26 Aralık 2015

Ne izledim #48 (Animasyonlar)

Günaydın arkadaşlar

Nasıl bi animasyonsever olduğumu biliyorsunuz=) Bu haftasonu size 5 farklı çizgi film önericem^^


İnside out(Ters Yüz) : Riley'nin beynindeki neşe, üzüntü, öfke, korku ve nefret duygularının karakterize edilmesiyle oldukça farklı ve çok güzel bi animasyon olmuş. Hem güldürüyo hem ağlatıyo hem düşündürüyo hay maşallah:) Hatta Erkut keşke 2.si de çıksa dedi:))  Puanım 9.4/10



Bee Movie (Arı Filmi) : Arı Barry üniversiteden mezun olunca diğer arılar gibi hep petek içinde rutin bi çalışma hayatına girmek istemez. Dış dünyayla bağlantılı bir arı ekibine katılır ve insanların tüketim çılgınlığını, onlar yesin diye aslında ne kadar çalıştıklarını sömürüldüklerini vs fark eder. Arkadaşı Vanessa vasıtasıyla bir çok şey gerçekleştirir.. Film çocuklar için uygun fakat verilen mesajlar, inceden laf çakmalar filan oldukça anlamlıydı. Çok güzel espriler vardı baya güldük ve sevdik. Puanım 8.6/10



Spirited Away (Ruhların Kaçışı) : Film bana hep Serrose'nin Japonya videolarını anımsattı hep. Efsun için çok ama çok üzgünüm.. Filme gelince, Chihiro anne ve babasıyla bilmeden ruhların olduğu fantastik bir dünyaya girerler. Annesi ve babası domuza dönüşür. Büyülü bu kasabada Chihiro ailesini kurtarmak için adrenalin dolu bi maceraya atılır..Film gerilim içeriyor bence korkunç figürler var:) Küçük çocuklar için uygun olduğunu düşünmüyorum. Nolcağını tahmin edememek, heyecan dolu ve farklı olması dolaysıyle biz çok beğendik. Hayao Miyazaki'nin animasyonlarını önerenlerinize çok teşekkür edip kocaman öpüyoruuum! :-* Diğerlerini de izlicez kesinlikle:-* Ödüllüymüş bu animasyon. Puanım 9/10


 








Puss in Boots (Çizmeli Kedi) : İtalya'da sinemeda izlemiş bayılmıştım. Sonra yabancı bi arkadaşım İngilizce dvd sini hediye gönderdi bir de onu izledim. Geçen haftaların birinde de tv de yayınlandı türkçe, eşimle izledik. Hepsinde çoook keyif aldım. Kedilere olan aşkımla ilgisi yok bence:P Shrek'te de o kedi bakışı vardı bunda da var aynısı<3 Yönetmen aynı olduğu içün olabilir:P Ya şu kedi bakışına ölüyorum gerçekten insanın elini kolunu bağlıyo Kurin de bi suç işleyince hemen böyle bakıyo, dayanamayıp gülüp kucaklıyorum:)) Puanım 8.8/10



Donkey Xote(Donkişot) : Beyazperdeden aktarıyorum : Eşek Rucio, Don Kişot’un orijinal hikayesini anlatır ve onun çatlak olmadığını, aslında çok akıllı, tutku dolu ve heyecanlı biri olduğu fikrini savunur. Böylelikle Don Kişot, Kişot’un kankası, silahtarı ve kasabanın en zengini Sancho Panza, aslında bir at olmak isteyen Sancho’nun eşeği Rucio ve Kişot’un, ahırından hareket etmek istemeyen sadık binek atı Rocinante’yi Ay Şövalyesi ile düello etmek üzere yola çıkmışken izliyoruz. Eğer Kişot düelloyu kazanırsa Dulcinea’nın gerçek kimliği açığa çıkacaktır. Açıkçası ben pek beğenmedim. Çizgisini de tarzını da. Çocuklar için iyi ama büyüklere pek tavsiye etmem. Burdaki eşek de Shrek'tekinden sanırım:) Puanım 7/10



Aralarında izlediğiniz var mıı? Görüşlerinizi bekliyorum^^

4 yorum :

  1. inside out izlediğim en iyi animasyonlardan biriydi. Çizmeli kediyi de merak ettim, bir kedi delisi olarak:) Bizde çocuk yok ama bayılıyoruz animasyonlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen^^ o zaman kesinlikle çizmeli kediyi öneririm;)

      Sil
  2. Spirited Away'ı ben de izlemiştim. Animasyonlar sadece çocuklar için diye kim demiş yahu :D Ben de çok seviyorum hala arada çizgi film izlediğimi itiraf etmem gerek sanırım :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de aynı şekilde^^Hatta bazı animasyonlar çocuklara göre değil bence:)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose