18 Ocak 2016

2015 Kozmetik Istek Listemde Neler Oldu:)

Merhaba kankitellalar

2014 Aralık ayında kozmetik ve kozmetik dışı istek listesi yapmıştım 2015 yılı için. Ara sıra açıp baktım ve uygun fiyatlı çook şey aldımsa da pahalı ürünlerde bu listenin dışına pek çıkmamaya çalıştım. Önce kozmetik istek listemde neler gerçekleşmiş bi onlara bakalım^^

Yıldızlı olanlar gerçekleşenler, ağlayan üzgün suratlılar gerçekleşmeyenler:)

Önce kozmetikle başlayayım:P
































1) Perricone Md No Foundation Foundation : Normalde fondöten kullanmadığımdan özel zamanlarda kullancaksam iyi içerikli, kaliteli bişi olsun diye bunu seçmiştim. Arkadaşım eczanesinde Perricone satıyordu. Tek rengi var, testerı yok, kapatıcılığı da pek yok diyince vazcaydım çünkü fiyatı 200 civarıydı. Yerine Jane Iredale Glow Time Mineral Bb krem aldım. İnşallah yazısını yazcam. :))

2) Tangle Teezer Compact Styler Feline Groovy : Beautybay'den aldım. Saçları gür, iri dalgalı olanlara hiç tavsiye etmem. Ama benimki gibi düze yakın, düz, cılız, ince telli saçlarınız varsa seyahatlerde kesinlikle kurtarıcı^^

3) Charlotte Tilbury The Dolce Vita far paleti : Viviannadoesmakeup da göre göre aşık olduğum paletti. Ama düşündüm, ben göz farı haftada 1-2 anca kullanıyorum, bu kadar para vermeli miyim? I-ıh diyince çızdım attım.

4) Sigma The Perfect Blend Kit : Black friday'de almıştım. Severek kullanıyorum^^

5) Givenchy Hot Couture EDT : Ennn sevdiğim parfümlerdendir. Ne Dubai'de ne başka yerde bulabildim:( 30 veya 50 ml ini bulan gören varsa nolur haber etsin. Her yerde EDP'si var o da bana ağır geliyor veya EDT nin 100 ml olanı var, o da çok geliyor sıkılıyorum:( 

6) Sleek Face Form Fair : Hem kardeşim hem yakın arkadaşlarımdan biri İngiltere'ye gitti ama dik durdum, istemedim.(kendime alkış) Çünkü hem allık hem bronzer hem aydınlatıcım çok ve far gibi anca haftada 1-2 uyguluyorum.

7) Smashbox O-Glow Likit Allık : Douglas'tan aldıydım Smashbox gelir gelmez. Çok tatlış^^ İnşallah yazısını yazcam

8) Glam Glow Maske Seti : Araya araya bi hal olmuş ve sonunda bulmuştum. Hatta hakkındaki yorumlarım burda

9) Burberry Pale Barely far : İstinye Park'ta bulamamıştım. Daha sonra da formülü değişti:( Hem ıslak hem kuru kullanılabilen bi seri şeklinde çıkardılar. Ondan da bu eskisi kadar memnun değil kullananlar. Kararsızım dolaysıyle:/

10) Zoeva Complete Eye Set : Sigma'dan set alınca bundan vazgeçtim. Noluyo Ezgi sana kendini makyöz, makyaj youtuberı filan mı sandın diye. Ama Prag, Almanya, Macaristan dolaylarına giden bi yakınım olduğu an isticem:)))

11) Chanel Le Volume de Chanel Rimel : Başta Görkem olmak üzere deneyenlerin çoğu çok memnun olunca acayip merak edip listeme almıştım. Çekmecemde hala stokta bekleyen 4 rimelim olduğunu görünce vazgeçtim.

12) Benefit Gimme Brow Medium : Aldım hatta yorumladım bile. Okumak için tıktık

13) Lancome Grandiose Rimel : 11. maddeyle aynı nedenden dolayı almadım:))




Eveet siz neler düşünüyorsunuz listem hakkında? Alamadıklarımdan hangisini bu yıl kesin almalıyım hangisine artık kafayı takmamalıyım:))




16 yorum :

  1. Yine baya bir aldığın olmuş canım, güle güle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim^^ daha daha güzelleri senin olsun:-*

      Sil
  2. Ben de istek listemdeki birçok ürünü aldım bir kısmını da 'gerçekten gerek var mı?' ya da 'asıl istediğim bu değil.' diyerek vazgeçtim. Rimel konusunda şöyle diyebilirim; Channel'in daha kısa fırça kılları var, Lancome'ın ise daha uzun. Ben her ikisinin de testerını denedim ikisi bambaşkaymış. Benim kirpik yapıma göre Lancome sınavı başarı ile geçti :D Tavsiyem ikisinin de testerını aynı anda deneyip karar vermen olabilir elindekiler bitince :)

    İstinye Park'tan Burberry pale barley farı bir arkadaşıma alıp kargolamıştım, ortasını açmış o kadar çok severek kullanıyor, yapısının değiştiğini bilmiyordum ama almak istersen senin için de alıp kargolayabilirim canım :)

    Zoeva'nın setleri güzel ama bu set gereğinden fazla kalabalık gibi bence set almak yerine tek tek ihtiyacına göre göz fırçası alabilirsin yine Zoeva'dan :)

    Charlotte Tilbury far paleti yerine Mac'ten kendi göz&ten&saç rengine en çok yakışacak refil farlardan bir 2'li ya da 4'lü palet yapmanı şiddetle tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstek listemizi bile sorgulayıcı olmak lazım:) Lancome daha önce kullandıklarımdan epey memnun kalmıştım. Channel hiç denemedim denemek istiyorum ama stantlardaki yüzlerce defa denenmiş testerları denemek istemiyorum:( Npayım bilemedim

      Aaaaa hemen onla ilgili bi snap geliyor!

      Sette göz makyajı için gereken her şey düşünülmüş o yüzden çok cazip gelmişti bana. Dediğin gibi ben gidersem satıldığı ülkelerden birine, ihtiyaca yönelik alırım herhalde orda bakıp inceleyip. Abi yakınım giderse set sipariş edebilirim:P

      Yaa biliyo musun kendimi Mac farlardan hep uzak tutuyorum. Çünkü inanılmaz kararsız bi insanım ve o kadar far arasında ben ne 2li ne 4lü paletle yetinebilirim. Birini alsam diğerinde aklım kalır, bikaç tane seçsem diğerleri kafamı kurcalar yanlış seçim mi yaptım diye üzülürüm filan. Çeşit çok olunca ben kesin onu da bunu da bu mu şu mu kafayı yerim:/ kendimi bildiğimden uzak duruyorum:/ :(

      Sil
  3. bu listeden sadece zoeva fırçaları istiyorum ki afferin bana :-)))

    YanıtlaSil
  4. Ayy negzel nerdeyse hepsini almışsın.Ben de bi ara uçuyorum sonra diyorum ki ne gerek var o kadar pahalı şeye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarısından fazlasını almadım aslında:) ben de aynen öyle düşündüğümden frenledim, gerekiyo o mekanizma:))

      Sil
  5. Dik duruşundan dolayı seni kutlayıp, kurini de bol bol öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim:P Yerine booolca öptüm:)) :-*

      Sil
  6. Zoeva fırcalardan bende bir tane var, ona dayanarak kesinlikle oneririm tatlım :) Aldıklarını güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa kullanan herkes çok memnun zaten çok içim kaldıııı! Tamamdır inşallah 2016da benim olsunlar^^:)

      Sil
  7. Yarısını almışsın nerdeyse ne güzel! Aslında böyle listeler yapıp gereksiz şeyleri almaktan uzak durmak lazım ama demesi kolay..... Glam Glow yorumlarını okumuştum ve birçok kişi de senin gibi düşündüğünden aklımdan çıkarmıştım. Zaten daha sonra Cyrene'in kil maskesini kullanmaya başladım ve arayışım son buldu :) tavsiye ederim onu da :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mantıklıymış gerçekten bu tarz listeler yapmak tatlım. Glamglow ı-ıh arzu nesnesi haline getirilcek bişi hiç değilmiş. Cyrene in testerını kaptım denicem^^

      Sil
  8. CT paleti ve Sleek Face Form Fair'i realist düşünüp çizdin attın demek valla sıkı iraden varmış çok takdir ettim seni kuşum ^^
    Zoeva'nın fırça seti evladiyelik maşallah onu aldın mı fırça almazsın uzun yıllar.Allah mı söyletti kız yoksa yeni bir youtuber mı geliyor ne :D ;)
    Bazı parfümlerin 30 ya da 50 ml EDT sini ben de bulamıyorum son zamanlarda görürsem sana haber ederim mutlaka kuzu ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa kendime şaştım vala iradem varmış aferim kız dedim:)
      Aahahaha aynen. Torunlarıma bile bırakırım ben o seti inşallah alırsam:)) erkuta öyle dicem:))
      Bazen olmuyo cidden:( Görürsen haber et kuzu sevaptır:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose