4 Ocak 2016

Ne Okudum #30

Yeni yılın ilk biten kitabı Franz Kafka'dan ^^ <3

İçinde Franz Kafka'nın öykülerinden kesitler var. İncecik bir kitap. 1 günde bitti o yüzden.


Değişim'i okurken öldüm öldüm dirildim:( Hem çok merak ediyordum Gregor Samsa'nın hikayesini, hem bö... ye dönüştüğü için okuyabilir miyim nasıl olur diye çekiniyordum. Kaşına kaşına tiksine tiksine de olsa okudum! Evet harika bi öyküydü ve tüm huylanmalarıma, fobime rağmen değdi.


Onun dışında Hüküm ve Bir Köy Doktoru'nu da epey sevdim. Tam hallerini okumak lazım azizim böyle öykü özetiyle olmaz..


Franz Kafka'nın en çok hangi öykü veya romanını beğeniyorsunuz?


6 yorum :

  1. Her şeye rağmen okuyabilmeni, bitirebilmiş olmanı takdir ediyor, önünde şapka çıkarıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum:) Asla okuyamam diyodum yaptımm:)

      Sil
  2. Prag'daki evinimde görmek nasip olur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok istiyoruuuum! inşallah görürüz:)

      Sil
  3. Değişim 'in tam halini kesinlikle oneririm canım, okurken donüştüğü şeyi düşünme de sadece bir insanın donüşümünü düşün derim o zaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok merak ediyorum ama o bö.. tanımlamaları kafa bacak vs beni mahvetti:( 51 sayfa uzun bi özet aslında aslının yarısı kadar sanırım, bakalım erkut okursa çok ayrıntı yoksa okurum kesin^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose