29 Ocak 2016

Ocak Bitenler #26

Günaydınlar tatlışlar

Ocak ayını da geride bıraktık kar kış kıyamet dolu..Bu ay bitenlerim de dolu dolu :P


Her kategoriden var sanırsam. Testerı bol kullanmışım bu ay:P
Kısım kısım bakarsaaak


John Frieda Go Blonder Saç Kremi : Şampuanını bi önceki ay bitirmiştim. Saç kremi de bu ayın başında bitti. Evet sarışınlığıma sarışınlık kattı demiştim dimi ahdfahfa. (yazar burda çarpıldı) Kumral, sarı saçlılara öneririm ama koyu saçlılara önermem. Benim saçlarım kestane gibi, uçlara doğru her yaz açılır rengi. Fındık kabuğumsu, arada kumral ışıltılar filan olur. O ışıltıları belirginleştirdi. Saç rengimi açmadı. Yazın tekrar alcam çok beğendim bu go blonder ikilisini.

Vichy Normaderm Tonik : Baya uzun süredir tonik kullanmıyodum neden sonra gaza gelip almıştım. Akneye meyilli ciltler için gözenek sıkılaştırıcı, peeling etkiliymiş. Sabun ve paraben içermiyormuş. AMA alkol ve parfümü napcaz Vichycim? I-ıh bir daha almam.

Bioderma Sensibio H2O : Kült oldu artık bu misel solüsyon bende. Skt si ocakmış isabet oldu;) Sebiuma geçtim şimdi. Bitince yine sensibioya dönebilirim.

Hobby Soft Krem : Bi etkinlikte verilmişti. Her duş sonrası bacaklarıma süre süre bitirdim. Kokusu yumuşak ama bi değişikti, nemlendirmesini de pek başarılı bulmadım. I-ıh almam.



Avon far fırçası : Niye aldığımı da yıllardır niye atmadığımı da bilmiyorum. Yassı ucu hiçbir farı sürmeye izin vermiyo, sürceğine siliyo. Kalem dağıtma kısmı da silgiden hallice bir de epey acıtıyo. Çöp!

Bath&Body Works Country Chic  peach jelly : Şeftali kokması gerekirken çürük şeftali gibi kokmaya başladı. Çöpe gidiyor.

Gosh Volumateur Waterproof Rimel : Yazısını daha yeni yazdıydım burda. Bir daha almam

Kiko Strong Nails Tırnak Bazı : Bunun da yazısını şurda yazmıştım. Güzeldi severek kullandım son damlasına kadar. Denk gelirsem bi yurtdışı seyahatinde alabilirim yine.

Yes to Tomatoes Rollerballl Spot Stick : Severek kullandım. Lokal olarak sivilceleri küçültmeyi hedefleyen, epey güzel içerikli, çok güzel bi üründü. Sonlara doğru etkisini yitirmeye başladı. Skt si yaklaştı ya da geçti muhtemelen. Çöpe gidiyor. Yazısı için tıktık



Cyrene AHA/BHA Jel : Kullananların memnun olduğunu okudukça merak etmiştim ve bi Cyrene siparişimde testerını rica ettim. Cyrene'e 2. defa güvenim sarsıldı. Kendimi kobay gibi hissettim. Laboratuvar testerı gönderceklerini ama onların satıştaki ürünleriyle birebir aynı olduğunu sadece ambalajlanmadığını söylemişlerdi. Peki demiştim. Ama bu ürünün partikül boyutu, formülasyon, çözünürlük, homojenite problemleri var. İçinde noktalı noktalı partiküller dolaşıyor çözünmemiş halde. 2-3 defa kullandıktan sonra içim elvermedi kullanmaya. 

Etude House Petit Bijou Cotton Snow  Soft Body Wash : roseroseshop alışverişlerimden birinde hediye gelmişti sanırsam. Adını daha iyi hak edemezdi sanırım "cotton snow" ! Kokusu o kadar bebeksi, yumuşak, kar gibi, pamuk gibi, pudramsı, o kadar güzel ki!! Ağırlık başına kargo epey artmasa kesinlikle stoklardım!!

Nashi Argan Yağı : Saf argan yağı değil. Neden bu kadar meşhur bilmiyorum.. Kokusu evet çok güzel, saçları pürüzsüz ve parlak gösteriyor evet ama yağlandırmasını çok hızlandırıyor! Almam ı-ıh

Selin Pembe Greyfurt Kolonya : Çoook güzel! Evdeki kolonyalar bitince tam boyunu alabilirim



It's Skin Collagen Göz Kremi : Güzel bi göz kremiydi ama içindeki parfümden hoşlaşmadım.

Lailly 7 Seconds Make-up Booster : Kullandığım en ilginç ürünlerden! Makyaj altı bazı. Beyazlatma, anti-aging, cilt düzenleme, makyajı güzel gösterme özellikleri var. Sürdükten birkaç saniye sonra cidden inanamadım. Sarı alt tonlu cildim resmen beyaza döndü, pembe alt tonlu gibi, ama öyle ruh gibi bi beyazlık değil cildimin kendi tonuymuş gibi! Üstüne sürdüğüm mac face and body fondöteni kusursuz gibi gösterdi, gözenekleri örttü.. Yağ bazlı gibime geldi o yüzden çekindiğimden alamıyorum ama normal ciltli herkese öneririm(çok beyaz arkadaşlar hariç). Hatta şimdi roseroseshopta %71 indirimde :-O

Dax Roots Olive Cream : Durulanmayan saç kremi kendisi, zeytinli. Baya güzeldi. Denk gelirsem alabilirim. Saçlarım hem mis-doğal kokulu hem mumuşak oldu.

Missha Super Aqua Ultra Water-full Gel Serum : Cildi neme, suya doyuran güzel bi serum. Tek kullanımlıktı. Ertesi güne cildimde sivilce çıktı. Hassas, sivilceye meyilli ciltlere önermem. Kuru ciltler deneyebilir.

Holika Holika Black Snail Repair Emulsion-Toner : Emülsiyon olanı bu küçücük şişeden pek dökülmedi. Toniği çok güzel kokuyodu ama parfümlü ürünlerden hoşlaşmıyorum.

Cosrx AHA Whitehead Power Liquid : 4-5 akşam tonik gibi kullandım. Çok ilginç ve etkili bi ürün. Ertesi güne alnımdaki komedonların çoğu yatışmış küçülmüştü. Elimde bikaç testerı daha var, deneyip, emin olup büyük boyunu alabilirim.



Testerlardan bazıları ve daha daha güzelleri bu çekilişimde var^^ Siz de şansınızı deneyebilirsiniz^^


Bu ayki bitenlerimle ilgili yorumlarınızı bekliyoruuuuum:-*




23 yorum :

  1. gelsin yeniler :)
    Lailly makyaj bazı ile Cosrx AHA Whitehead Power Liquid 'i merak ettim. Ama roserose dediğin gibi kargo ücreti habire arttığı için vermiyorum sipariş. Ne kadar sürede geliyor ürünler?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de farklı ürünler gerçekten. Kargo benim bugüne kadar 13-18 gün arasında değişti. Ağır bişiler sipariş etmemek gerekiyo:P

      Sil
  2. Nashıde moshoh un kıl maskelerı gıbı çok gereksız ovuldü gibi gelıyor bana, sen almassan ben hiç almam kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moshos kil maskesini denemedim bilemedim ama nashi cidden gereksiz övülüyor bence. Kuru, gür saçlarda etkili olabilir ama ince telli, sönük,yağlıya dönük saçlara hiiiiç tavsiye etmem:-*

      Sil
  3. Cosrx AHA Whitehead Power Liquid tam aradığım ürünmüş, lailly ye de heves ettim ama pahalı geldi fiyatı.

    İş Kore kozmetiği olunca bir üst limit var aklımca :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cosrx in ürünleri gerçekten güzelmiş her siparişimde ondan tester gönderdiler denedikçe sevdim^^ 29$ dan 8e düşmüş aslında iyi ama ten makyajı yapmayanlar için anlamsız o yüzden elim gitmedi:))

      Sil
  4. Ben testerkoreadan baktim 38000 krw gibi bir seydi ondan pahali geldi hemen roseroseshopa bakiyim bi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Testerkorea roserosedan daha pahalı daha az indirim oluyo gibi geldi bana:/ o yüzden ben daha çok roserose u takip ediyorum;)

      Sil
  5. Cosrx AHA Whitehead Power Liquid ürünü tam benim de istediğim ürün demek benim de alnımda komedonlar var araştırmak gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim deee:( bir de blackhead i var o bha içeriyor aslında daha etkili olabilir komedonlara. onu da denicem bakalım^^ bildiririm:-*

      Sil
  6. Cyrene neden öyle bişey yaptı ki o.O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum:( Birdaha şans vermeye korkuyorum:/

      Sil
  7. Yine dolu dolu bir bitenler :) Go Blonderv 'ı merak ettim ben de, yazın deneyebilirim. Lailly 7 Seconds Make-up Booster 'a nasıl özendim, nasıl özendim; keşke ten makyajı yapsam..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Go Blonder'a sen de bi şans ver;)
      Aynen yaa hergün ten makyajı yapıyo olsam lailly yi kesin almıştım, harika bi ürün! ama yine de sen özenme bebek gibi cildin zaten maşallah:-*

      Sil
  8. Sarışınlığına sarışınlık katan Go Blender'ı anneme alayım ucundan denerim belki ^^
    Laboratuvar testerı mı gönderdiler bir yaşıma daha girdim valla :P Normalde labaratuvarda üretilen bir ürün birebir satıştakiyle aynı formüle sahip bile olsa hemen tüketiciye verilmez diye biliyorum çeşitli aşamaları vardır sana gelene kadar çünkü. Cyrene konusunda seninle detaylıcana konuşmak lazım kafamda soru işaretleri oluştu çünkü.
    Missha'nın o serumundan bende de vardı görünce hatırladım bak sivilce çıkarmaya yer arayan cildimde hiç denemeyeyim bari :D
    Cosrx Aha Whitehead Power Liquid'i ben çok sevdim birkaç beyaz noktam vardı onun sayesinde temizledim biraz :) Sen tonik gibi uyguladın demek ben nemlendirici sürer gibi noktaların üzerine dokundurmuştum hafifçe kalanını öyle deneyeyim o zaman tatlım ;) Tekrardan teşekkür ederim canım benim ;-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha vala seni daha sarışın yapabilir demedi deme;) :P
      Sadece ellerinde tester olarak o varmış zaten lab kısmından sonra hemen ambalajlanıyormuş yani birebir ambalajlı ürünle aynı dedi, ben de peki o zaman gönderin dedim.. Konuşalım canısı:-*
      Cildini baya iyi temizledikten sonra çok kuruluk yaşadığın bi vakit deneyebilirsin Missha serumu;) onun dışında ı-ıh üstüne nemlendirici filan hiç sürme zatenn
      Canımcımmm ne demekkk:-* güle güle sürün:) Ben ilkinde bölgesel uyguladım komedon, sivilcelerin üstüne; diğerlerinde de göz çevresine getirtmeden tüm yüze tonik gibi. yarım sa sonra nemlendirici. her iki türlü de kullanan varmış bilmiyorum hangisi daha etkili:p

      Sil
  9. tam cyrene le ilgili memnuniyetimi yazacakken ürünler ilgili yaşadığınız sıkıntıyı okuyunca şaşırdım. aynı toniğin testerından birkaç tane var bende ve dediğiniz partikül yok sanırım size gelen ürün bozulmuş. benim cildim çok problemli sanırım 2 senedir cyrene in ürünleriyle tanıştım. toniklerine bayılıyorum. makyaj temizleme suyu veya misel su dediğiniz sıvılar içerisinde ben bioderma yerine bin kez cyrene i tercih ederim. cyrene den önce biodermayla sildiğim zamanlar cildimin yeterince temizlenmediğini anladım. yani sizin kısmetsizliğiniz olmuş ama cidden etrafımdaki tüm arkadaşlarıma bu markayı tavsiye ediyorum özellikle cildi problemli ve dengesiz olanlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ürün bozuk değildi, firmayla görüştüğümde ilk partide böyle bi problem yaşadıklarını söylemişlerdi instagramda 2-3 kişide görmüştüm, açıkçası kobay gibi hissettim..bu ürün de böyle olunca.. cyrene den memnun olan çok kişi var ben de hep görüyorum, size faydası olduysa ne güzel^^

      Sil
  10. Yes to Tomatoes Rollerballl Spot Stick'i merak ettim enteresan bir ürün, Cyrene markası nedense bende de bir güvensizlik hissi yaratıyor, Bioderma zaten ömürlük aşk ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel bi ürün ama Essence miydi neydi bi drugstore markasının da çok başarılıymış o tarz sivilce roller stickleri. Cyrene konusunda da düşüncelerimiz benziyormuş çok yeni olduğu için kendimi kobay gibi hissediyorum açıkçası:/

      Sil
    2. Aaa öyle mi? Essense'e bak sen :P Hiç denk gelmedim ama bir bakayım yine de :)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose