16 Ocak 2016

Ne Izledim #49 (Son Zamanlarda En Beğendiklerim)

Günaydın millet

Bu haftasonu size son 1-2 haftadır izleyip en beğendiklerimi yazayım dedim. Hayrım dokunsun az:) Sizin de önerilerinizi beklerim:-*



The Wolverine : Beyazperdeden konusunu aktarayım: Jean Grey'in ölümünün ardından büyük bir depresyona sürüklenen ve kimliğinden kurtulmak isteyen Wolverine, yıllar önce hayatını kurtarmış olan bir arkadaşının ortaya çıkıp kendisinden yardım istemesi sonucu Japonya'ya gidip onu görmeye karar verir. Burada kendisine sunulan öneriyi kabul eden Wolverine, bu sayede ölümsüzlük yetisinden kurtulup ölümlü bir canlıya dönüşecektir. Ancak bu etapta Silver Samurai isimli ölümcül bir düşman edindiğinin farkında değildir. Bu düşmana acımasız Viper'ın da eklenmesiyle, tarihi bir savaş başlar. Wolverine bu savaş sürerken, mutant yanına ve geçmişinden gelip kabusu olan bir gizeme karşı da mücadele etmek zorundadır. Bu tarz filmleri aslında sevmem ama ilginçtir bunu beğendim. Bu tarz filmleri sevenlere de öneririm. Puanım 7.9/10





The Count of Monte Cristo (Monte Cristo Kontu) : Alexandre Dumas ile Auguste Maquet'nin ortak yapımı olan harika kitabından uyarlanan bu filmi ben çok sevdim! Denizci Edmond Dantes'in sevdiceğini en yakın arkadaşı Fernand da seviyor ve alavere dalavereyle bizim Edmond yıllarca haksız yere hapishanede kalıyor. Çıkınca bunun sorumlularından bir bir intikamını alıyor.. Erkut kitabından çok farklı olduğu için epey eleştirdi:) Çok önemli yerler atlanmış dedi. Ama ben acayip sevdim! Hiiiç sıkılmadan izledim:) Biraz daha kitaba uygun yapılıp daha uzun olabilirdi. Yine de puanım 8.8/10




The Princess Diaries 1-2 (Acemi Prenses 1-2) : Ortaokuldan beri en az 5 defa izlemişimdir. Ne zaman annem, kardeşim, ben sıkılsak hadi Acemi Prenses vakti der ard arda izlerdik dvdleri <3 Geçen hafta Erkut'a da izlettim. O da sevdi. Ama tabi benim kadar olduğunu sanmıyorum:P Anne Hathaway hayranlığım bu filmlerden gelir. Kendisi ablam, kuzenim filan gibi, öyle samimi, yakın hissediyorum yani :D ^Bu filmden çok etkilenmişimdir. Çocukluğuma inseler birsürü öğe bulabilirler:)) Hatta en yakın arkadaşımla hep ,bu filmlerden dolayı, Genovia'ya gidelim ilerde diyoduk (hayali bi ülkeymiş bildiğimiz Cenova değilmiş:D ) Kesinlikle tavsiye ederim İkisi için de puanım 10/10





Now is Good(Aşk, Şimdi) : Birinizin tavsiyesiyle izledik bunu. Ama not almamışım unuttum:( Burdan o arkadaşa selam olsun. Sevdik, güzeldi. Dakota Fanning kanser:( Ve gittikçe yayılıyor. Biraz uçarı bi ergenus. Ölmeden önce yapılacaklar listesi var ve onu gerçekleştirmeye çalışırken aşık oluyor. Devamını izlerseniz görürsünüüüüz:) Özellikle lise-üniversiteli arkadaşların daha çok seveceğini düşünüyorum. Puanım 7.7/10



Mr Nobody (Bay Hiçkimse) : 2092 yılında ölümlü son insan olarak kalan 117 yaşındaki Nemo'nun hayat hikayesi :) Nemo geleceği görme yeteneğine sahip. Sürekli seçimlerinin nelere mal olduğunu, hayatımızı nasıl değiştirdiğini, bir olaya ait olmamak için bir şey seçmemek gerektiği, yaşanan hiçbir şeyin geri dönüşünün ve telafisinin mümkün olmadığına dair çok güzel mesajlar var.. Bu filmi 2.izleyişimdi. Tavsiye ederiiim. Puanım da 8.7/10

4 yorum :

  1. Monte Kristo'yu uzun zaman önce izlemiştim, akılda kalan filmlerden, Now Is Good'a bakacağım mutlaka canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok güzeldi cidden <3 Now is good çerezlik:P

      Sil
  2. hepsini izlemiştim, ama Mr Nobody her sene bir kez izlerim muhteşem ve farklı bir film

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose