15 Ocak 2016

Ne Okudum #31

Bugün Kafka Okur'un 8.sayısını bitirdim.
Bu ayki tema Tomris Uyar


Oldukça güzel bi sayıydı hele ki Kambur ve Günün İç Cebi denemelerine bayıldım. 

Altını çizdiğim çok bi yer olmadı bu sayıda. Yine de:

**"Sevginin yalnızca bir duygu olmadığını, bilgi de gerektirdiğini kendimden biliyorum. Sevgi savurganlığım yüzünden habire su vererek çürüttüğüm kaktüsler hala aklımda. Bir dost 'iyi ki akvaryumda balık beslemiyorsun' demişti, 'herhalde havasız kalmalarına üzülür sudan çıkarırdın onları." (Bir Adın Vardı Senin Tomris Uyar'dı, Cansu Tok)

**Yeni bir dünya göreceğiz.
Birlikte.
El ele.
Daha değerli bir şeyim yok.
Senden başka sebebim yok. (Karmalar Karışık, Selcan Aydın)

**"Seni seviyorum, bu yüzden erken ölme lütfen." ( Erken Ölme Lütfen, Dilan Bozyel)

**"İsyanlardayım dedi. Hayır, imtihanlardaydı. Fark etseydi, kurtulacaktı" Mevlana Celaleddin-i Rumi

**Böyle sessizlik anlarından ürküyordum. Gözlerin uzaklara varınca belki dönemezsin diye korkuyordum. (Günün İç Cebi, Nur Neşe Şahin)

4 yorum :

  1. kafkaokur son zamanlardaki favori dergim. buna benzer okuduğunuz başka dergi var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli ya^^ Başka dergi keşfim yok:/ Sizin olursa mutlaka bana da bildirin zevklerimiz aynı gibi^^

      Sil
  2. ''Yeni bir dünya göreceğiz.'' Umuyorum...

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose