12 Ocak 2016

Maybelline Fit Me Concealer - 10 Light

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere neredeyse 1 yıldır seve seve kullanıp, yarılayıp hala anlatamadığım kapatıcımdan bahsedicem. Hatırlarsanız kendisi 2015 kozmetik favorilerimdendi. 

Maybelline'in Fit me serisi ülkemizde mağazalarda hala satılmıyor olsa da internetten üzerinden, instagram satıcılarından ulaşmak mümkün^^ Renk skalası değişik. Mutlaka swatchlarına bakın sipariş vermeden önce çünkü mesela 15 numara 10 numaradan açık. O yüzden bana 10 daha iyi oldu mesela:)

Maybelline Fit Me Concealer - 10 Light


Bileğimdeki duruşu aşağıdaki gibi. Buğday tenlileri oldukça tatmin edecek, sarı alt tonlu bi kapatıcı.


Maybelline Fit Me Concealer - 10 Light

  • Ambalajı tipik tüp içinde,likit yapılı, süngerli aplikatöre sahip
  • Göz çevremde benim yeterli kapatıcılık, aydınlık ve canlılık sağladı^^
  • Göz çevremi kesinlikle kurutmadı
  • Azıcık ürün oldukça yeterli. Mesela üstte bileğimdeki kadar miktarı ben 2 gözüme  kullanıyorum
  • Bende çizgilere dolmadı, pudrayla sabitleme gereği hiç duymadım.
  • Kalıcılığı elimle uyguladığımda 5-6 saat kadar benim için oldukça tatmin edici:) Beauty blenderla uyguladığımda daha fazla kalıyor.
  • Aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi koyu halkamı gayet güzel kapattı. Ama sizin çok daha koyu, mor halkalarınız varsa yeterli gelir mi bilmiyorum:(
  • Maybelline Affinitone kapatıcısına epey benzese ondan çoook daha kalıcı ve ciltle çok daha iyi bütünleşiyor.
  • Fiyatı yurtdışında oldukça uygun, internette, instagramda da uyguna bulabilirsiniz. Ama bence bu seri ülkemize gelcek:) Hissediyoruuum:)


Solda kapatıcısız, sağda Maybelline Fit Me li:)




Sonuç olarak ben oldukça memnunum lakin bitince spfli göz altı kapatıcılarına geçmeyi düşünüyorum. Sizin favori kapatıcınız hangisi?



14 yorum :

  1. benim de en sevdiğim günlük kapatıcılardan birisi kesinlikle.

    Senin spfli göz altı kapatıcı aradıgını önceden de biliyorum ben iki haftadır note un mineral kapatıcısını kullanıyorum spf 15 pek yüksek değil ama dene derim hem fiyatı da uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hııı onu hiç bilmiyoduuum en yakın zamanda bi inceleyeyim^^ Ben biraz daha spf 25-30 civarı olsun istiyodum ama hiç yoktan çok iyidir:) Çok teşekkür ettiiiiim^^

      Sil
  2. benimde çok sevdiğim ve soranlara tavsiye ettiğim bir concelar olur teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa demek senin de favorilerden^^ Ben teşekkür ederimm

      Sil
  3. keske ulkemize gelse neden getirmiyorlar zaten anlamıyorum :( ınanılmaz bır etkisi var cok guzel bır yazı olmus canım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç anlamıyorum marka var fakat ürünlerin çoğu yok:/ Çok teşekkürler^^

      Sil
  4. Bu ürün benimde son zamanlardaki favorilerimden.Yapısını çok sevdim ben nedense.Güzel bir yazı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favori olunmicak gibi değil:) Teşekkür ederiiiim^^

      Sil
  5. Gerçekten de cildinle çok güzel bütünleşmiş 'no makeup makeup' eskisi vermiş :) Benim gözaltlarım için tek başına yeterli olmaz ya da altına turuncu bir renk düzenleyici kullanmak gerekebilir. Favori göz altı kapatıcım mı? :((((((( Yok ki :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlışımmmm:-*
      Senin için Janeler iyi olcak gibi, umutluyum!! :)

      Sil
  6. Bence affinitonla birebir aynı. Hatta bir göz altıma birini, diğerine öbürünü sürdüm farkı sordum herkes aynı ürün dedi. aklında olsun, imkanın varsa sende böyle bir deney yapıp kamuoyuna sun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Affinitone'u 1-2 yıl önce kullanıyordum evet baya aynı gibi ama performanslarını ben farklı buldum. Fit me çoook daha kalıcı oldu bende. Affinitone 1-2 saate geçiyo:(

      Sil
  7. gerçekten çok güzel kapatmış, buraya da geliyormuş sonunda galiba:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose