15 Aralık 2015

Mustela Musti Parfüm

Günaydın kankitellalarrr

Bugün ennn güzel cuma! Ankara'ya gidiyoruz 9 gün yokumm:) Birkaç yazı planlamış olabilirim ama;)

Bugün sizlere bi gıdım güneşin hatrına çok tatlış bi farfümden bahsedicem. Aslında kendisi tam olarak bi parfüm değil. Eau de soin yani bakım suyu gibi çevrilebilir. Ama koku tabiki=)

Kendisini Life of yasminacımın blogunda görmüş aşırı merak etmiştim. Yaklaşık bi 2 ay önce mamacim.com da güzel bi indirimde yakalayınca kaçırmadım^^ 



Kabının şirinliğine bakar mısınız^^ Arkasındaki açıklaması ve ambalajı bu şekilde




  • Kokusu o kadar temiz, çiçeksi, ferah ki gerçekten bebeksi <3
  • Şişesi buzlu cam gibi çok şık, şirin, sade.
  • İçeriğindeki mavi kantaron ve ıhlamur ekstresinden dolayı saçınızı da cildinizi de yumuşattığını fark edebilirsiniz^^
  • İçerisinde alkol, paraben, renklendirici, fitalat, fenoksietanol yok! İçeriğin %92si doğalmış. Aşağıdaki içerik fotosuna da bakabilirsiniz^^
  • Doğumdan itibaren kullanıma uygundur, yenidoğan ünitesinden çıkmış bebekler dahil yazıyor. Evet bu aslında bir bebek kokusu, parfümü fakat bebeklerin zaten kendine özgü harika bir kokuları var ekstradan zerre kokuya ihtiyaçları olmadığını düşünüyorum. 
  • Tek kötü yanı kalıcı olmaması. Sıktıktan herhalde bi yarım saate kadar geçiyor etkisi:/ Sıkça tekrarlamak gerek:(
  • 100 ml parfümü mamacim.com dan 31-32 tl ye mi ne almıştım oldukça uygun bence. 




Sizin bebeksi, pudralı, temiz koku önerileriniz var mı? (mümkünse çiçeksi olmayan:p)







12 yorum :

  1. Ayyyyy tatlışımmmm, beğenmene çok sevindim :) muck muck muck

    YanıtlaSil
  2. Allahım ben de almalıyım bunu bayılırım böyle kokulara.. hafif hafif popişlerine sıkmak lazım bunu bez değiştirdikten sonra bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bu tarz seviyosan kesin al derim İrem abla^^ popişleri bile güzel kokar bebişlerin yaa <3

      Sil
  3. Bebek kokuları çok hoş cidden :) 'İçeriği temiz bir koku' kulağa garip geliyor. Hiç böyle düşünmemiştim. Şimdi kullandığımız esans bazlı parfümlerde hangi içerikler var acaba diye merak etmeye başladım :<

    Pudra kokulu parfüm olarak; Pierre Balmain'in Balmya, Chloe, Chloe Love, Bvlgari Omnia Amethyst diyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de içeriği temiz parfüm konusunu içerik araştırdığım sitelerde görmüştüm. Solunum yoluyla aldığımız kimyasalların etkileri üzerinde hiç konuşulmuyor ama aslında çoğu parabenlerden filan daha mühim zararları olan maddeler..
      Pierre Balmain'in Balmya parfümünü hiçbi yerde görmedim sanırım. Sevil'de filan mı var ki?
      Chloe ve Chloe Love cidden temiz çok tatlı kokular ama bana biraz çiçeksi geldiler:(
      Bvlgari Omnia Amethyst e kesin bakıcam tatlışım çok sağol^^

      Sil
  4. A aaa! Bebek parfümü de mi varmış.. Kıyamam ki yine de ben bebişlere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaa onların kendi kokuları yeteeeer <3 :)

      Sil
  5. ben özellikle Mustela nın bebek kokusunu çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz kokuları seviyorsan bence beğenirsin^^

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose