14 Ocak 2016

Clinique Chubby Treats - Chunky Cherry ve Curviest Caramel

Merhaba kankitellar

Bu ürün ve fotoğraflar için rahat 1 buçuk yıl oldu:( Klasörde hala ne ürünlerin, makyajların fotoları da bakmayın üşengeçliğimden durdukça yıllanıyor işte..:/ :( Geç olsun güç olmasın diyip bi yerden başlayım dedim.

Birara Clinique'in bu chubbyleri çok meşhurdu. Sonra hafiften popisini yitirince fiyatları düştü, kampanyalar vs. Ben de bunu öyle bi kampanyadan almıştık Ykm'den sanırsam. 

Clinique Chubby Treats - Chunky Cherry ve Curviest Caramel
Soldaki 05 chunky cherry, sağdaki intense 01 curviest caramel

  • Sürümü kolay, taşırmadan etmeden dudak kalemine gerek kalmıyor^^
  • Chunky cherry oldukça şeffaf-sheer yapıda, kırmızı bir dudak nemlendiricisinden hallice(bkz Nivea vişneli). Aşağıdaki enk için 2-3 kez üstünden geçmem gerekti.
  • Intense curviest caramel, içinde hem turuncu,kahve hem pembelik taşıyan, tek seferde yeterli kapatıcılık sağlayan çok tatlı bir nude
  • İkisi de çizgilere doluyor
  • İkisinin de nemlendirmesi iyi
  • Kalıcılıklara başarılı değil 2-3 sa anca
  • Bunlara vereceğiniz fiyata çok daha güzel rujlar alabilirsiniz diye düşünüyorum. Ben de bir de roundest raspberry olanı var intenselerden. Rengine bayılıyorum ama işte performansları..I-ıh etmez..




Ten rengime bakınca üstteki foto İzlandalı alttaki Malezyalı gibi olmuş ama ikisi de öz be öz Türk benim vala:) Farklı ışıkların etkisi..:) :P




Sizin hiç pahalı fakat parasını hiiiiiç hak etmeyen bi rujunuz var mı? Ona göre uzak durayım duygusal bağ kurmayım


18 yorum :

  1. bende geçen sene aynı seti almıştım. Kalıcı olmamalarına rağmen çok severek kullandım hatta bitirdim bile :)

    YanıtlaSil
  2. İşte uzak durulması gereken bir ürün o halde :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de 2 tane Chubby (super strawberry ve mighty mimosa) bitirdim. Gerçekten pahalı ama Chubby'leri ruj değil renkli dudak nemlendiricisi olarak düşündüğümde ben performansını beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli dudak nemlendiricisi gibi olduğu için pahalı zaten:P :)

      Sil
  4. makyaj malzemesi söz konusu olunca en para vermeye kıyamadıklarım ruj sanırım. Bir dudak ürününün içeriği ve dudağımda bıraktıgı tat çok kötü olmasın yeter benim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen kapatıcıgillerdensin. Ben de ruj çok seviyorum ama benim için yetersizse verdiğim paraya üzülüyorum cidden:/ :)

      Sil
  5. Ben de rimmel'in rujlarını hiç sevmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy iyi dedin. rimmel ın bi kalem ruju bir de keçeli kalem gibi bir şeyi vardı. fe-la-ket. ama kate serisinden bi ruju çok seviyorum hatta sen de yazısını yazmıştın numarasını hatırlayamadım şimdi:(

      Sil
    2. Benim dudağımda ağırlık yapıyorlar bir de tadı gerçekten çirkin :/

      Sil
    3. ona dicek bişi yok tadları resmen acı:(

      Sil
  6. bir kaç tane hep indirimden almıştım ama hafif balm niyetine kullanıyorum zaten..

    YanıtlaSil
  7. Yerim seni Malezyalıdan bozma İzlandalı ikisi de yakışmış valla ama bunlarla bende duygusal bağ kuramadım hiç gerek de yok dediğin gibi ^^ Bir de herkeslerin pek sevdiği Revlon'un lip butter rujları hele ki Türkiye'deki indirimsiz fiyatlarını hiiç hak etmiyor bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç kurma zaten kuzucum bence gerek yok. Şirinler, iyiler, hoşlar ama ederleri 10-15 tl bence:)) Revlon lip butterları hiç denemedim denemek istediğim bir iki rengi var. sen hangisini denedin beğenmedin? uzak durayım ondan:) evet indirimsiz onlar da kesinlikle alınmaz bence. pahalı girdi ülkemize:/

      Sil
  8. Renkler güzel ama dediğin gibi fiyatını haketmiyor gerçekten :(

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose