30 Ocak 2016

Ne Okudum #33

Ayyyhh bu kitap o kadar olaylı o kadar dolu doluydu ki nerden başlasam ne anlatsam.. :))

Kurt Seyt ve Shura'dan burda bahsetmiştim. Murka, Seyt'in Türk karısı. İlişkilerini, evliliklerini, çoluk çocuğa karışmalarını vs anlatıyor bu kitapta. Hayatlarında resmen zirveyi de görüyorlar dibi de.. Ama yaşadıklarının çoğu resmen talihsiz serüvenler dizisi..


Seyt Shura'yı hiç unutmuyor. Mürvet'i seviyor ama şefkate yakın babacan bi sevgi gibi. Aşk, tutku hiç olmamış, ben öyle anladım.. İyi bir eş ve baba da olamamış Seyt. Özellikle kızı Şükran'a karşı. Yazarın annesi olan Leman hep çok şirin çok tatlı anlatılmış, Şükran da çok ezik zırlak kötü bahsedilmiş, bu hoşuma gitmedi..

Böyle hayatlar bize her ne kadar uzak gelse de yaşanıyor gerçekten.. Üzüldüm okurken. Kendimi onların yerine koydum. Erkutla apayrı dünyalara, ülkelere, insanlara savrulup bi ömür birbirimizi unutmasaydık diye:( Çok acı gerçekten:( Bir de onca şanssızlık.. Neyse halimize şükredelim..

Diğer kitabını çok beğenmiştim ama bunda Seyt'e kızmaktan, olaylara sinir olmaktan bi hal oldum. O yüzden puanım 7.9/10

Siz okudunuz mu? Ne düşünüyorsunuz?

6 yorum :

  1. Merhabalar; blogunuzu yeni keşfettim.Gfc ile takibe aldım.Bloguma beklerim bende.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Kurt Seyit'i ben Kıvanç'la sevdimmmm :) Kıvanççç ❤❤❤❤ Neyse ergen gibi davranmayı bırakıyorum :D :D :D :D
    Ben de okusam sinir olurdum muhtemelen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahah bir Kıvanç hayranıyla mı karşı karşıyayım neey:))
      Bencede okusan deli olurdun amaa:D

      Sil
    2. Hem de nasıl ♥ ❤ ❥ ❣ Bir kere gördüm ben Etiler'de, yanımdan geçti gitti o da ayrı bir hikaye :D

      Sil
    3. Ahahhah erimedin dimi!:) dinlemek isteriiiiim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose