20 Ocak 2016

2015 Kozmetik Dışı Istek Listemde Olanlar Olmayanlar

Günaydın canlarrr

2 gün önce kozmetik istek listemde nelerin gerçekleşip gerçekleşmediğini yazdıydım:) Yine yıldızlı olanlar gerçekleşenler, ağlayan surat gerçekleşmeyenler. Kozmetik listemden daha başarılı:))
Bi bakalım^^



1) Pijama takımı : Tıpkısının aynısını aldım. Çok severek giyiyorum Oysho'nun pijamalarına bayılıyorum ve şiddetle tavsiye ediyorum <3 Bendeki pijamalarından hiç birinde bolarma, diz yapma, yavşama, gevşeme, çekme olayları olmadı:)

2) Pofuduk ev botu : Tıpkısının aynısını en yakın arkadaşım bana almış^^ Oysho'dandı bu da. Şirinlikte ölüyo

Kurinim de çok seviyo ^^ :)
3) Iphone 6 gold : Bunu da aldım hatta Van'a geldikten 1 ay sonra aldım:) Arada bi whatsappta filan takılmasa iyi telefon aslında

4) Gerdan kolye : Ne deniyo bu tarz kolyelere bilenler bilmeyenleri aydınlatabilir mi? Ben gerdan kolye dedim ama?:)) Birebir aynısı olmasa da benzerini Forever New'den aldım

5) Leopar desenli fular : Sanırım Stradivarius'tan aldım. Severek kullanıyorum

6) Biker bot : Tıpkısını aldım. Divarese'ten. İyi ki almışım dediklerimden! Altı karda kışta kaymıyor ve çok şık. Ayağıma yapıştı resmen hayatımı kurtardı burda

7) Kol saati : Michael Kors önceliğimdi. Siyah kayışlı, içi bronz olan bi saat istiyordum. Alamadım:( Hala istiyorum, önerilerinize açığım.

8) Michael Kors Mordo Çanta : Annem bulamamış Amerika'da istediğim rengi. Bunun yerine Divarese'ten başka bi bordo-siyah bucket çanta aldım.

9) Trençkot : Alamadım:( Tam resimdeki gibi, o renkte, totomun hemen altında bitcek boyda bi trençkot istiyorum. İsteğim baki, önerilerinize açığım:)

10) Parlak siyah/Rugan Çanta : :D Birebir bunu istiyordum ama annem bunu da bulamadı Amerika'da. Başka bi çanta almış. İlle de böyle bişi istediğimden Anne Klein'dan aldım, çok memnunum^^


Siz de istek- ihtiyaç listesi yapar mısınız kendinize? Alamadıklarımla ilgili önerilerinizi bekliyorum=)

12 yorum :

  1. 2016 da bütün isteklerin gerçekleşsin canım ^.^

    YanıtlaSil
  2. bence listenin çoğu tamamlanmış süper geri kalanı da en kısa zamanda alman dileği ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çoğu tamamlandı kozmetik dışı listemde. İnşallah diğerleri de bu yıla artıkın^^

      Sil
  3. 9 numara şuan kotonda gördüm yeni sezon 130 lira civarında bende almayı düşünüyorum oradan biliyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa hadi yaa. Koton'dan pek bişi almıyorum ama mutlaka bakıcam^^

      Sil
  4. Alışveriş öncesi liste yapmazsam durum kötü anacım 2 senedir bildiğin düz basit model siyah bir hırka alacağım bir türlü aradığım gibi bulamadım.Nedense bu aralar neyi aramasam elime o tarz şeyler geliyor ^^
    Bu tarz bir bot Derimod'dan bu kış ben de aldım ayağımı vurmadığı sürece kendisiyle iyi anlaşıyoruz yağmurda test ettim ama karda durum nasıl olur diyordum ki sen test edip onaylamışsın sınıfı geçti desene :D
    Senin aradığın tarzın aynısı olmasa da çok benzeri bir trençkot Marks & Spencer'den bulmuştum bikaç sene önce denk gelirsen oradan da bakabilirsin canımcım ^^
    Fular ve kolyeye eskiden abartı der yüzüne bakmazdım enteresan bir şekilde zevklerim değişti son bikaç yılda bulursam alacağım o tarz bişiler iyi hatırlattın :D
    Pofudukların ortasında oturan kendinden pofuduk Kurin ne güzel poz vermiş öyle çok fotojenik kızın maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa o düz şeyler en çok yoran şeyler bence! Ben de dümdüz beyaz uzun kollu pamuklu bi tişörte kafayı takmıştım, aylar sonra annem buldu tam istediğim gibi bişi:) Arayınca bişi bulunmuyo aramayınca heeeryerde görüyosun. Düz siyah hırka Mango, Mudo, Benetton, US Polo, Pull&Bear, Stradivarius, Bershka'da olabilir kuzu
      Her ayakkabı ayağı vurana kadar güzel zaten:)) Hayırlı olsun sana da ayağında paralansın tatlışım:-*
      Aaa Marks&Spencer da aklımda olsun tamamdır;))
      Aynen bende üniversitede çok abartı bulurdum sadece fular takardım gerdan kolye hiiç. Çalışmaya başlayınca hoşuma gider oldu. Mango ve Forever New de süper oluyo. Hatta bazen Stradivarius'ta da^^
      Ahahaha evet doğuştan pofidik ve fotojenik benim kızım <3 <<3 <3

      Sil
  5. Ben de buna benzer bir trençkot istiyorum, lacivert olabilir :) Alırsan bana da haber ver kuşum :) İphone 6 takılıyor mu? Garantisi devam ediyor sanırım bir götür derim yazılımsal bir hata varsa Apple ücretsiz değişim yapıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lacivert mükemmel trençkot geçen sezon Massimo Dutti'de vardı hatta kardeşim aldı. Ama ben üstteki renkten istediğim için tercih etmedim:/ Yine oraya bakabilirsin tatlışım
      Ya o çok aklıma geldi geri vereyim diye ama şimdi o yokken kullanabilceğim bir şey yok diye hep erteledim:/ Whatsapp ta ve instagramda ara sıra ekranın yarısında gösteriyo diğer yarısı siyah filan. Ama çok rahatsız etmiyor ve arada bi oluyo diye erteliyorum:/

      Sil
    2. Hmm Massimo Dutti'ye bakayım öyleyse, önerin için çok sağol canım :)
      Aaaaa öyle mi? Ekranın yarısını gösteriyor yarısını göstermiyor mu? Kesin bir problem var cihaz, muhakkak götür derim yetkili servise garantisi dolmadan, zaten 3-5 gün içinde prıblem tespit edilip sana konuyla ilgili geri dönüş yapıyorlar ve senin onayına göre işlem yapılıyor. Nereden almıştın telefonu?

      Sil
    3. Evet arada bi öyle oluyo:/ kapatınca geçiyo. Vodafone bayisinden almıştım Ankara'da babamın kuzeninden. Bi problem olursa hemen yardımcı olur yani biraz daha bekliyim:P

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose