29 Aralık 2015

Aralık Bitenler #25

Günaydın kızçelerim

Yılın son bitenlerine hoşgeldiniz:) Bu ay da fena değilim bence:) Ennn güzeli de renkli kozmetik bitirmiş olmak^^ 2016'da daha çok ürün bitiririm inşallah:P

Aralık Bitenler toplu görünüm:)
Detaylıcana bakarsaaak



John Frieda Go Blonder Şampuan : Evet arkadaşlar bu şampuanla sarışınlığıma sarışınlık kattım ahfghsfh. Hakkında güzel yorumlar okuyup almıştım, çok da beğendim ama tabi saç rengimde açılma vs olmadı (saçlarım kestaneye yakın olduğu için olabilir:D) Saç uçlarım deniz ve güneşten yazın hep açılır aralarda ışıltı gibi bişiler olur. Onların rengini daha parlak yaptı sanki. İndirimde denk gelirsem yine alırım.

Sephora Çift Fazlı Göz Makyaj Temizleyici : Yazısını burda yazmıştım. Güzeldi. Ama olabildiğince artık yağ formlu ürünlere yöneliyorum temizleyicilerde 

Biodent Vital Diş Macunu : Eşim tadına çok zor alıştı. Biraz Paradontax vari çünkü. Çamurumsu bitkisel filan:) Açıldıktan sonra 2 ay içinde tüketilmesi gerekiyormuş, tükettik. İçeriği güzel, temizlemesi güzel ama tadından dolayı sanırım birdaha almayız.



Watsons Silikon Yüz Temizleme Pedi : Çok memnundum. Şimdi Skinfood'unkini kullanıyorum. Denk gelirsem bundan yine yeniden alır stoklarım. Bunu 3 ay kadar kullandım. Hijyen olmaz artık diye atıyorum.

La Roche Posay Termal Su : Annem de ben de severek kullanıyoruz. Duş sonrası, epilasyon sonrası, spor sonrası olmazsa olmazım.

Etude House Rich Water El Kremi : Bu evdeki çeşidiydi. Yatmadan önce sürüyor sabaha pamuk gibi ellerle uyanMIyorum.. Evet sorun da bu bence.. Pamuk ellerle uyanamamak. Hoş kuru ellere böyle su bazlı bi krem sürüp ne bekliyodun Ezgi?.. Çiçeksi kokulu şirin bi kremdi ama birdaha almam

Etude House Rich Butter El Kremi : Bu işyerinde bitirdiğim çeşidi. Yoğun ama hemen emiliyor. Nemlendirmesi 4-5 saat kadar sürüyor. Kokusu klasik Nivea kremlerinkine benziyor. Bunu da almam yine. Yeni el kremlerine merhaba demek lazım.



Heliocare Compact Spf50 : Bendeki light rengiydi ama bana 1-2 ton koyuydu. Yine de severek kullandım. Bandıra bandıra yedim resmen. Kardeşim de kullanıyor o da çok memnun. Yazın yine alabilirim. Detaylı yazısı, fotoğraflar için tıktık

Nyc Apple Blossom Lipbalm : Yapısı mı tuhaflaştı noldu anlamadım. Eriyik bi halde, dudağıma sürünce pütür pütür çizgilere doluyo, kabuk gibi duruyo, morumsu bi renk veriyo. "Evlat olsa sevilmez" bi hale geldi yani. O sevdiğim kokusu bile itici gelmeye başlayınca çöpe gitme vaktinin geldiğini ikimiz de anlamıştık.. Yazısı için tıkkıdı

Essence Nail Art Express Dry Drops : İçeriği temiz oje kurutucu arıyorken bulmuştum. Damlalıktan her tırnağa 2 damla yapıyordum. Şirindi, hoştu ve 10 dk sonra kuruyordu:) Tırnakları yağlı yağlı bırakıyo, bekleyince kuruyo. İddia ettiği gib ojelerin anında kurumasını sağlamıyor hele ki acelem varsa hiçbir faydası yok, gece sürdüysem de nevresim çarşaf izi mutlaka çıkıyor. Kısacası tavsiye etmem.

Gosh Light'n Shine: Bendeki 03 numarası. İyi, güzel duruyor da hem fırçası tiftik tiftik oldu hem rujlarımın olduğu yere koyduğumda sürekli dışına akıtıyor her nasılsa :/ O yüzden çöp. Yazısı burda

Mac Hug Me ruj : Ennnn sevdiğim Mac rujum. Düğünümde bile bu kullanıldı. Çok güzel bir kahve nude. Özellikle esmer ve buğday tenliler için en iyi nude ruj bence <3 Tek kötü yanı lustre yapıda olduğu için hiç kalıcı olmaması:( 2-3 sa anca duruyor. Yine alıcam.



Bu ay çok az tester kullanmışım. 

Yves Rocher Pure System Daily Exfoliating Cleanser : Nilayım vermişti. İlk defa denedim ve çok beğendim. Çok güzel bitkisel kokulu, mikro tanecikli, hem temizleyen hem eksfoliye eden ve cildi asla tahriş etmeyen bir yapısı var. Aklımdaaa

Cyrene Argan Milk Serum : Çok övülen bir ürün. Yapısı epey akışkan o yüzden normalden biraz daha fazla kullandırtıyor. Nemlendirmesi harika lakin bana sivilce yaptı:/ :(

Caudalie Polyphenol C15 Göz Kremi : 1 hafta denedim. Güzeldi ama bana hafif geldi. Ennn sevdiğim göz kreminden sonra hele:/ 




Eveet bu ay da böyleydi kızçelerim. Yorumlarınız, önerilerinizi beklerim^^


10 yorum :

  1. yılın son ayı performans gayet iyiymiş..

    YanıtlaSil
  2. Ezgi, ben pure system kullanıyordum düzenli kullandım hatta sonra bir gün cilt analizi yaptırdım ve cilt altı berbat durumdaydı yani dışarıdan iyi gibi görünen cildim aslında hiç temizlenmemiş :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa :-O Alla allaaa:( O cihazlar çok fena depresyona sokuyo yalnız insanı..:/

      Sil
  3. Termal suyu ve el kremlerini çok merak ettim ya *-* .. Şimdi gelsin yeniler ^o^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Termal sudan aşırı güçler beklemediğin sürece gayet güzel bence^^ El kremleri merak edilcek kadar iyi değil kuşum yaa:/ Gelsiiiinnnn:))

      Sil
  4. Maşallah kuzucumm senin de benden eksik kalır yanın yokmuş yanii:D John Frieda Go Blonderın kestane saclarda da etki ettiğini duymuştum acaba kremle spreyiyle falan desteklemen mi gerekiyordu?Geçenlerde Rossmann'da buna benzer Isana'nin hem sarişinlar hem de sarışın olmak isteyenler için ürünlerini gördüm.Bir de onlara bak derim fiyatlari yari yariya.Sephora Göz makyaji temizleyicin en sevdiğim yönü çabucak ayrışmaması. Etude House ürünlerini aşırı merak ediyorum el kremleri güzel deseydin alacaktım:) Cyrene serumun yapisi biraz yapış yapış ve nemlendirmesi yetersiz geldi.Sevemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bu ay iyiyiz:)) Saç kremini de kullanıyorum zaten, dediğim gibi saç rengini açmadı ışıltıları belirginleştirdi, daha fazlasını belki yazın yapabilir:) Uuu Isana'ya da bakayım ama sarışın olmayım ışıltılarım belli olsun yeter. Evveeet ben de o özelliğini en çok seviyorum, diğerleri hele Garnier resmen jet hızında ayrışıyo. Etude house un kullandığım HER ürünü çok şirin, ÇOĞU ürünün performansı çok güzel ama bu ı-ıh pek olmamış. Cildin çok kuru değilse bence seversin ama çok kuruysa yetersiz gelir yani. Evet doğru diyosun cyrene biraz yapış yapış:/ bızımla deyıl net:)

      Sil
  5. Ooooo renkli kozmetikten baya bir şeyler bitirmişsin gerçekten de :)
    Biodent Vital Diş Macununu merak etmedim değil Parodontax sevdalısı olarak :)
    Termal sular her derde deva anacım :D
    Etude House ^^ üzüldüm şimdi el kremlerine. Keşke daha başarılı olsaymış. Bakalım bu markadan aldıklarımı sevecekmiyim.
    Ahahahahhahahha :P Hakikaten de ya bandıra bandıra yemişsin valla :P İşte sahalarda görmek istediğimiz hareketler! Ürünü iyice bitene kadar kullanmalı :)
    Ruj kalıcılık konusunda sınıfta kalıyorsa Mac'ten almam o zaman. Belki de bu yüzden hiç Mac rujum yok, deniyorum ama renklerini, kalıcılığını beğenirsem alabilirim. O zaman hug me ye hiç bakmıyorum bile.
    Cyrene de bir anda popülerleşen bir marka oldu. Nedense hiç incelemedim ürünlerini.
    Aaaaa Caudalie'nin bu göz kremini bana yollamıştın, evet dediğini onaylıyorum kesinlikle, güzel ince yapılı fakat yeterli değil gibi nemlendirmesi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parodontaxsever isen kesin bunu seversin^^ Ayisigiorganik den:)
      Etude house dan ne almıştın kuzu? ben denediklerim içinde en başarısız bunu buldum diğer etude house ürünlerini çok sevdiydim:)
      Ahahahaha sahalarda görmek istediğimiz hareket:D Özlem yaa:D aynen! böyle ürünlerle gelin bize kardeşim, öyle ürünler üretin ki yemelere doyamayalıııım <3
      Yok kuzu kalıcılık konusu başarısız cidden. Mac mehr için çok iyi kalıcılığı diyorlar bir de mat, retro mat rujları için. onlardan birini deneyebilirsin. kalıcılık konusunda the balm ın yeni likit rujlarını tek geçerim, charming i ısrarla öneririm:)
      Cyrene in çoğu ürünü bence blogger şişirmesi. Emekleri, yerli oluşu, hayvanlar üzerinde test yapmayışı takdire şayan ama çok çok güvenemiyorum ben..
      Aynen kuzu yaa, bize bunlar yetersiz geliyosa 50mize geldiğimizde napcaz merakla bekliyorum.. :))

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum^.^

Elegant Rose