7 Aralık 2015

Gosh Forever "03-Light Copper" Kalem Far

Günaydınlar herkese

Yüzyıllardır yazmıyormuşum gibi hissettim ellerimde bi karıncalanma, ağır ağır yazma filan:)
Geçen hafta ölümcül griptim resmen yataktan çıkamadım kafamı kaldıramadım bloga da hiç bakamadım tabi:( Neyse artık burdayım^^

Bugün herkesin acayip sevdiği Gosh Forever kalem farların bendeki Light Copper renginden bahsedicem..

Gosh Forever "Light Copper" Kalem Far
  • Ambalajı çok güzel. Ürünün rengiyle aynı bronz ambalaja sahip. Tipi jumbo göz kalemi gibi 
  • Alt kısmından çevirerek açılması, kalemtraşa gerek duyulmaması güzel
  • Sürümü yumuşacık kayıp gidiyor
  • Çizgilere birikme gibi bir şey olmadı
  • Kalıcılığı çok başarılı değil. İşten eve döndüğümde sabah sürdüğümdeki gibi olmuyor
  • Elin üzerindeki rengi şahane olsa da gözkapağına o renk transfer olmuyor. O güzelim canlı, sedefli rengi gözde daha soluk, farklı ve simli duruyor. En azından bende öyle oldu..
  • Sürdükten birkaç saat sonra gözaltımda simlerini görmek beni deli etti. Ne zaman tek başına sürsem aynı şey! Yani gözaltına dökülme yapıyor..
  • İndirimsiz fiyatı 30 tl civarı diye biliyorum. Başka rengini almayı düşünmüyorum:/


Gözkapağıma ve alt kirpik dibine 1-2 kat sürüp katlanma bölgesini dağıttım. Bir de rimel tabi=)
Tuhaf bir biçimde ağırlık yapıyor:/

Gosh Forever "Light Copper" Kalem Far

Üstteki Maybelline On and on bronze krem far, alttaki Gosh light copper kalem far. 
Bronz far alacaksanız kesinlikle Maybelline'in krem farını tavsiye ederim.




Göz makyajında bronz renge bayılıyorum. Sizin favori bronz farınız hangisi?


18 yorum :

  1. Canım ya aslında gözünde şahane durmuş ama tabi gün içinde çıkardığı zorluklar sanırım daha önemli :) teşekkürler yazı için çok elim gidiyordu alsam mı almasam mı diye,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama kaç katta o rengi verdi:( Simlerini dökmeyeydi yine severdim de.. I-ıh olmadı:/ Gosh'un bu forever serisi dışında da kalem farları var onlara bakabilirsin tatlım^^

      Sil
  2. renk çok hoş ojelerlede uyumlu :)

    YanıtlaSil
  3. benim tavsiyem bi de note un kalem farlarına bakın hem daha başarılı hem de fiyatı daha uygun :)

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun kuzumm.Geçenlerde elime alıp geri bırakmıştım iyiki de bırakmışım dedim kendi kendime.Bu arada ojeler yakıyor hanii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuşum:-* Vala bence de değmez..BU forever serisi dışındaki kalem farlarına bakabilirsin ama. Onlar da sim dökülme olayı yoktur herhalde. Ya da note un kalem farlarını önerdi üstte bi arkadaş ona da bakabilirsin^^ Tişikkir idiriiim:p :)

      Sil
  5. Bu farların renkleri çok güzel ama keşke bu kadar simli olmasalar. Bende rengine ve kalıcılığına bayılarak Silver Rose 'u almıştım.Fakat simlerin dökülmesi bir süre sonra göz kapağında sanki sadece sim varmış gibi farın güzelliğine gölge vurması hiç hoşuma gitmiyor benim de :( Gelelim benim sık kullandığım favori bronz farlarıma.İlki Comfort Zone paletteki Crease rengi ikincisiyse çook sevdiğim birinden hediye gelen Maybelline The Nudes paletteki bronz renk isim vermemişler bu güzelliklere maalesef ^^ On and on bronze harika bir far tamam da ben hep unutuyorum kullanmayı alışamadım şu krem farlara bir türlü :P Ojeler de konuşuyor bu ara da fıstık hani şu yüzyıllık ara yaramış sanki ;):D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa dimi ya sende bu problemi yaşadın yani? Birçok blogger yerlere göklere sığdıramamış sim olayından hiç bahsetmemişler de sorun bende sanıyordum:))
      Ayyy evet o renk harika <3 İyi hatırlattın bak kuzu yarın kullanayım^^ Hihihi diğerini bilemiyorum ben de çok sevdiğim bi kuzucuğa hediye etmiştim^^
      Ben de o krem farı en yakın arkadaşıma verdim elimden tekli farları çıkartırken:) Bir tek Oriflame The One serisinin pembe altın renkli krem farı kaldı.
      Teşekkür ederim bebeyiiim:-*

      Sil
  6. Rengi harikaymış ama o sim sorunu varsa ben kesinlikle uzak durayım. Hiç sevmiyorum öyle simli simli dökülen farları.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir inceleme yazısı olmuş,ne yazık ki bazı krem farlar gözde ağırlık yapabiliyor:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüsranla sonuçlandı bu deneme:( Teşekkür ederiim^^

      Sil
  8. Ya ben bu Gosh'un krem farlarının testerlarını deneyip çok kararsız kalmıştım. Bir de bu renk beni yorgun gösterir diye almamıştım. Her ne kadar performansı iyi olmasa da bu renk senin göz rengini ortaya çıkarmış, yakışmış, sende çok beğendim. Bu renk ve tonda pişman etmeyecek bir far bulursam sana haber vereceğim mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elde deneyince ben vurulmuştum rengine. Aa bu renkler yorgun mu gösterirmiş? ona hiç dikkat etmedim. resimlerden biri hariç diğerlerinde göz rengim olduğundan koyu çıkmış yahu:D ama evet bu renkler kahve gözlere yakışıyo iyi gösteriyo^^
      ayy evet aynen.. laura mercier in kalem farları çok güzelmiş o var aklımda, note a da iyi diyorlar, burberry nin de tekli farlarını istiyorum, bıkılım kısmet:))

      Sil
    2. 'Taupe' denilen grimsi kahve tonları benim gibi soğuk alt tonluları yorgun gösteriyor malesef :( Note'unkiler cidden çok güzel ben denemiştim özellikle salmon rengine vurulmuştum ilk ona bak derim ;)

      Sil
    3. Aaa tamamdır bulursam kesin denicem^^ sağol bebeyiiiim:-* soğuk-soğuk olmuyo diyosun. ben sarı alttonluyum epey o yüzden öyle olmadı herhalde bilemedim

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose