30 Aralık 2015

Günlük #17

Günaydın sevgili günlüğüm

Yazmayı çok özledim sana. Bir sürü şey birikti anlatcak^^ Yine pıtış pıtış kar başladı burda. Ama bi dk havadan sudan bahsedecek değilim bugün.

Dün eşimin doğum günüydü. Güzel, farklı bişiler yapmak isterken Van koşullarından dolayı hepsi iptal oldu:( Ben de mecbur B planını devreye koydum. Dışarda güze bi yemek yicektik, ardından evdeki sürpriz pasta, hediye falan filan. Evliyken sürpriz yapmak epey zormuş yalnız onu gördüm:/ Dışarda nerde romantik, güzel bi yerde yemek yeriz düşün düşün yok..Eh dedikleri gibi "hele burasi Vandiiiir". Ben de diğerlerine göre nispeten daha nezih ve şık olan Kolcuoğlu'nu seçtim:)) Evet kebap yiyerek kutladık:)) Ardından da altındaki kafede nargile içmek istedi benimki. Sunumları, nargileleri epey iyi. Orada bikaç sa geçirdik

Snapchatten:p (meyvesalatasii)

Bir deeee aylaaardır beklediğim avm sonunda açıldı!!! Hem de ben Ankara'dayken açılmış kalleş! Gelir gelmez dadandım:) Van koşullarına göre oldukça iyi bence. Birkaç iyi mağaza var sevdiğim, ve en önemlisi Gratis!


Van'da aslında yüzlerce avm var. Çok ciddiyim. İnanmayana fotoğraflarla kanıtlayabilirim. Ben diyeyim 400 siz diyin 600 avm..

Ama nasıl? :)

Bakkal'a da avm yazıyorlar, manava da, markete de:)) "Limon Avm", "Kardeşler Avm" .. gibi. İlk geldiğimde acayip şaşırmıştım.

İlkbaharda her yerde Nova Park Avm açılış şu tarih şu saat diye reklamlar vardı. Ben tabi bi heyecan eşimin başının etini yedim. O her ne kadar "umutlanmaa küçük saçma sapan bişi çıkacak yine" dese de "yok her yerde reklamı var kesin gerçek anlamda avm!" dedim.
Gidince yaşadığım hayalkırıklığını anlatamam..:/ -.- İçinde mutfak, banyo, ev eşylarının, beyaz eşyaların satıldığı bol züccaciyeli bi mağaza:/ :(( Ondan sonra umudu kesmiştim..

Gerçek manada avm ye yakın olarak da 2-3 yer var. Ama bunlar işhanı. İçerisinde bilindik sadece 2-3 mağaza var. Gerisi hep yerel mağaza, dükkan, işletme, sinema. 

Neyse ki sonunda bi avm açıldı <3 ^^ Devamını bekliyoruz inşallah :D Siz batıda yaşayanlar durup 2 dk halinize şükredebilir misiniz nütfen?

6 yorum :

  1. GÖZÜN AYDIN CANIM AVM CANDIR YA BENDE ÇOK SEVERİM

    YanıtlaSil
  2. Ay bizde avm görmekten sıkıldık :)
    kardeşler avm olayı iyiymiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kardeşler avm tarzından sıkıldıydım :D yeni bi soluk geldi:D

      Sil
  3. En güzel doğum günü kebap yiyip üstüne nargile içilenidir neymiş öyle romantizm şeyleri bizi bu filmler bozdu zaten ahh ahhh :D Yalnız nargile sunumu güzelmiş valla afiyet olsun Erkut'a ^^ Adamlar avm olayını aşmış sen hala avm yok diyosun bi de :)) Mantık süper içine girip alışveriş yapıyon mu yapıyon tamam işte al sana avm : D Ortamın tozunu attır anacım hakkındır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe aynen o kalıplar yüzünden hep:( :P
      Evet yaa oranın sunumuna bitiyoruz fiyatı da normal nargileye göre tuzlu ama değer hele bide yazın gölkenarında oluyo ki süper <3
      Ahahah aynen erkut da öyle diyo "yicek var mı var içecek var mı var üç beş de temizlik vs maddeleri e al sana alışveriş merkezi" :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose