8 Ocak 2016

2015 Kozmetik Favorilerim

Günaydın kızçelerim

2015 benim için çoook güzel geçen bi yıldı! Her ne kadar ailemden, arkadaşlarımdan uzağa, bambaşka bi şehre, kültüre ve çalışma hayatına atılmış olsam da tüm ömrümü geçirmek istediğim insanla evlendim, Kurinimi sahiplendik, minik huzurlu bi yuvamız oldu, daha ne isterim ki^^

Bugünkü yazım 2015 favorilerime ait olacak. Kozmetik açıdan:) Belirtmeden geçemiciiim bu yazının sorumlusu Sorumelegininpusulasidır:)) Beni gaza getirip durdu, dün de kendisinin süper favoriler yazısını okuyunca tamam dedim yazıyorum:) Motivasyonları için burdan kucaklayıp öpüyorum:-*


Toplu görüntüsü üstteki gibi. Sadece 2 şey eklemeyi unutmuşum. Onlar da yazının sonunda;) Far da yok yüz bakım ürünü de. Çünkü farları hep değişik kullandım. Yüz bakım ürünü de aşırı beğendiğim bişi olmadı. 2016 favorilerimde muhtemelen bolca Kore ürünü olcak ama:)

Buarada kozmetik dışında favorilerimden bahsetmicem ama hazır fotoda varken söylemek istiyorum, Bath&Body Works mumları bu yıl favorimdi <3 Fotoğraftaki buram buram tarçınlı kek, kurabiye kokan, Cinnamon Sugared Doughnut. Yankee candle larımı daha kıyıp yakamadım:) :P

Şimdiii grup grup ele alcak olursaaaak:



Oseque Silk Body Peeling : Blogger arkadaşlarda görüp aşırı merak edip limoniandan aldığım bu peelinge ba-yıl-dım! Vücudu tahriş ede ede keseleyip kir çıkarmaya çalışma devri sona erdi:) Bunu sürdüğünüz an zaten çıkıyo her şey^^ Detaylı yazısı inşallah gelcek:)) Her pazar mutlaka uyguluyorum=)

Batiste Kuru Şampuan : Şuan elimde original olanı olduğu için temsili olarak bunu koydum. Ama wild olanın kokusu çok daha benlikti. XXL ise cılız, sönük saçlar için süperötesi. Yıl boyunca zor zamanlarımda Batman gibi, Spiderman gibi hayatımı kurtardı Batisteler^^

Splat Biocalcium Diş Macunu : Bu sanırım 3. tüpümüz. Kime önerdiysek herkes çok memnun kaldı. Annemler hatta her indirimde bi kendilerine bi bize alıyorlar, çekmece Splat doldu:)) Herhalde bi ömür kullanırız, iyiki tanışmışız kendisiyle, yılın diş macunu ödülü Splat'ın olsun<3



Allfree Fresh Deodorant : Haftanın nerdeyse her günü kullanmama rağmen aylaaardır bitmek bilmeyen, tertemiz içerikli, harika performanslı roll-on <3 Yarısına geldim sandığımda herhalde 5te 1 ine filan anca gelmişim. Detaylı yazısını burda yazmıştım. 2016'ya da kendisi ve stoğumdaki lavantalı çeşidiylen devam edicem^^

Victoria's Secret Victoria Body Mist : Yazın ve kışın kullandığım parfümler hep ayrı ayrı ama tüm yıl boyunca mevsim gözetmeksizin Victoria'yı severek kullandım. Hem ferah hem tatlı, meyveli, hem masum hem çekici çok güzel bi koku. Bitmek üzere benimki:( Erkut da çok beğendiği için indirimde yine alırım gibi:)



Gosh Brow Kit 001 : 2015'te ennn severek kullandığım kaş ürünü bu kaş kitiydi. Benefit Gimme Brow bile yanında sönük kaldı benim için. Kesik uçlu bi kaş fırçasıyla üstteki 2 farı karıştırıp uyguluyorum, sağ alttaki waxı da üstüne geçiyorum. Bitene kadar severek kullanacağım. Detaylı yazısı burda

Canmake Lash Care Essence : Canım Özlem teee Japonyalardan almış benim için^^ Ödüllü kirpik bakım ürünü kendisi. Bana ulaştığından beri her gece kaş ve kirpiklerime uyguluyorum. Bence epey fark etti. Biraz daha kullanayım da görsellerle yazısını paylaşıcam mutlaka^^

Maybelline Rocket Volum Express Rimel : 2015'te 4-5 rimel kullandım, hatta çok sevdiğim Loreal Lash Architect 4D'nin 2.sini de bitirdim ama yıl boyunca bu rimel benleydi ve çok sevdim! Detaylı yazısını yazıcam ama oldukça güzel hacim, uzunluk, siyahlık verdiğini söyleyebilirim. Fiyatı da çok uygundu diye hatırlıyorum.


Sephora Far Fırçaları : Crease 230, Blending 237, Smudge shadow 236. Hem yumuşak hem etkili. Oldukça sevdim kendilerini^^ Ve en çok bunlara gitti elim.

Maybelline Fit Me Kapatıcı : Babam Amerika'dan hem 10 hem 15 numarasını almıştı. Yalnız ilginçtir ki 15 numarası 10'dan daha açık!:) Öyle olunca ben 15i Nisa'ya hediye ettim bendeki 10 numarası. Tüm yıl kullandım ama ancak yarılandı. Kapatıcılığı, kalıcılığı benim için oldukça ideal. Bunun da detaylı yazısı gelcek;)

Buarada geçen ay bitirdiğim için elimde yok ama Heliocare compact pudra güneş koruyucu spf50 kesinlikle 2015 favorilerimdendi^^


The Balm Meet Matt(e) Hughes Charming : 2015 yılında aslında Pastel'in likit rujlarıyla Golden Rose'un mat serisini çok sık kullandım. Lakin bu ürün piyasaya çıkınca yıktı geçti hepsini. Böyle bi renk, kalıcılık, güzellik yok! Kesinlikle favori parça^^

Canmake Powder Cheeks PW34 Little Apricot : Bu Japon markalı allık da tabisi Özlemcim'den hediye^^ Nerdeyse hergün bu pembelik içeren canlı şeftali rengi allığı kullanıyorum çünkü SPF25 İÇERİYOR! Epeydir allık kulanmıyordum leke yapar güneşten diye sadece akşam çıkarken sürüyordum. Bu ürün resmen ilaç gibi geldi <3 Kalıcılığı da oldukça iyi. 2016'ya da bununla tam gaz devam:) Çok teşekkürler Özlem^^


Kiko Strong Nails Base Coat : Bunu da Selenim İtalya'dan almıştı isteğim üzerine (yurtdışına çıkan arkadaşlar olmasa naparmışım?!) Dibinde çok az kaldı. Çok severek kullandım. Ama elimde başka oje bazları var, bitince onlara geçicem. Bu ürünün yazısı için tıktık

Seche Vite Dry Fast Top Nail Coat : Hem bu yılın hem gelecek yılların favori topcoatı bu olcak bende sanırım:) Ojeleri jel efektli gibi canlı parlak göstermesi, kurutma hızı, ojelerin kalıcılığını arttırması.. 10 numara 5 yıldız!



Eveet benim favorilerim bunlardı. Hangilerini beğendiniz, merak ettiniz hangilerini siz de kullanıyorsunuz?







19 yorum :

  1. Oooooooo işte budur!Enfes bir yazı olmuş valla, ellerine sağlık. Böyle muhteşem bir yazıya vesile olduysam ne mutlu bana :) Bir solukta okudum yazının sorumlusu olarak :D Rica ederim kızçellem ne demek ;)

    Bu Kore markası peelingi çok merak ediyorum, ilk fırsatta ben de alacağım.

    Batiste benim de favorim ya, içeriği temiz değil ama başarılı.

    Ah şu Splat rüyalarıma bile girdi yahu :D

    Rica ederim ne demek tatlım beğenmene çok sevindim allığı, serum da faydalı olmuş ne güzel :)

    Sephora'nın eski fırçaları daha güzel kesinlikle, yeni serisi hiç beğenmedim bulursam bunlardan alacağım.

    Seche Vite için içerği çok kötü, hamilelerin kullanması yasak, zaten arkasında da yazıyor diye duymuştum ama bu başka mı? Bunun içeiriği nasıl? Kötü olsa sen kullanamazsın zaten.

    2015'in en büyük olayı kesinlikle ömrünü sevdiceğinle birleştirmendi, Allah bir ömür mutlu etsin <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkür ederim sayende^^ =)
      Vala ben baya beğendim o peelingi tavsiye ederim kesinlikle^^
      Üçbeş içeriği kötü ürün kaçamağımız var yapcak bişi yok o kadardan ölmeyiz:P
      Splat'ı denemen farz oldu. Gratis'e her gittiğinde bak, sıkça indirime giriyor
      Allıkla seruma bayıldım kiii <3 Çooook teşekkürler!
      Yeni serisini denemedim bunlar biara indirimdeydi hemen kapmıştım çok memnun kaldım kuzu^^
      Seche vite hakkında fazlasıyla konuştuk malum:)))
      Evet kesinlikle enn güzel olayımız oydu <3 <3 Amiiiiiin!

      Sil
  2. splat diş macunu benim favori ürünler yazımda yer almasa da çok seviyorum .. sadece makyaj favoriler yapmıştım ben ondan yoktu :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet sende sıkça görüyorum Splatları^^ :))

      Sil
  3. Batiste olmasa ne yaparıııız. Wild ve Original benim de favorim olanlar :))
    Sephora'nın karıştırma fırçası da çok güzel gözüküyor, ben de bakayım ona bi :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wild ı çok sevdim ben de^^ Aynen iyiki var<3
      Sephora'nın gösterdiğim fırçaları sanırım eski sezon, yenileri çok iyi değilmiş tatlım bi bak da sen tipi aynı olsun:)

      Sil
  4. The Balm Meet Matte rujlara indirimde bakıp commited rengiyle charming arasında kaldım, sonra commited daha günlük diye onu aldım ama o günden beri her yerde charming yazısı görüyorum yaa :D Sonraki indirimde alıcam hemen. Gratiste önerdiğiniz bi topcoat var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Committed da çok güzel duruyor onu da alcam sanırım^^ ama charming de harikaaaa <3
      Gratis'te satılan NK Express top coat un çok güzel olduğunu söylüyolar fakat ben hiç kullanmadım

      Sil
    2. Cevap için çok teşekkürler :)

      Sil
  5. Çok güzel bir yazı olmuuuş ^-^ Şu Charming'i bi alamadım gitti ^o^

    YanıtlaSil
  6. Sephora Crease fırçası benim de bu yıl favorim oldu diğer eklediğiniz fırçaları da bir bakıyım teşekkürler :)
    matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bi fırça^^ tavsiye ederiiiim:-*

      Sil
  7. Batiste yi çok denemek istiyorum cansız ince telli saçlarımı kurtarsınlar :)) 2016 süperötesi geçsin sizin için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kurtarır:D hele xxl olanı resmen dünyanın en hacimli saçları haline getiriyo :-O

      Sil
  8. Olmaz olamaz bir Charming sadece favorilerde gösterilebilemez dudağında görmek,uzun uzun yazısını okumak istiyorum ;)^^ Sen neymişsin be Charming yakalarsam muck yapıcam valla :D
    Oseque silk face peeling jelin verdiği yumuşaklık benim hoşuma gitti teşekkür ediyorum tekrardan sana tatlışım vücut için olanını da deneyeceğim bir ara sevdim çünkü bu markayı ^^
    Yankee Candle'lara kıyılmıyor di mi ama :)
    Splat yokken napıyorduk acaba ultracomplex de benim favorilerimden şekerim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi çektim fotolarını geçen ay, inşallah yazısını da yazcam:)
      Yakaladığın yerde affetme eminim çok sevceksin:-*
      Beğendin mii^^ Çok sevindim tatlışım^^ Güle güle kullan
      Yaaa hala yakmadın mı tarçınııı:))
      Hemmen baktım ultracomplex e, hassas dişler içinmiiiiş. Hassaslık yaşadığımız an buna geçelim o zaman:-*

      Sil
  9. Splat ortak ürünümüz olmuş :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose