28 Aralık 2015

Son Zamanlarda Ne Aldım (Watsons, Yves Rocher, mamacim, Golden Rose,Migros)

Herkese günaydınlarrrr

Bi süredir, özellikle Ankara dönüşünden beri, üzerimde bi bıkkınlık sıkkınlık bezginlik ki sormayın gitsin.. Bloga hiç yazı giresim gelmedi valla:( Bu hafta güzel bi hafta, enerjim yeniden yükselmişken hemmen alışveriş yazısını yazayım artık dedim epey birikti çünkü:) 

Ankara'dayken Watsons'a uğradım ve ihtiyaçlarımızı aldım. İtiraf ediyorum ki temel neden o macaronlu cep mendilleriydi:)
  • Listerineler de indirimliyken 2 tane aldım, eşimle sürekli kullanıyoruz çünkü.
  • Gliss Oil Nutritive özellikle kışın kabanlardan dolayı ensemde yumağa dönen saçlarımı açmak için.(Bunu Gratisten de almış olabilirim)
  • Babamın elleri çk çatlıyor diye Neutrogena'nın kuru eller için olan el kremini aldım. Spf25 li lipbalm hediyesi vardı ona da ben çöktüm:))

Kızılay'da arkadaşımı beklerken Golden Rose'un minik bi mağazasını görüp girdim. Niyetim özellikle Nilayımın önerdiği 27 numarayı denemekti. Görevli kız ağzını yaya yaya "rujlarımız indirimdeeeğ, bu 27 en meşhuruu kinda sexy nin muadilieee" diyince "kinda sexy bana hiç yakışmıyo ama bi denicem" diyip sürdüm. Vallahi bana hiç yakışmıyo bu renk:( Seren Serengil'den hallice çok feci oldum. Silip diğer meşhur nudelardan 02 ve 01 i deneyim dedim. "27yi beğenmediyseniz bunları hiç beğenmezsiniz" dedi bilmiş kızımız. Haklı çıktı. Onlar da yakışmadı bana. Ben de 16 ve 22 yi aldım. Tam kış renkleri. Fiyatı 11 gibi bişiydi, indirimsizi ne kadarki ben 11-12 diye düşünüyodum zaten:))


Yves Rocher'nin yeni ojeleri hem içerik hem kalıcılık hem performans olarak çok beğeniliyor. Ben de bi deneyim dedim. Mürdüm tonlarını Armada Yves Rocher haricinde hiçbir yerde bulamadım. Orda denk gelince hemen kaptım. Diğer renkler ya bana uymuyordu ya bende vardı. 
Prune Mysterieux oje sanırım indirimli 8.90 tl 
Özlem ve Nihan'ın çok beğendiğini bildiğim güçlendirici oje bazını da aynı fiyata aldım
Bir de yağlı saçlar için olan şampuanını yıllar sonra yeniden denemek istedim:)
Duş yağını hediye olarak verdiler^^


Gelelim en bi sevdiğim mamacim.com alışverişime. Neostrata'nın yüz yıkama ürünleri epeydir merceğim altındaydı. NeoStrata Foaming Glycolic Wash AHA 20 yi aldım hassas ciltler için de uygun olduğu için. 115 tl
Biodermalarda 2.si bedava kampanyası vardı ve 2li fiyatı 55ti^^ Sebium Sensibio'ya göre cildi daha iyi sıkıştırıyo ve temizliyo bana göre.
2li kalpli Curaprox'u da instagramda bi arkadaşın sayfasında görünce bizim olmalıııı dedim. Onun da fiyatı 26küsürdü galiba.
Avene cleanance mat ve sensodyne diş macununu tester verdiler. Yıl sonu olduğu için firmalarda tester sıkıntısı varmış. Olsuuun ben yine de en çok onları seviyorum^^



Haftasonu Carrefour ve Migrosların(bugün son gün sanırım) kozmetik reyonunda çoğu şey %50 indirimdeydi. Neutrogena çift fazla makyaj temizleyici almadığım için çok pişmanım:( Çünkü fiyatı her yerden daha uygunmuş. Ben de Nivea'nın çok kuru eller için olan el kremini, Scholl ve Neutrogena'nın ayak kremlerini aldım. Bakalım Lapitak kadar sevebilecek miyim^^
Nivea krem 6küsür, Scholl 12küsür, Neutrogena 5küsürdü:)


Bir deee Gratis indiriminden eyeliner aldım. Kasaya kadar elimde The Balm Schwing ve Loreal superliner ile gittim. İkisini de çok merak ediyorum fakat son anda Schwing'in aktığını söyleyen yorumlar aklıma geldi ve Loreal e karar verdim. Loreal de çabuk kuruyormuş sanırım. Bir sonrakine The Balmınki^^




Eveeet kankitellalarım yorumlarınızı, önerilerinizi merakla bekliyorum kocaman öpücükler:-*




14 yorum :

  1. Dolu dolu bir alışveriş yazısı :)
    Saç açıcı spreyleri bıraktım Tangle Teezer dan sonra.
    Ahahhahaha o çok bilmiş Golden Rose çalışanı bana da denk gelmişti :)))) Bana da kinda sexy hiç yakışmıyor ya :( Bir ortak nokta daha ;)
    Yves Rocher anti-case tırnak kırılma önleyici baz ojeyi bitirmek üzereyim, inşallah sen de benim kadar seversin :)
    Bioderma'ları gerçekte çok uyguna almışsın ya, benim de yakındır bir mamacım alışverişi :) Şu meşhur diş fırçalarından ben de alacağım hazır değiştirme vakti gelmişken, içimden bir ses çok seveceğimi söylüyor :)
    Yaaa evet Migros'un bu kadar indirim yapacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. School'un ayak bakım kremini çok merak ettim, yorumlarını bekliyorum canım :)

    Hepsini güle güle, güzel günlerde kullan tatlım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tangle teezerdan sonra ben de bırakmıştım o tarz ürünleri ama kışın o kabanın ensemde yaptığı yumağı tangle teezer bile çözemiyor:(
      Golden rose a işe alırken ilk o özelliğe bakıyolar herhalde:/ :P bence sarı alttonlu, esmere yakın olduğumuzdan gitmiyo bize:/
      Anti-case mi? benimki sos tu farklı mı kiii?
      Curaprox'u biz çok seviyoruuuz. Hele ki diş eti probleminiz varsa hiç kaçırmayın^^ bioderma indirimi de devam ediyo olur inşallah kuzucum
      Scholl'den umutluyum <3 anlatırım kuzu bi kullanayımm:) teşekkür ederriiiiiim

      Sil
  2. Hepsini güzel günlerde kullan. Loreal Superliner'ın likit olanıysa aldığın ben kuruma sorunu yaşamadım. Bitene kadar kullandım hatta :) mamacim gerçekten harika <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim^^ Yaa umutluyum ben de bakalım^^ Mamacim <3 Biz

      Sil
  3. Ezgim Ankara'dan ne güzel şeyler almışsın öyle :) Tabii alışverişle geçen güzelim Ankara günlerinin ardından bıkkınlık olmaz mı hiç insanda ^^ Golden Rose 27 hem joker hem de riskli bir renkmiş valla neyse 22 yi bilmiyorum ama 16 da güzel bir renk görevli hanım kızımız saç rengimden dolayı bana da çok önerdi ama direndim almadım :D Mürdüm oje nefis bir ton üzüm üzüme baka baka misali ben de çok beğendim o rengi ^^ Sebium'ları tek geçerim kesinlikle hepsini güle güle kullan kuzucuum :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzuuum çok teşekkürler^^ İçimde biriktirdiğim alışveriş çılgınlığı orda biraz patladı:D evet 27 herkese olabilen bi renk değilmiş:( 16yı da orda deneyip sevdim bakalım bi açıp kullanayım artıkın:)
      Evet oje koyu tonda bi mürdüm ama süper^^ bayıldımmm başka renklerini de alıcam hatta van avm den:D :D
      teşekkür ederim kuzucum:-*

      Sil
  4. Ay şuan Bioderma'nın indirimini kaçırdım diye üzüldüm ya *-* Ne zamandır istiyorum bi alamadım, golden rose'un bu serisinide aşırı merak ediyorum ama bi' renk seçemedim, hatırlıyorsam 16 yı beğenmiştim iyiki almışsın. Valla çok güzel bi alışveriş olmuş, güle güle kullan canım ^-^ Bende üşenmessen bu hafta içinde paylaşacağım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa tekrar baksana kuşum geçen gün baktığımda hala devam ediyodu!
      Aaa golden rose mat serisinden herkese uygun bikaç renk kesin vardır. Benim şimdilik 4 oldu:) eminim sen de sevceksin:-*

      Sil
  5. Güle güle kullanın hepsinii :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose