22 Ocak 2016

Gosh Volumateur Waterproof Rimel

Herkese merhabaa

Bugüüün sizlerle Gosh Volumateur waterproof(suya dayanıklı) rimelden bahsetmek istiyoruum. Artık buna mecburum. Çünkü rimel çöpe gitti gidecek:/ Ya bu ayın ya diğer ayın bitenlerinde olur.

Fotoğraf için çok özür. %95 ürünleri alır almaz fotoğrafını çekerim. Ama bazen arada dayanamayıp hemen açıp kullandıklarım oluyor. Bu da onlardan biri:) Kabı feci gözüküyo:(

Soldaki fotoda arka fondakini fark edenler burda mı? :))

  • Yazın Dubai'nin sıcağında akmasın etmesin bir de arkadaşların düğünlerinde ağlamalı zırlamalı olaylarımıza dayansın diye tercih etmiştim. Evvet adıı hak ediyor, akmadı!
  • Plastik fırçası tam sevdiğim türden.
  • Performansına gelince.. Açtıktan sonraki ilk 1 ay oldukça siyah renk veriyor, kirpikleri belirginleştiriyor, tek tek ayırıyor, orta düzeyde uzatıyor, biraz da kirpikleri karıştırıp, sürerken bulaşıyordu.
  • 1 aydan sonra kurumaya başladı ve performansı baya düştü.  2 kat bile sürsem çok kar etmiyor. Hacim hiç vermiyor, diğer üstteki özellikleri de..
  • 1-2 aydan sonra başka bi rimelle üst üste kullanıyorum bunu anca öyle iyi oluyor.
  • İndirimde 16 civarına almıştım. Fiyatına göre performansı fena değil. Ama sanırım tekrar almam
  • Kirpiklerimde duruşu aşağıdaki gibi. İlk fotoda rimelsiz, ortadakinde tek kat, en alttakinde 2 kat.



Suya dayanıklı rimel öneriniz var mı? Ya da en favorim olan: waterproof olmayıp akmayanlardan?=))


18 yorum :

  1. Aslında fena durmamış ama sonuna kadar performansı iyi olsaymış iyiydi :)

    YanıtlaSil
  2. Tek kattaki duruşu çok doğal çok beğendim ama 1 ayda kuruması hoş değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cidden doğal tek katta ama bende o özelliğinden pek hoşlaşmadım:/

      Sil
  3. bende almam sanırım ben pastel exprss volume and length kullanıyorum baya memnunum canım özel pakette satılıyor görmüşsündür belki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa Pastel kısmına hiç bakmıyordum denk gelirsem bi inceliyim;) Teşekkürlerrr

      Sil
  4. gosh un boombastic maskarasını kullanmıştım o daha iyiydi bundan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı onu da merak ediyordum inceliyim bi;) teşekkür ettiiim:-*

      Sil
  5. İki katta birleştirmiş kirpikleri ama... Ben tek tek ve uzun kirpik gorünümüne fazla alıştım sanırım, benlik olmamış bu. Ben kullanmadım ama Maybelline The Falsies Volum'Express 'in Waterproof olanı hakkında cok güzel yorumlar okudum, ona bakabilirsin tatlım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen birleşirdi:/ Ben de tek tek,belirgin, uzun seviyorum. Aaa maybelline in o rimelini baya merak ediyorum stoğu eriteyim kesin alcam^^ teşekkür ettiimmmm:-*

      Sil
  6. ezgicim merhaba siteni takip etmeye başladım, üye oldum çok keyifli :) güzel bilgiler edineceğime eminim öpüyorum :) :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım çok teşekkür ederiiiim utandım yyııaa:)) kocaman öptüm :-*

      Sil
  7. 1 ayda kuruyup kaldı diyorsun :( Kötü olmuş :( Ben de şuan Japonya'dan aldıklarımı denediğim için bir bir favori şu diyemiyorum henüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy onları merakla bekliyorum amaaa!! Yok ı-ıh bu kurudu kaldı anacım:(

      Sil
    2. İçine bir-iki damla gliserin ya da göz damlası atabilirsiniz kuruyan maskaralar diye duymuştum geçenlerde denedim biraz daha ömrünü uzaltıyor doğru, sana da tavsiye ederim :) Wait for it :D :D :D (It will be legendary-Barney Stinson)

      Sil
    3. Göz makyaj temizleyici damlatanları duydum da bunları ilk defa duyuyorum ikisi de çok mantıklı. Ama kendisi çöpte:) ahahah hemen bi bölüm himym (harika kısalttım) izlemeliyim! suit up!

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose