8 Aralık 2015

Testerkorea ve Roseroseshop Alışverişlerim

Merhabalar herkeseee

Haftalardır meraakla beklediğim testerkorea ve roseroseshop alışverişlerim geçen hafta aynıanda elime ulaştı:) İkisini birbirine bağlamışlardı hatta:))

1) Roseroseshop

Daha önce roseroseshop'tan nasıl alışveriş yapılırı detaylıcana yazmıştım. Hatırlamak için tıktık.
Bu siparişimi 10 Kasım'da verdim. 16 Kasımda yola çıktı. Geçen hafta geldi yani tam 2 haftada ulaştı geçen seferki gibi.


Yine üzerine tutarı 20$ yazıp (aslında 41$lık harcama yaptım), süs eşyası diye belirtmişler. Ürünler tek tek pıtpıtlı naylonlara sarılmış ve birsürü de tester koymuşlar <3 Ürünlerin skt si de uzun. Ben bu siteyi çooook seviyorum! Sadece içinde olmasını istediğim 2-3 marka daha var..

Detaylıca bahsetmicem aldıklarımdan. Aralarında size hediye de var. Lakin bu alışverişin temel parçaları benim için Goodal Waterest First Essence ile Mizon Snail Repair göz kremiydi^^ Dün bi alışveriş daha yaptım ama onu anlatmiciim=) Süprüz anacım bekleyin:-*


2) Testerkorea

tekderdimnegiysem bu siteyi önerir önermez girip inceleyip sonrasında alışveriş yaptım:) Roseroseshopa göre çoğu ürünün fiyatı biraz daha pahalı, indirim daha az. Ama daha çeşitli ve iyi markalar var. 
Mizon All in One Snail Cream yüzünden siparişin yola çıkmasını epey bekledim:( Stoklarında bitmiş ve tedarikçileri gecikmiş. Bu alışveirşin temel parçası da o kremle Banila Co'nun Clean It Zero'suydu. Diğerlerinin tatlışlıklarına dayanamayarak aldım. Bir de tabi hediyeler^^
Roserosehop'tan ödeme kısmında güzel bir farkı var. Paypal hesabı olmadan da alışveriş yapabiliyorsunuz kredi kartınızla. Sanal kartla yaptım ben hiçbir 





Cilt bakım rutinimi değiştirip Kore cilt bakım düzenini uygulayacağım bakalım bi faydası olacak mı. Mutlaka sizinle de detaylı paylaşacağım ürünleri yorumlarıyla birlikte.
Sitelerle ilgili yorumlarınız, sorularınız olursa her daim yardımcı olurum^^
:-*


21 yorum :

  1. ay ne güzel şeyler görüyorum ben :D

    çabuk geldiler sanki araya black friday de sıkışmış olmasına rağmen :)

    ben de yılbaşı indirimini bekliyorum alışveriş için ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam 2 haftada geliyor burda ilçeye^^ Black fridayden önce sipariş verdim ondan önce yola çıktı neyseki:))
      Yılbaşında da bakiciiiim ama alcak bişiyim kalmadı artık resmen:D senin alışverişleri de görelim amaaa

      Sil
  2. Kore dedin cilt bakımı dedin aklımı çeldinn.Koreliler baya işi ilerletmiş bu konuda :) Yorumlarını bekliyorum anacım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de senin cilt bakım değişimini merakla bekliyoruum^^ Öncesi-sonrası fotoları çekelim bakalım avrupa mı kazancak asya mı:P :p :D

      Sil
  3. Çok değişik ürünler almışsınız güle güle kullanın :) sevgiler
    https://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ne güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Amaniiin süprüzlü fıstığım ve yine bir Kore alışverişi hiiç şaşırmıyorum artıkın ^^ Ayy o pıtpıtlı naylonlarla ne oynardık eskiden yaa görünce direkt onlara takıldım ^^ Keyifli keyifli kullan hepsini canımcııım :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen süprüzün bi kısmını bu hafta öğrenceksin^^ :P
      Ayy evet ya aşırı severim yine oynadım bi süre hatta:D
      Teşekkür ettim bebeyiiim

      Sil
  6. yorumlarını merakla bekliyorum, Kore cilt bakım ürünlerini çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Belgin abla^^ Mutlaka bahsedicem^^

      Sil
  7. Kore kozmetik sever yaptık seni de :* Ozellikle Skin Food 'un ojesi ile Clean It Zero 'yu deliler gibi merak ediyorum, güzel günlerde kullan tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa sen ve esra yüzünden müptela olduuuğğğm:( :D <3
      Teşekkür ederiiiim bahsediciiim:-*

      Sil
  8. Ürünlerle ilgili detaylı yorumlarını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Oooooo Uzak Doğu alışverişi en sevdiğim! :) Yeni yeni ciciler, inşallah hepsinin faydasını görürsün tatlım ^^ Yeni bir göz kremi yeni bir heyecan diyorsun :D Ben de merak ettim doğrusu :P Ya inanmıyorum bu kadar mı tesadüf olur! Geçen ay Korece tercüman olan arkadaşım 1 aylığına Kore'ye gitti, birtakım siparişlerim oldu tabi :D Arasında Clean It Zero da vardı, ama bulamamış sanırım her yerde satılan bir şey değil. Ayyyy çok merak ediyorummm yorumlarını ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sanki sende bi foto vardım kore ürünleri vardı? o alışveriş mii? clean it zero hakkında harika şeyler okudum valla merakla bekliyorum^^ uzakdoğu ürünleri niye bu kadar farklı ve şirin ya<3 <3 inşallah hepsinden memnun kalırım:)

      Sil
  10. Evet evet o alışveriş :) Çok cici paketleri gerçekten :) İnşallah canım :)

    YanıtlaSil
  11. Ay şu alışveriş yazılarına bayılıyorum ya ^-^ Aldıkların hakkındaki yorumlarınıı merakla bekliyorum, güle güle kullanı :* He bu arada, gramı fazla olunca gümrükten falan geçirmiyorlar mı? *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağırlık kargo parasını etkiliyor sadece. Gümrükle bi ilgisi yok anladığım kadarıyla. Teşekkür ederim kuzuşum^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose