10 Aralık 2015

Dresslink Alışverişim

Günaydın arkadaşlar

Bugün yine uzaklardaan gelen bir kargodan bahsedicem:) Dresslink e dair bir istek listesi hazırlamıştım. Siparişlerimden de gelince bahsedicem demiştim. Siparişten 10 gün sonra, hafta başında elime ulaştı. Bakalım neler almışım^^

Ürünlerin adını tıklayarak fiyatlarını, renk ve bedenlerini görebilirsiniz^^

Kurin'i ürünlerin üstünden ayıramadım bi türlü:)

1) Desenli ceket fotoğrafta harika gözüküyordu ben de dedim ilkbahar ve yazın açık renk kot, beyaz pantalonlarla kombinlerim. Attım sepete. Lakin kumaşı epey kalitesiz çıktı. Tipik çin malı:) Dokunulmadığı sürece üstte belli olmuyor ama o kadar:) Duruşunu beğendim

2) Sırt çantası bu yıl epey moda malum. Bunu görür görmez benim olmalı dedim. Oldukça şirin. Bu da ilkbahar-yazın sıkça benimle Ankara'ya, yolculuklara gelir:) Tahminimden 1-2 tık büyük geldi boyutu.

3) Led ışık aynamın üstüne 1-2 tur dolamak için almıştım. Tam istediğim gibi salaş türde güzel bi led ama gel gör ki 2 metre boyuylan benim aynayı 1 tur bile dönemedi:( Fiyatı epey uygun keşke 10 metre filan alsaymışım. Nerden bulabilirim o tarz ledleri bilen var mı? Tekzen'e baktım burdaki, şerit şeklinde vardı. Ben kablo üstünde nokta veya minik ampul şeklinde olandan istiyorum.

4) Saç bandı , ben bu ürünü Rus tipi kalpak diye görüp aldım. Fotoğraflarda pek belli olmamış ama tepesi boş:) Yani kulak ve alnı kapatıyor. O da kabulümdür baya dolgun, yüksek duruyor. O gün cocobolinho'nun bu fotoğrafını görünce daha çok içime sindi bu ürün:)

5) Kontür fırçası bu üründe epey indirim vardı. Normalde fırçalar 1-3$ ken bu 7-8$ gibi bir şeydi ve epey inmişti. Dedim iyi olabilir bu ürün:) Tüyleri yumuşacık ve çok güzel uygulama sağlıyor. İyi ki almışım^^

6) Far fırça seti nde 1-2 fırça cidden iyi ama diğerleri kalitesiz, tüyleri dökülüyor. İş görür ama..



Siteyi incelediniz mi? Siz neleri merak ettiniz? Ya da ne almamı önerirsiniz?

22 yorum :

  1. güle güle kullan :-)) fırça mac kontur fırçasının benzeri sanırım değil mi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett onun çakması gibi:) :p epey yumuşak ama. Teşekkür ettiiim😘

      Sil
  2. Kontür fırçası ve led ışık ilgimi fazlasıyla çekti, mutlaka siteyi inceleyeceğim. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini de tavsiye ederim=] teşekkür ederiiim

      Sil
  3. çantayı çok sevdim, hepsini güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de favorim çanta oldu^^ teşekkür ettim:-*

      Sil
  4. Güle güle kullanın hepsini, hepsi çok güzel görününüyor, keşke umduğunuz gibi çıksaymış hepsi :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke:/ hayaller vs hayatlar oldu:)) teşekkürler:)

      Sil
  5. ürünlerden çok tatlı kedişe takıldı gözüm :) aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazla yer kapladığı için normaldir:P teşekkür ettim canım

      Sil
  6. En çok desenli ceket ile saç bandına bayıldım çok güzelmiş güle güle kullan tatlım ^^ Yalnız Kurin Hanım da çok sevmiş ceketi üzerinde nöbet bekliyor resmen :D Fırçalar fiyatına göre çok iyiymiş yani bende olsam alırdım en iyi dediğim fırçalar bile tüy dökerken hele :P Led ışık için hepsiburada'ya baktın mı canım bir ara görmüştüm sanki istediğin tür bişeyler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh evet ceketin kaygan yumuşak değişik bi kumaşı var onu çok sevdi o:D teşekkür ederim kuzuuum hemmen bakıyorum^.^

      Sil
  7. Bu adresteki her şeye bayılıyorum fakat alanlar resimdeki gibi çıkmadı yok küçük geldi deyince bi çekiniyoruö :) Güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimi fotoğraflardaki gibi çıkıyor kiminin kalitesi düşük. Bir de ürünlerin adları çok uzun. Tam okumak gerek. Mesela rus tipi kalpak sandığım şeyde upuzun bi şekilde headband, ear warmer vs yazıyomuş ama ben dikkat etmemişim. Teşekkür ederiim^.^

      Sil
  8. Fotoğraftaki ürünlerden çok kedi çekti dikkatimi =) maşallah çok tatlı =)

    YanıtlaSil
  9. Vallahi seni medeni cesaretinden dolayı tebrik ediyorum!!! İnan hiö cesaret edemiyorum giyim türünde internetten alışveriş yapmaya. İlla bir üstümde deneyeceğim, göreceğim, enine boyuna bakacağım filan :D Saç bandını merak ettim, Sanpchat'ten paylaşmanı bekliyorum, eminim zaten sana çok yakışacağına ;) Led ışıkların çoğu kişide kısa devre yapıp yandığını duydum aman dikkat diyeyim yangın mangın çıkar mazallah :( Ben bu siteden makyaj fırçası kurutmalığı tarzında enterasan bir şey var onu gözüme kestirdim. http://www.dresslink.com/fashion-new-fashion-professional-makeup-brush-holder-hanging-dry-cleaning-cosmetic-brush-tool-p-22049.html Bu siteden hiç alışveriş yapmadım, tavsiye ederim dersen bir cesaret alabilirim belki canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya kıyafet cidden zor:/ pahalı olsaydı ben de cesaret edemezdim ama bunlar uygun ya aldım o yüzden:) bandı kesin paylaşıcam^^ ayyy ciddi misiiin? bak korktum şimdi:(( yatak odamızdaki aynaya sarayım dediydim banyoya filan yapmayız da.. biz odadayken yakıp bi deneyelim bakalım. aaa evet onu biliyorum ılgın özgan ın videosunda görmüştüm ben de onu almıştı. Bence denenebilir. Fiyatına göre kaliteleri normal. kontür fırçasını da öneririm^^

      Sil
  10. Aman Tarım o kedinin tatlılığı! Aynı bizim ki yaaa meraklı şeey! *-* Aldıklarınada bayıldımm, daha önce buradan hiç alışveriş yapmadım ama arada bi bakıyorum beğendiğim çok şey var fakat nasıl geleceğini bilemediğim için hep bi vazgeçiyorum özelliklede kıyafet konusunda, bedeni büyük gelir falan kalır öyle *-* Güle güle kullan canııım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok meraklılar yaa <3 ^^
      Standart beden almak lazım. Ölçüler filan hep yazıyor aslında ama deneme amaçlı salaş şeyler denenebilir^^
      Teşekkür ettiiim:-*

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose