25 Ocak 2016

DUBAI BALAYI #7

Günaydın kankitellalarrrr

Annem,babam ve kardeşim bizi ziyarete geldiler geçen hafta. Onlarla vakit geçiriyoruz, bloga,yorumlara pek bakamıyorum affola..

Dubai'de balayı yazı dizimin sonuna geldik nihayet anacım:)) Bu yazı yüzmece ve gidemediğim yerler hakkında olacak:)

Basra Körfezinin kıyısında Dubai. Deniz hayalkırıklığı yarattı diyebilirim. Bizim kaldığımız bölge,Jumeirah, plajıyla ünlü bir yer. Evet kumsal, kum çok güzel, evet su çarşaf gibi, tertemiz. Ama.. yüzülmüyor! Su o kadar sıcak ki!! Kendinizi saunada sanıp salıyorsunuz. Bi gevşeme, bi uyku hali.. Denizden mayışmış halde çıkıyorsunuz. Bahsettiğim su sıcaklığı Antalya'daki gibi filan değil. Oranın suyu bile buz gibi kalır öyle diyim. Bildiğiniz sıcak su dolu bir küvet bu deniz! Benim güneşle olan problemlerimden dolayı güneş tam doğmadan sabah karşı 4-5 gibi kalkıp denize gidiyorduk. Akşam da hava alacakaranlıkken, hatta karanlıkken:) Ona rağmen su hiç hemde hiç ılık bile olmadı..Sıcak su severleri bile bunaltacaktır eminim. Haziran ayında böyleydi yani. Ekim,kasım,mart,nisanda çok güzel oluyormuş su^^

Sudan çıkmak üzere olan bi Ezgi


Sabaha karşı bizim otelden denizin görünümü

Bunu yapmazsak olmazdı:P

Sahilde bolca midye kabuğu vardı. Biz de olabildiğince büyük olanları topladık, banyodaki lavabonun içine döktüm yıkayıp. Oldukça şık gözüküyor evet ama pek hijyen değil diye bi süre sonra kaldırdım.


"Dubai'ye tekrar gitmek ister misin?" diye sorsalar kesinlikle "evet!" derim. Ama mayıs-eylül arasında değil:) Bir hafta bize yetmedi, birdahakine kesinlikle gidip görmek istediğim yerler:

1) Atlantis Otel
2) En popüler beach ve roof barlar
3) Heritage Village
4)Miracle Garden
5) Wild Wadi veya Aquaventure su parklarından biri


Alttaki fotoğraf çok hoşuma gitti googleda gördüm:)) Kadın adama "Hmmm balayı bitince nolcek bıkılım" bakışı atıyor:)) Ben de merak ediyordum. Balayı bitince aşk biter mi, monotona döner mi, cicim ayları geçince nasıl olur vs gibi sorularım vardı kafamda bir Türk kızı olarak:P Ama 7 ay geçmesine rağmen her şey aynı tatlılıkta şimdilik:P ^^ 



Dubai balayı yazılarının diğerleri burda canlar.
Gezelim görelim, yiyelim içelim serileri için birsürü başka fotoğraflarım,önerilerim var yurtiçinde. İnşallah onları da düzenler yayınlarım:) Şimdilik bu kadarrrrrr^^

2 yorum :

  1. Nee bitti mi şimdi :/ Sanki hiç bitmeyecek gibiydi...

    Sayende gidip görmüş kadar olduk valla, ben de gitmek istediğim yerlerden biri olarak not aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahaha o kadar yazdım ki bana bile hiç bitmicekmiş gibi geldi:D
      Bence de gidilmeli ama kasım-nisan arasında^^ :)) :-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose