11 Ocak 2016

Braun Face Yüz Epilatörü ve Yüz Temizleme Cihazı

Günaydın kankitellalar

Bugün sizlere yaklaşık 1 buçuk aydır kullandığım Braun Face Yüz Epilatörü ve Temizleme Cihazından bahsedicem ^^

Yüz temizleme fırçasını hem Burt's Bees temizleyicimle hem de Bioderma Sebium jel ile denedim. Epilasyon kısmını da daha çok eşim üzerinde:)) Bakalım yorumlarım nasılmış

 Braun Face Yuz Epilatoru ve Temizleme Cihazi



Yüz temizleme başlığı
  • Cildime jelimi yayıp ıslattığım fırçayı yaklaşık 1 dk boyunca dairesel hareketlerle göz çevrem ve aktif sivilceler hariç tüm yüzümde gezdiriyorum. 1 dk sonra kapattığımda cildimde birkaç dk kızarıklık oluyor ama hemen geçiyor.
  • Fırçanın üstüne jeli döktüğümde cilde çok fazla ürün gelmiyor. Fırçanın kılları çok sık olmadığından başlığın dibine çöküyor jel. Kenarından akıyo filan
  • Normal, hassas ve peeling etkili 3 farklı yüz fırçası varmış. Bendeki normal olanı. Kılları sert o yüzden epey çekindim cildimi tahriş edecek diye ama ıslattıktan sonra hiç öyle bişi olmadı. Kızarıklık çok kısa süre sonunda geçiyor. Yine de hassas başlığını da denemek istiyorum
  • Cildi elle temizlediğimizden 6 kat daha fazla temizliyormuş. O kadar nazik ki fırçası, bana hiç derinlemesine 6 kat iyi temizliyormuş gelmedi, gıcır gıcır hissetmedim:) Sanki silikon pedler daha iyi temizliyor:p
  • Gerçekten iyi temizlediğini burun üstünden anladım. Çok siyah noktam olmasa da var olanları epey geçirdiğini fark ettim.
  • Gözenekleri açarak derinlemesine temizlik yapıyor. Bu hem iyi hem kötü. Siyah noktalar üzerine etkili ama burun çevresi, yanak bölgesinde geniş görünen gözenekler istemediğimden oralara pek uygulamıyorum
  • Kalem pille çalışıyor. Alttaki kısmını açmak için bozuk para veya setin içinden çıkan minik fırçanın arkasını kullanabilirsiniz.
  • Duşta da kullanılabileceği yazıyor ama ben denemedim.
  • Clarisonic'i anımsatsa da eminim aralarında fiyat farkından öte epey fark vardır:) Onu denemediğim için kıyaslayamiciiim.





Yüz epilatörü
  • Kendim için bıyık ve kaş ortasına sadece uygulamayı düşünüyordum. Dudak kenarlarıma ve kaş ortasına uyguladım bence epey başarılıydı ama biraz kızarınca bıraktım. Çok çok ince tüyleri alamayabiliyor.
  • Cımbız etkisi yaratır mı diye epey merak ediyordum ama okuduklarımdan öyle bişi yapmadığını anlayınca rahatladım:) 
  • Eşim bunu benden çok kullanıyor ve epey sevdi:) Çünkü elmacık kemiğinde olan tüyler erkeklerde daha sert, kalın olduğu için cihaz onları çok kolay alıyor. Çok fazla can da yakmıyor ve tertemiz yapıyor. Yalnız o fark etmese de ben şöyle bişi fark ettim cihazla aldığı yerler kırmızı ve pütür pütür oldu o gün boyunca. O yine de çok memnun^^ Özellikle erkekler için iyi bir yüz epilatörü bence:) Ağda, cımbız ve iple almaya göre çok daha iyiymiş:))





Siz yüzünüzü nasıl temizliyor neyi öneriyorsunuz kankitellalar?

12 yorum :

  1. Yaaa aslında ben de Clarisonic almayı istiyorum ama dediğin gibi açılan gözenekleri nasıl kapatacağım sonra, zaten büyükler fazlasıyla :D :D Hem yüz epilatörü hem de temizleyicisi olması açısından pratik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Clarisonic de öyle gözenek açıyor muymuuş? Bilemedim ben de vala kuzu ya:( Temizleme pedlerinden dene bi silikon:-*

      Sil
    2. Daha fazla-derinden temzilediği için gözenekleri büyütebiliyor sende öyle bir durum oldu mu?

      Sil
    3. Evet açıyor:/ Bunda oldu yani:(

      Sil
    4. Hmmm işte tek dez avantajı o yani, belki ayda bir kullanılabilir en fazla :(

      Sil
    5. amaaan ayda 1 için değmez almaya:) bence en iyisi silikon pedler. hem çok güzel temizliyo hem gözenek büyütmece yapmadı bende^^

      Sil
  2. sırf bu epilatör başlığı yüzünden almayı düşünmüştüm ama cımbız etkisi yaptığını öğrenince vazgeçmiştim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende cımbız etkisi yaratmadı. Ama 2 defa denedim sadece yanıltmak istemem:(

      Sil
  3. benimki bozuldu. nedendir anlamadım. illa ki şarj edilebilir pil mi kullanmak gerekiyor bilmiyorum. ben duracell in yeni çıkan güçlü pillerinden aldım ama çalışmadı onlarla :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi yaa:( İnternette öyle bozulan da çok yorum okudum:/ teknik servise göndermek gerek

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose