      Sil
  3. Hahaha ilk tepki aynı ben de palet sanıp sevindirik olmuştum ama kısa sürdü tabii bu durum :D Sana dediğim günden beri hala kullanmadım ben bu minikleri yaa :P Be on a list i elimde denedim sadece ama bende bile çok açık kaldı ciddi pigmentasyon sorunu var sahiden. It bag i madem sen sevdin kullanayım o zaman canikom ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bilerek onu umut ettirdiler bence hepimize:( :)) Aaaaa hala mıııı:)) It bag çok güzel eminim sen de çok seversin^^ be on the a list sende bile belirsiz kaldıysa dicek söz bulamıyorum:/ :(

      Sil
  4. Diyorum sana taupe rengi çok yakılıyor diye :) Bende de var setten taupe beni yorgun gösteriyor ölü hiç kullanmıyorum o farı o yüzden :( Vazgeçilmezlerim yazımda sormuştun ortası delinen bronz farı işte bu o far! İçinde hafif kızıl yansımalar da var, bende öyle duruyor sanırım çok seviyorum ♡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy çok teşekkür ederiiim^^ Hiç dikkat etmedim ben yorgun gösteriyor mu acaba bi iki sa sonra..
      İçinde kızıl yansımalar olan kahve farlar ayrı bi güzel oluyo kesinlikle <3 <3

      Sil
    2. Rica ederim tatlım :* Ben sürer sürmez yorgun gösteriyor, cilt alt tonu ile ilgili olduğunu düşünüyorum.

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose